pondělí

Silver Holidays

Vánoce už máme za sebou...Materiálních dárků jsem letos dostala minimum kvůli tomu, že tím největším dárkem budou plesové šaty... A tak neočekávejte článek plný nových věcí.
Přesto bych se ráda pochlubila s jedním infantilním dárkem od kamarádky, který mě vrátil zpátky do období, kdy jsem si hrávala s panenkami. Ale kdo by nebyl ještě v 18ti nadšený z mrkacího stojánku hello kitty s pastou a s kartáčkem? :))
Na nehtech mám tento úžasný lák z bornprettystore, který jsem si pořídila právě z důvodu vánočních svátků. :) Miluju stříbrnou (respektive šedou), světýlka a vše, co k vánocům patří. A tak jsem si nemohla odpustit i tento lak. Takže kdybyste mi chtěli 14.ledna nadělit něco k narozeninám, tak už víte, čím byste mě potěšili. :)

10/10
SHARE THIS POST

25 komentářů:

  1. Ten kartáček s pastou HK je úžasný, sama tuhle značku miluju :).

    OdpovědětVymazat
  2. Jeeee na ten kertacek jsem takz koukala>]

    OdpovědětVymazat
  3. ten kartáček je krásný:) ..zvu tě na mou giveaway;)

    OdpovědětVymazat
  4. Hrozně ti to na té fotce sluší :)

    OdpovědětVymazat
  5. Hrozně ti to na té fotce sluší :)

    OdpovědětVymazat
  6. krásna si na tejto fotke :) a kefka s pastou,zlaté!

    OdpovědětVymazat
  7. páni! v šedé jsi fakt krásná!

    OdpovědětVymazat
  8. na té první fotce jsi úplně kouzelná!

    OdpovědětVymazat
  9. ach tej Kitty by sa moja kamarátka nesmierne potešila, má novú manieru :D musím jej podobnú zaobstarať :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ta Kitty je parádní, já jsem ji dostala na ponožkách :)

    cherrynky.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. na plesové šaty se moc těším!))
    sluší ti to!

    OdpovědětVymazat
  12. stříbrný lak si musím taky pořídit. v posledních cca deseti letech jsem nesnášela laky s třpytkami. teď jsem si je tolik oblíbila, že chci nejraději všechny možné druhy třpytivých laků, laků s malými flitry atd :) nová úchylka. možná to je těmi Vánoci a svátky ..

    OdpovědětVymazat
  13. Tá prvá fotka je úplne prekrásna! :)

    OdpovědětVymazat
  14. Lak je krásný a na té první fotce ti to moc sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  15. I love the nail polish! :)


    P.s. U are welcome to check out my fashion blog anytime! Thecabinetoffashion.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. This pictures are very beautiful ! I luv' it !
    ;-)

    http://thesweetcallingofmountains.blogspot.com
    Biz

    OdpovědětVymazat
  17. loved the pics!
    following you now
    kisses
    HF

    http://www.the-hf-blog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  18. Ten kartáček s pastou HK je úžasný !! :))

    OdpovědětVymazat
  19. the cookies are in <3 with the color of the nailpolish!

    X the cookies
    samecookiesdifferent.blogspot.com

    have a visit <3

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©