úterý

Christmas gifts part 2

Přesto, že jsem teď odkázaná pouze na kompakt, který nefotí dvakrát nejlíp, rozhodla jsem se uveřejnit alespoň zbytek vánočních typů na dárky... které jsem Vám slíbila!

Jako první tady mám tip na hřejivé plyšáky (hrejiviplysaci.cz), kteří se hodí jak pro malé děti, tak pro všechny, kteří cestují autobusy... Tito plyšáci se totiž dají využít i místo autobusových polštářků a jsou mnohdy pohodlnější. Mám s nimi už roční zkušenost :) a nedám na ně dopustit.
 Určitě to znáte, každoročně dostáváte ponožky a spodní prádlo od rodičů. A tak by Vás ani nenapadlo, že by to druhé mohlo potěšit. Ale opak je pravdou. Když celoročně posloucháte přítele, který si stěžuje, že má málo spodního prádla, tak vám nezbývá nic jiného, než se po něčem takovém poohlédnout.
Samozřejmě neobdarovávám přítele jen trenkami. Jsem materialista a tak čím víc dárků nastřádám, tím lepší pocit mám. Jednoduše se snažím vždy trumfnou ostatní v obdarovávání. Já vím, je to hrozné. Ale i tak přemýšlím nad tím, co druhému dát. Jen jednoduše nevyberu jednu jedinou věc, ale místo toho dám druhému dárků deset. :).

A třeba to taky není jen tím, že jsem materialista. Strašně ráda sleduji, jak druzí rozbalují tolik dárků. A ráda čekám na reakce. Jen je nevýhodou to, že narozdíl od narozenin, nedáváte dárek osobně a cedulka "OD: Ceady" je poněkud nemístná... Takže je nakonec zbytečné dát pod stromeček dárků tolik, když ani ten druhý neví, co má od Vás.
foto ze zrcadlovky
Ale zpátky k trenkám. V ČR je všude výběr stejný a obchody u nás mají vysoké ceny a tak jsem do vyhledávače napsala jen "trenky" a klikla na první obchůdek trenkyshop.cz ....
Musím říct, že jsem se opravdu nespletla. Ceny přívětivé a každé trenky byly jednotlivě zabalené do pouzder :). Což mě opravdu překvapilo, protože výsledně ušetřím na balícím papíře :D. :)
 A abych se přiznala...nakonec jsem neodolala a objednala si i jedny pro sebe, ale samozřejmě ty dámské (viz foto). :)
SHARE THIS POST

13 komentářů:

  1. Je to sice blbé, ale když máš alespoň ty čtyři články, tak se to dá nějak rozvrstvit nebo některé články třeba napsat a doplnit obrázky z internetu, půjčit si foťák od někoho jiného nebo tak. A podle mě i kdybychom museli my, tví čtenáři, měsíc čekat, tak si na tvé články rádi počkáme, protože tam bude nějaké to světlo na konci tunelu a bude to rozhodně lepší než přijít o tvé články navždy :).

    Jinak anonymové dokáží pěkně znepříjemnit život, i když jsem si myslela, že zrovna ty bys s nimi neměla mít problém, ale pletla jsem se, no. Nicméně si s nimi nesmíš moc dělat hlavu a soustředit se spíš na všechny ty, kteří tě zbožňují :) A že jich je! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Hřejivou ovečku chci koupit mamce, je to super nápad :)

    OdpovědětVymazat
  3. Dobře, tak jsem zvědavá :D

    OdpovědětVymazat
  4. Takový trenky..:D Probíhá u mne Giveaway.:)

    OdpovědětVymazat
  5. to je teda dost velký stativ... taky mám zkušenosti s takovýma blbýma náhodama, kdy ti něco vypadne. Snad to dopadne nakonec dobře a budeš zase fotit :)

    OdpovědětVymazat
  6. tak takýchto plyšákov asi začnem využívať :) a tie trenky sú skvelý nápad :)

    OdpovědětVymazat
  7. hřeijvý plyšák je super, díky za tip. :) někdo ho určitě dostane, teď nebo i někdy později. spíš později, protože dárky už vymyšlené mám. :))

    OdpovědětVymazat
  8. ja chci taky kupovat spodni pradlo priteli .D

    OdpovědětVymazat
  9. teda :) vypadají parádně :))

    http://myworldclothing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. wau, vyzeraju super, inak super tip na darčeky. rozmýšlala som že niečo také kupim otcovi .D

    OdpovědětVymazat
  11. tie trenky mam aj ja...nie tento model ale iné.... v lete sa v nich najlepšie spí :o)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©