úterý

YOU MUST SEE

Původní plán byl vytvořit random článek. Nakonec jsem se ale rozhodla, že Vám ukážu magazín, který vytvořila bloggerka Annette Krubner. Určitě si prolistujte tohle listopadové číslo, které Vás určitě navnadí na to prosincové. Věřte, že nebudete litovat. 

Ať si říká kdo chce, co chce... Tahle slečna má talent a její časopis je mnohem lepší nežli ty, za které měsíčně utratíte sto korun (např. Elle).
SHARE THIS POST

14 komentářů:

  1. ten časopis som videla a je naozaj super!

    OdpovědětVymazat
  2. Super, magazín vypadá skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
  3. wow, ten magazín je super nápad! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jé,zaujaly mě v něm hlavně ty outfity našich,ale i zahraničních blogerek :)

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji ti za to, že jsi to zveřejnila! :)) Vůbec jsem o tom nevěděla, a vážně jsem byla potěšena, že něco takového je. DOufám že někdo z Elle i Joy se dívá a chytá inspiraci! protože jejich profesionální časopisy, stojí občas za houby!

    OdpovědětVymazat
  6. Tak Elle už jsem dávno vzdala, nehodlám vyhozovat 100,- za 50 stránek reklam, o značkách které jsou dostupné velmi málému množství populace :D Joy kupuji, protože jsem zvědavá jestli to bude taková hrůza a nebo mě překvapí, občas překvapí, ale někdy je to časopis plný kravin :D

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuju že se líbí ! :)) Vážím si vaší podpory :)

    OdpovědětVymazat
  8. Souhlas, moc se mi ten nápad s internetovým časopisem líbí!

    OdpovědětVymazat
  9. to je skvělý!! taky bych chtěla mít takovej talent:P

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji Ti za úžasný tip :)

    OdpovědětVymazat
  11. škoda, že se nedá sehnat v tištěné podobě :(

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©