čtvrtek

GIVEAWAY: Tangle Teezer (THE END)

KONEC
Přeju Vám hodně štěstí :). 

Kartáče TANGLE TEEZER můžete zakoupit pouze ve vybraných kadeřnictvích nebo na internetovém obchodu salononline.cz
SHARE THIS POST

247 komentářů:

  1. to je krásná cena Ceady. tangle teezer si přeju už hodně dlouho, ale vždycky si místo něj koupím něco jiného nebo jinak peníze utratím.
    a přeju Ti, ať se problém s foťákem vyřeší co nejdřív. tělo by mohlo být v pořádku :)
    thenikol@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. jéé tak ten bych vážně strašně chtěla :D prosím prosím ať mám štěstí! :D

    natalje@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to by sa mi naozaj zišlo, tak skúsim štastie :)
    beresovalu@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. michaela.kridlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Tangle Teezer je opravdu nejlepší, kdybych ho vyhrála, tak bych ho dala mamce, protože svůj už mám a myslím, že ona by ho taky potřebovala. :)
    S foťákem je mi to líto a doufám, že vše bude v pořádku!! :)

    luckasumova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Wau moc dobrá cena. Jojo, tvou page na facebooku čtu, doufám, že ten foťák půjde dát do kupy. :)
    market.doleckova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. ty jo tangle teezer si přeju už měsíce , doufala jsem že ho dostanu třeba na vánoce , prý je zázračný a byla bych strašně šťastná :)
    taky ti přeji ať je foťák v pohodě , byla by to strašná škoda , snad bude aspoň to tělo v pohodě :)

    OdpovědětVymazat
  8. petulka.cervikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. jsi úžásná že sem dávaš takovou giveaway, určitě bude mít úsměch, tak hodně štěstí ;)))
    katka.bacova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Naprosto luxusní dárek! :) TT používám, ale potřebovala bych ještě jeden k babičce :D protože když u ní spím úplně trpím, když si musím vlasy rozčesávat obyč. kartáčem :((

    angellovely-things@email.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Tangle teezer je taký môj malý sen,ale cena mi príde za hrebeň dosť vysoká.Keby sa mi ten sen splnil práve u teba,bola by som najšťastnejšia! Uvidíme :) A držím palce so zrkadlovkou!
    lizzy-fashion@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  13. som zvedavá aké by to bolo na moje vlasy, takže skúsim šťastie..

    ivqua09@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  14. To by bylo žůůůůža vyhrát!
    Doufám že zrcadlovka bude v pořádku :)

    hanca.holasova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. to, co sa ti stalo s fotakom, ma velmi mrzi. dufam, ze sa tento problem co najskor vyriesi, nech mas zas clanky plne krasnych fotiek (:

    kristina.demjanovicova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. Vždycky jsem ho chtěla mít, ale nikdy sem si ho nepořídila :D Snad se mi poštěstí a já si ho budu moct přidělit na narozky. :)
    novotna.dany@seznam,cz

    OdpovědětVymazat
  17. Jé to je moc pěkný dáreček! Jsi hodná. :)
    Doufám, že ti foťák brzo opraví. A blog rozhodně neruš, byla by to škoda.

    Dasdusha@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. wow..tak ten chcem. uz len ta farba ma fascinuje!

    fresshion@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. pane bože! ty máš ty nejlepší giveaway!! a já nikdy žádnou nevyhraju :(
    annabrtnikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Tak želám rýchle "uzdravenie" :)
    d.keleceniova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. Před pár dny mě s ním česala kadeřnice a od té doby přemýšlím, že bych si ho taky pořídila :)
    blubeb@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. to mně mrzí:/ snad se ti foťák brzy opraví:)

    special-she@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Milá Paní Ježíšková, vlastním jména Ceady snad se na mě usměje štěstí ;)!

    neznamaautorka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  24. och ten tak strašne potrebujeeeeeeeeeeeeeeem :*
    fredyqa@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  25. Mám bohužel husté vlasy a furt ničím hřebeny i kartáče, takže zkusím tuto giveaway. :-)

    zejzen@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  26. Zrovna nedávno jsem na tangle teezer koukala :D
    lelalesparisienne@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Škoda toho foťáku :(
    saska.rackova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Je mi velmi luto, ze sa ti to stalo s fotakom, no hlavu hore, vsetko dobre dopadne :)) No fakt, ze mam vlasy po zadok mi snad dovoluje tuzit po nom, vsak? :) Potesilo by najviac :)

    girlnamedz@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj, neboj, Nikon se spraví, hlavu vzhůru! :)
    kocourova.veronika@email.cz

    OdpovědětVymazat
  30. cekam :D

    email v profilu, spam roboti jsou svine

    OdpovědětVymazat
  31. tak to je parádna vecička,vždy som ho chcela :)
    inpeaceugo@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  32. woohooo, super cena :)
    gabous@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. nemusíš blog rušiť,jednoducho daj pauzu ;)
    fendifoxeyladyhomolova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  34. efka.likarova@seznam.cz

    tak že by už? :D

    OdpovědětVymazat
  35. Počkej Ceady, přeci nebudeš rušit blog jenom kvůli absenci fotáku ? Prostě uděláš na chvíly pohov a pak se zase vrátíš :)

    Víš co by mně teď dostalo ? Kdyby se něaký ten anonym teď přihlásil jako ůčastník :D (jistě že to nezjistíme - když se nikdy nepodepsal)

    eva.kurivialova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Ou, ten foťák je fakt škoda ...

    nimrichova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. To je super dárek :) teď jen mít trošku štěstí...a blog neruš, byla by to škoda :)

    Zastoupilova.K@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Tak to doufám, že foťák bude brzo OK!:-)

    mrs.luczynka@seznam.cz
    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  39. ten by se mi moc moc moc hodil...
    zakova.vl@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  40. achhh, prosím, když jsem nevyhrála to písátko tak prosím tohle!!! :)

    l.krizova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. jéé, chtěla bych ho moc vyzkoušet!
    cant.be.perfect@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. tak toto by som straasne moc, moc chcela, lebo som o tom citala a videa vo videach na youtube same chvaly, ale bohuzial mi moja finacna situacia nedovoluje si to samej kupit.

    a pravidelne tvoj blog (este aj ten stary) sledujem uz mnoho rokov

    beautybybellatrix@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  43. Tak ať ti foťáček opraví co nejdříve :-)

    petra.smrzova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Aaach zrovna hřeben potřebuju! :)
    sisimc@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Hrozně moc bych si tento kartáč přála,jinak tvého fotáku je mi líto ;)

    paola23@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. Fiiha, porad na nej ctu samou chvalu, ale odvahu koupit si jej, jsem jeste nenasla:)

    jana.ei@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. přesně tohle si chci pořídit :D tak aspoň zkusím štěstí :)ve.posp@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  48. chciii :)
    hasalova1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  49. Doufám, že ti foťáček opraví co nejrychleji! :( :( hedvika.ruzickova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. valhrubesova@gmail.com
    četla jsem to a je mi to líto, doufám že se opraví! :)

    OdpovědětVymazat
  51. leopard-candy@seznam.cz

    Máš moc hezký blgo ;D

    OdpovědětVymazat
  52. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  53. Aw,tangla musím mít ! :(
    littlevanillivi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Wow, skvělá cena, ten musím vyhrát. Doma mám taky jeden, ale neustále se o něj přetahujeme s mamčou. Takže kdybych ho vyhrála, tak ho daruji ji:)
    mylifestyleblog@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  55. čekámmm!! :D lollipop11@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  56. ev.lokajova@gmail.com :)

    OdpovědětVymazat
  57. S tím foťákem mě to mrzí a doufám, že blog nezrušíš!;)

    Kisska.Zuziska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  58. jejda :// ale neruš blog, i když to bude trvat déle jak měsíc, prostě si jen dej na chvilku pauzu :))
    nika.skoupa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  59. :) vraj je úžasný !
    v.kocarikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  60. dúfam že blog nezrušíš, bola by to škoda :)
    domculienka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  61. ten potřebuji!!
    acupofstyle@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  62. Kdybych vyhrála, byla bych nejšťastnější na světě Ceady :D
    themaidasdiaries@hotmail.com

    OdpovědětVymazat
  63. Tangle teezer?..páni..:)..dlouho o něm přemýšlím, tak proč nezkusit štěstí..:)
    anda.17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. s tím foťákem je to fakt pech, snad ta oprava nebude trvat dlouho! Jinak Tangle Teezer se chystám pořídit si asi tak rok, ale vždycky to nějak nevyjde, tak třeba budu mít štestí :-)
    horka.natalie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. chtěla bych vyzkoušet kouzlo tangle teezer!

    petra.svejdova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. majdule(at)gmail(dot)com

    OdpovědětVymazat
  67. Wow... tak to je super giveaway :)
    obsidian-butterfly@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. tak tohle musím zkusit:-), jednou jsem po dvou letech posílání řešení křížovky vyhrála klíčenku, tak třeba se zas poštěstí :-D :-D. Tvůj blog je skvělý, recenze čtu nejraději.
    Měj se krásně.
    rybnickovaiva@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. to je super ! :)
    simcavitkova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  70. třeba budu mít zase jednou štěstí :D

    susanne.towy@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  71. chudáček foťáček(( Taky jsem přišla o svou zrcadlovku, tak vím,jaký to je .. ,)
    Vzhledem k tomu, že se moje vlasy zbláznily a začaly neskutečně kudrnatět, tak by mi tenhle hřeben pomohl :)) Ty máš vždycky nejlepší giveaway!!)
    brabcova-v@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  72. asi máš hodně velký stativ, že? :P já chci k vánocům jen stolní, na ten můj smart to stačí :D

    talonswife@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  73. veronika.vymazalova1997@gmail.com žádny rušení :))

    OdpovědětVymazat
  74. Hodně štěstí s tím foťákem, chceme další fotky!
    anykad92@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  75. kéž bych měla štěstí, chtěla bych ho vyzkoušet :)

    beresovakarolina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  76. no tvůj blog znám teprve asi týden :-)
    travis182@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  77. úžasná,úžasná cena :)))

    adelinelovefashion@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  78. to je přesně to, co moje vlasy potřebujou (kromě modré barvy, samozřejmě ;)
    marankovazena.gmail.com

    OdpovědětVymazat
  79. tak to by mi urobilo radosť :o)
    zuzanahroncova@post.sk

    OdpovědětVymazat
  80. doufám že foták bude brzy v pořádku

    aleachim15@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  81. Mám vlasy skoro po zadek, tohle by se mi hodilo =)

    t3r3za@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  82. Jeee, ja ho chci! V pripade kdybych nevyhrala :D Ceady, muzes sem hodit odkaz, kde jsi ho koupila? A myslis, ze dokaze rozcesat i "dredy", ktere se mi ve vlasech po par dnech udelaji sami? :-D Muj mail - monousek-m@seznam.cz Ps. jsem zvedava jak to dopadne s fotakem, budu drzet pesti!

    OdpovědětVymazat
  83. je skvěleej! :)
    k.servusova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  84. už jsem psala na FB ze tenhle dárek by mi udělal tu největší radost!!! :D hlavně k blížím se vánocům, jestli nevyhraju, tak si ho budu muset nekde sehnat!! proste tohle musím mít!!

    mch.michaela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  85. chciii :D
    mklimcakova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  86. Sleduji už dlouho..:) m.stehlikova.1@sezna.cz :)) taky u mne probíhá giveaway.:)

    OdpovědětVymazat
  87. Čtu pravidelně:) To s fotákem mě mrzí a byla by škoda blog rušit:) Vystačili by jsme i s fotkama z mobilu třeba:)
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  88. Ty jo, super giveawey :) Už jsem měla připravenou objednávku, ale teď asi ještě chvíli počkám :P
    daniela.bertoletti@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  89. Foťáku je mi moc líto, škoda že jsou tak křehký :(
    A jinak kdybych vyhrála, tak se asi zblázním :o)
    nicola3@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  90. Skvělý výběr!

    ellis.batova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  91. juliadreams@centrum.sk :)

    OdpovědětVymazat
  92. byla by chyba to zrušit ;))
    tellisecek@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  93. jéé, sice vůbec nevím, v čem je tam super, ale slyším na něj samé ódy a moc bych si ho přála! prosím, prosím.. na Ježíška i tak zbývá spousta dalších věcí, co si přeju.. :))

    zajickova.lucie@gmail.com

    jinak s tím foťákem mě to mrzí, přinejmenším fotky se světýlky mi chybět budou.

    OdpovědětVymazat
  94. Tak tohle je opravdu stylová výhra! :) Jsi vážně štědrá, když se podělíš o takový dárek!
    klariska.skodulka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  95. Jéééé já i moje vlasy bysme rádi vyhráli :D
    Pipeta5@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  96. Modlím se za tebe ;)
    Cena je super!!!
    teres.spurna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  97. atina.kiriakovska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  98. Aaaa, tyjo, ten si preju uz strasne dlouho!!! Kdyz ja mam stejne vzdycky smulu :(
    no nic, zkusit to muzu :)

    jedikats@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  99. wow, už dlouho ho chci, tak doufám, že se mi poštěstí :) magenta.minty@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  100. Néé, Ty nemůžeš zrušit blog :(( Jsem na něm už závislá !!

    OdpovědětVymazat
  101. Linhchi.dana@gmail.com

    jejda, mě se taky několikrát stalo, že jsem rozbila foťák v době, kdy jsem měla blog a bylo to těžký no. Nezoufej, určitě se ti opraví. Nemá cenu rušit tak skvělý blog :)

    OdpovědětVymazat
  102. lehnertova.eva@gmail.com
    Hodně dobrá cena! Tak třeba vyhraju a konečně taky prospěju svým vlasům:)

    OdpovědětVymazat
  103. Držím palce s nikonem!
    dejnicka@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  104. Jéé, tak to přeju, aby se ti foťáček brzo uzdravil a nebylo to moc drahé :(. Já bych se asi zbláznila, kdyby se tomu mému něco stalo.
    Jinak cena víc než úžasná ♥
    JitusBeranova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  105. teda.. já bych skočila z mostu, kdybych si rozbila foťák, radši ho nikam nenosím, aby se mu nic nestalo... tak držím pěsti at je brzy v pořádku...
    sarka.lagronka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  106. vždycky jsem ho chtěla zkusit :)

    suzzzannne@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  107. nmbloggerka@seznam.cz modlim se za tebe :))

    OdpovědětVymazat
  108. Zrovna ten růžový bych moc chtěla, protože jen růžová to může být.. :D ..Snad ti foťák vrátí brzo a v pořádku, protože tvoje fotky jsou ú-žas-né ;)

    mmenie@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  109. úžasný, hodně jsem o něm slyšela, můžu alespoň zkusit štěstí, tim nic nezkazím ne?)
    linda.riha@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  110. Téda taky by se mi docela hodil,mám hodně dlouhé vlasy,sušší a pořád s emi zacuchávají.Takže bych byla ráda kdybych ho dostala :)
    T.svadlenova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  111. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  112. Néné, určitě opravit a v blogu pokračovat ;). Pohroz opravářům smrtí :D.

    babedev@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  113. henlity@email.cz
    no..ten můj nepřežil pád na beton..já myslela že se zabiju, tak držím palečky ať to dobře dopadne. já zatim fotím na kameru a doufám že se ježíšek smiluje :D

    OdpovědětVymazat
  114. pro moje rozlítaný vlasy by byl naprosto boží:)

    stachovaaneta@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  115. Tak ten bych chtěla hodně vyzkoušet!:-)
    jahranst@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  116. Ježiš, tak ten si přeju už tak dlouho!!! Sákra, Ceady, to si mě fakt potěšila:) Držím si palce!!!:P

    vercza.t@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  117. Chci ho, chci ho, chci ho, ... :D
    veronika.voznakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  118. snad bude fotacek v pohode... klara.vlaskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  119. Třeba se usměje štěstí, sasulkape@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  120. TANGLE TEEZER!! :O Ten si přeju už straně dlouho tak doufám že se na mě usměje štěstí! :)
    Jinak Ceady, my to ten měsíc (doufejme) bez fotek yvdržíme! :) vždyt' můžeš dělat wishlisty a psát o jiných věcech :) HLAVNĚ HO NERUŠ! :o

    NicoChicoFashion@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  121. Tak tohle zkusit musím, byl by to perfektní dárek na Vánoce :D ♥ A foťáček ti určitě opraví :)
    Mario474@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  122. To je nejlepší giveaway! Tangle teezer chci už dlouho. Doufám, že budu mít štěstí.
    mikulcova.julie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  123. JÁÁÁ HO CI :D
    terezkaruby@gmail.com
    Sledujio už dlouho :))

    OdpovědětVymazat
  124. wow, tangle teezer se mi zdá jako bezva výhra, a proto se musím zapojit! :D
    (taky doufám, že tvůj foťák bude brzy fit, ať mám co pročítat ;))
    pucka.polomik@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  125. Skvělá cena :)

    lucie.vejmolova@gmail.com

    Držím palce, ať je foták co nejdříve v pořádku.

    OdpovědětVymazat
  126. Omg!!! to je paráda, kdo by TT nechtěl vyzkoušet <3 A neboj, nemít zrcadlovku není žádná katastrofa :) i tak bychom tvé články četli dál ;)

    bararhv@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  127. Páni, foťáčku je mi tedy líto, ale snad bude zase brzy živ a zdráv ..:))
    A jedno velké wow za cenu do giveaway! Snažně doufám, že se na mě usměje štěstíčko ..:))

    katthrin95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  128. Tak já sleduji tvůj blog teprve od nedávna ale je vážně moc super :) Doufám, že se nebude rušit.

    Jinak skvělá giveaway :)

    romca.prachfeldova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  129. Asi bych radši skočila z okna, než se mi stát něco takovýho! :D Ale snad bude foťák brzo v pohodě :)

    misa.novotna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  130. krásné,sleduji...erka.zahorska@seznam.cz http://dreamworld-e.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  131. katarina.stanik@gmail.com

    držím palec nech je ten foťák rýchlo tip-top! :)

    OdpovědětVymazat
  132. držím palce s foťákem, přesně vím, o čem mluvíš,aneb stalo se mi to již dvakrát...

    eggy123@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  133. prosiiim !!!
    mychocolatemuse@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  134. Strašně moc bych si ho přála! Byl by to skvělý vánoční dárek! Dala bych si ho pod stromeček :))

    OdpovědětVymazat
  135. Držím ti palce ! :)

    luckaraisova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  136. a email je xPlanetax@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  137. Páni! Fakt skvělá giveaway! :)
    Hanca.Dang@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  138. Skvělý, kdybych měla dost financí už mi leží na poliččce :).
    hugggo@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  139. jsi hrozně štědrá :) doufám, že to nevyhraje nějaký závistivý anonym :D
    petra.ph@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  140. Užasná výhra! :)
    tterezzz25@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  141. Když jsem přečetla tu část "zrušit blog", tak mě to úplně odrovnalo. Na tvůj blog jsem přišla teprve před pár dny a teď každý den pečlivě pročítám všechny staré články. A že jich je! Ale jeden lepší než druhý, ty máš vážně talent! :) Takže ať se děje cokoli, prosím, jen blog neruš ;).
    Jinak Tangle Teezer bych si, asi jako všichni tady, moc přála, takže kdyby mi náhodou přála štěstěna, tak můj mail je kolomaznikova.klara36@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  142. Bylo by super kdybych ho vyhrála, protože by mi ho taťka nemusel kupovat k Vánocům :)
    cer.terka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  143. domisacek.domi@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  144. to je super věcička! :) Lucik.lumpice@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  145. tyjo, boží cena! a foťáčku přeju brzký uzdravení, sama moc dobře vím, jak je to bez něj těžký :/

    martinetoquee@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  146. jé.. to je super :)) KP-blogspot@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  147. Tyjo, super nabídika, po tomto kartáči už dlouho toužím. :) (klara.halamova@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  148. Tyjo,ten bych brala ! :)

    lindik1@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  149. páni, strašně hezký a ta barva :)
    luckkaa1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  150. už dlouho si tangle přeju vyzkoušet, tak třeba se na mě usměje štěstí :))
    chmelickovalucie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  151. je úžasnej
    karaskova.peta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  152. blog určitě neruš, byla by to škoda!!

    hanka.nav@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  153. Super dáreček :)
    m.JUPIK@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  154. No jako fakt by se mi líbil! :-)

    d-q@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  155. skvělá giveaway! Prosím, ať mi přeje štěstí! :) Už dlouho mám na něj zálusk! :D

    ekuhnerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  156. colombova@dominika@gmail.com

    :))

    OdpovědětVymazat
  157. Snad bude foťák v pořádku :)

    Petra.x3@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  158. jééé, tak ten by se šiknul :)) a ta barvička <3

    aneta.pecena@seznam.cz

    jináč s tim foťákem to je smůla, ten pocit znám, když jsem si takhle nešťastnou náhodou zničila notebook, ketrý jsem měla asi 3 měsíce :( člověk by chtěl vrátit čas..ale snad to nebude tak zlý ;)

    OdpovědětVymazat
  159. jé... to chci! :D -moje první myšlenka, snad budu mít štěstí :)

    OdpovědětVymazat
  160. To by mohlo být na moje kudrny fajn :)

    agostyna@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  161. Teda to je super cena!

    karin.musilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  162. skvělá cena :)

    verca.sterbova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  163. FOllower jsem...jinak skvělá giveaway, tenhle kartáč chci zkusit už TAK DLOUHO! :D

    jana-simkova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  164. gemina.rau@gmail.com

    vyzerá to lákavo :)

    OdpovědětVymazat
  165. Ty máš vždy perfektné dárky pre Giveaway:)
    pupu_ca@azet.sk

    OdpovědětVymazat
  166. jé ten by se na moje vlnitý vlasy hodil
    romccca@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  167. pravidělně sleduji přes bloglovin :) doufám, že to neva ;) a vypadá to fakt dobře!

    gabriela.podgorna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  168. Prosím, prosím, prosím! Ať mám štěstí, strašně si ho přeji!

    coralina.bouton@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  169. Držím palce s opravou foťáku.
    a.stromsikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  170. Krásná cena, líbí se mi, že máš vždycky originální dárky do giveaway :)
    femme.la@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  171. zkusím štěstí :)
    Zelenkova.Tereza@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  172. lucka.klimesova (zavinac) seznam.cz :))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©