sobota

Kamila Vodochodská- fashion designer

Včera jsem měla další zkoušku šatů. Tentokrát jsem se setkala nejenom s Kamilou (návrhářkou), ale také se švadlenou, se kterou se probíralo našití šifonu. Více Vám zatím asi nepovím... Snad jen to, že 22.mě čeká další zkouška, takže na Vánoce můžete očekávat hlavní podobu šatů.
Na minulých a i dnešních fotkách můžete vidět pouze podšívku. I když i ta by se mi líbila! Jenže výsledně budou šaty zelené. Tentokrát už podšívka splývala, pupek mi nelezl a prsa byla díky podprsence na svém místě (foto v šatech ještě, když mi lezl pupek a prsa nebyla dodělaná) :D... a abych nezapomněla... Byla jsem a stále budu natěšená na finální podobu.

SHARE THIS POST

15 komentářů:

  1. Fakt ti nehorázně moc sluší! :) Těším se až budou komplet hotovééééé :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti sluší,jsou krásné..! :)) Probíhá u mne Giveaway..:)

    OdpovědětVymazat
  3. ako som písala minule,už podšívka sa mi veľmi páči :)

    OdpovědětVymazat
  4. pěkné to je :)

    Zvu tě ke mě na giveaway

    OdpovědětVymazat
  5. těším se na konečnou podobu těch šatů;)

    OdpovědětVymazat
  6. já se těším na výsledek, který určitě bude vypadat mnohem lépe, než tohle :)

    OdpovědětVymazat
  7. Taky se těším na výslednou podobu, zatím se mi tohle moc nelíbí. :) ale barva je úžasná a líbí se mi tyhle články, kdy vidíme, jak vznikají šaty od návrhářky :)

    OdpovědětVymazat
  8. vyzerajú na tebe krásne, sú krásne a Kamila Vodochodská je naozaj skvelá návrhárka :)

    OdpovědětVymazat
  9. krásný :)! A třeba se na mě usměje štěstí i tak :)!

    P.S. Díky :)!

    OdpovědětVymazat
  10. Těším se na výsledek a mimochodem děkuji za tip na kouřové líčení. Vyzkoušela jsem a s výsledkem jsem byla moc spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  11. Sem moc zvědavá na finální podobu, určitě ti budou slušet! :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©