čtvrtek

Do you like cooking?

V poslední době mě life style časopisy nudí. Více tipů v oblasti módy se dočtu v bloggovém světě, a tak jediné časopisy, které kvůli inspiraci vyhledávám, jsou ty o vaření. Těch opravdu není nikdy dost :). Obzvláště proto, že  jsem stále žravá a navíc ráda vařím pro druhé. :) A tak když už Vás zanedbávám s recepty, mám tady menší tip na mé dva oblíbené časopisy, ve kterých jich naleznete nespočet.
A co vy? Jaké časopisy čtete?
foceno: web kamerou 
SHARE THIS POST

20 komentářů:

  1. náš taťka má předplacený gourmet a strašně mě baví si v něm listovat a pročítat ty recepty , většinou tam bývá hodně dobrých receptů a časopis FOOD vede :)

    OdpovědětVymazat
  2. škoda, že som ich u nás v trafike ešte nevidela, ale tiež som minule zvažovala, že si kúpim nejaký receptár a vyskúšam nové recepty :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já časopisu už moc nečtu. Vždycky jsem s kupovala různý modní, ale to už mám na internetu a na bloggeru :) Ráda čtu 21.století. To si kupuju když třeba někam dlouho jedu nebo tak :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já si ráda přečtu Elle, InStyle a i nějaké časopisy o vaření :)

    OdpovědětVymazat
  5. někdy můžeš udělat i někdy článek o vaření jestli chceš:)) a taky miluju vaření:D

    OdpovědětVymazat
  6. ja najradšej čítam ELLE a potom ešte také tie o muzike :)Spark,rockpop,šrotowisko a rockhard ale rada si pozerám aj dizajnérske ,sú ale velmi drahé a sú mi na nič tak si ich ozaj len prezerám :D viac som na knihy :)ale páči sa mi aj estetika vo varení no bohužial okrem praženici a špagiet sa nezmôžem na nič :DD

    hardrockrepublica.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Já miluju Apetit! Ségra má předplatné a já jí vždycky nějaká starší čísla ukradnu :P

    OdpovědětVymazat
  8. žádný :D :D v dnešní době je všechno na netu :D

    OdpovědětVymazat
  9. F.O.O.D , ani Apetit nečtu. Já si jednou za čas něco seženu v tom Albertu. Stačí mi to, protože moc nevařím. :)

    OdpovědětVymazat
  10. nikdy jsem si ani jeden z těchto časopisů nekoupila, ale Apettit znám na internetu a tam jsou k nalezení opravdu skvělé recepty :) já ale moc nevařím, ani nepeču. neumím to. když něco zkouším, podělám to a hned to vyhazuju, což je docela plýtvání. a tak raději nedělám nic :(

    OdpovědětVymazat
  11. Akorát mi tu leží Gurmet. Poslední dobou si na něm ujíždím :-D Apetit listuji na netu a občas koupím.

    OdpovědětVymazat
  12. jee já ani nepostřehla existenci takových časopisů, ale ty by mě asi bavily, ráda se dívám na hezké fotky jídel! nebo interiérů - to zase ráda kupuju časopisy o bydlení:) příště beru nějaký o vaření!

    OdpovědětVymazat
  13. Abych se přiznala vaření opravdu nesnáším :) Nejde mi to a nerada bych podpálila kuchyň takže to radši přenechávám druhým

    OdpovědětVymazat
  14. Food, Apetit a Gurmet. Apetit je nejluxusnější, ale poslední dobou mu Food šlape na paty. Jinak kupuje si je mamka, ale vždy jí je ukradnu a čtu a učím se a hledám inspiraci:) Minulý rok jsem jí na Vánoce dala předplatné Foodu.

    OdpovědětVymazat
  15. Jo a je pravda, že Albert magazín, který je zdarma (a proto je hned rozebraný :D) taky vůbec není špatný!

    OdpovědětVymazat
  16. Odebíráme pravidelně Apetit :))) jinak já vařím moc ráda, ale jsem spíš hodně na polévky!! :))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. YUMMM FOOD. I want to get good at cooking! But I burn everything. Sad.

    OdpovědětVymazat
  18. Pečení mám ráda a sem tam něco pro rodinku ukuchtím. Časopisy o vaření si nekupuji, ale když vidím Alberta v kuchyni, tak ho vezmu :).

    OdpovědětVymazat
  19. taky si ráda přečtu magazíny o jídle či vaření, od apetitu jsem mamce koupila i několik knih s recepty z jejich série, jsou to nádherné kuchařky :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©