čtvrtek

You can’t please everyone

Zítra mě čeká další cesta do Prahy. Je zajímavé pozorovat jak se mé prodlevy návštěv Prahy stále zkracují a zkracují. Nejprve jsem tam jezdila jako malá jednou za rok. Od minulého roku jednou za dva měsíce a teď jezdím každých 14dní :).
Tentokrát mám na programu první zkoušku šatů u Kamily Vodochodské a mimo to mě ještě před tím čeká vybrání klasické podprsenky, která se bude hodit na všití do šatů. U nás ve městě jsem nic neobjevila, takže budu mít docela honičku, abych našla tu pravou podprsenku a smluvenou dobu schůzky s Kamilou stihla :). Více informací o průběhu snad příště. :)P.S.: Taky Vás to počasí tak zmáhá?  Stále bych jen spala. Jako by mi snad bylo pět. Protože si nemyslím, že by bylo normální jít si  v jednu odpoledne lehnout a spát si dvě hodinky po obídku :D. Nejsem přeci v mateřské školce. I když bych se tam ráda vrátila.Prozatím se s Vámi loučím, chystám se do kina.
SHARE THIS POST

11 komentářů:

  1. Já bych nejraději pořád spala :D! A v sobotu jedu také do Prahy, tak se třeba potkáme ;)!

    OdpovědětVymazat
  2. jéééé, to je krásný :)

    OdpovědětVymazat
  3. krásné šaty,moc ti sluší :) ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Miluju tvoje fotky, jsou skvělé!
    A taky bych pořád spala, to brzké stmívání mně ničí..:(

    OdpovědětVymazat
  5. krásný šaty! do prahy jedu příští týden..vyfoť se v těch šatech prosím! :)

    OdpovědětVymazat
  6. ja tiež som posledné dni hrozne unavená :D
    aa šaty sú krásne :)
    http://simonaillesova.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. Je to hrozný, jak je už v pět hodin tma, jsem zvyklá na prázdniny, kdy bylo do nejmíň devíti světlo :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jéj, těší mě, že nejsem jediná divná :D. Já mám naprosto přehozený den a noc. Čumákuju pozdě do noci/rána a pak bych přes den spala.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©