čtvrtek

THE BEST OF / BEAUTY /

Konec roku se nezadržitelně blíží. Recenzí tady proběhlo nespočet a  tak bych Vám ráda připomenula top věcí, které byste určitě neměli přehlédnout :).
TOP VÝROBEK Z DEKORATIVNÍ KOSMETIKY:
Z oblasti dekorativní kosmetiky bych vybrala jako nejlepší výrobek roku tuto řasenku značky essence, která vám vykouzlí neodolatelný pohled.  Záleží jen na vás jaký vzhled si vyberete. Jestli jemný nebo pronikavý. více se dočtete tady....
TOP VÝROBEK  V PÉČI O NEHTY:
Mým nejoblíbenějším a také nejvíce užívaným lakem je tento nevtíravě jemně růžový od oriflame. Vykouzlí vzhled dokonale upravených nehtů. A navíc se vám u něj nestane, že by se vám sloupal. 
více se dočtete tady...
TOP VÝROBEK V PÉČI O PLEŤ:
Dalším z hodně používaných výrobků je u mě tato pěna na obličej, kterou používám každý večer před spaním. Krásně vyčistí pleť a tak předchází tvorbě černých teček. více se dočtete tady...
TOP VÝROBEK V PÉČI O POKOŽKU:
Krém na pokožku značky KORRES jsem si oblíbila díky vůni, která jen tak nevyprchá. A tak se ráno probouzím stále voňavá :). Jednoznačně můj nejoblíbenější krém na toto chladné počasí.
  více se dočtete tady...
SHARE THIS POST

14 komentářů:

  1. lak používam taktiež a je super!

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi ten lak,co pečuje o nehty..:)
    VYHRÁLA JSI U MNE GIVEAWAY! :) Už jsem ti napsala e-mail.:)

    OdpovědětVymazat
  3. Tuto řasenku od Essence neznám. To je nějaká novinka? :) Pěkný článek.

    OdpovědětVymazat
  4. laky od oriflame jsou skvělé;) jen se mi někdy stává, že když si nějaký objednám tak má pak úplně jinou barvu než byla v katalogu:/

    OdpovědětVymazat
  5. s tou maskarou súhlasím, mala som možnosť ju vyskúšať a za tú cenu je skutočne neskutočná :)

    OdpovědětVymazat
  6. ten lak vypadá moc dobře ;)) všechny ty výrobky, někdy něco vyzkouším ;D

    OdpovědětVymazat
  7. já bych si toho všimla:D tak doufam,že s nimi vymyslíš nějaký outfit abych se inspirovala:)

    OdpovědětVymazat
  8. ten krémík vypadá zajímavě, kde jsi ho sehnala?:))

    OdpovědětVymazat
  9. Skvělý článek, super nápad! :)

    OdpovědětVymazat
  10. S tou řasenkou naprosto souhlasím! :) Jak sem ji u tebe viděla, tak sem si ji musela taky koupit a sem s ní nesmírně spokojená!

    OdpovědětVymazat
  11. :) kosmetiku od Korres chci určitě vyzkoušet! :) Jinak já sem věrná rudému laku nevím proč. :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©