pátek

KORRES new products

Dnes se chci pochlubit s novinkami od značky KORRES. Jak víte, korres jsem si oblíbila díky tomu, že se jedná o přírodní /BIO/ kosmetiku... Ale co se dekorativní kosmetiky značky korres týče, měla jsem doposud zkušenosti maximálně s balzámem na rty. Pokud se tedy řadí do dekorativní kosmetiky. Ale řekněme, že ano. Kam jinam by asi patřil.
 Jak víte, investuji nejvíce peněz do péče o pleť a vlasy, ale jedná-li se o dekorativní kosmetiku, investuji raději do levnější kosmetiky essence a kvantita vyhrává nad kvalitou :D. Jsem takový skrblík, co se kosmetiky týče (myslím tím to, že toho mám už tolik, že už ani nevím, co s tím)... A tak jsem si řekla, že by nebylo naškodu vyzkoušet kvalitnější korres výrobky určené na zkrášlení, které mě svým designem lákají už pěkně dlouhou dobu. A tak jsem se práskla přes kapsu a pořídila si těchto pár výrobků.
Recenze očekávejte už brzy :). Prozatím prozradím, že lepší stíny jsem neobjevila!

Mé recenze na KORRES:
tělový krém
pleťový krém 
mýdlo na pleť
voňavka
SHARE THIS POST

19 komentářů:

  1. Jee..no závidím :-) ja mám teda akurát lícenku a je super..tiež som počula chválu na riasenku..
    Teším sa na zhodnotenie a fotky :)

    GIVEAWAY Rimmel Lipstick by Kate

    OdpovědětVymazat
  2. libi se mi design obalu))

    OdpovědětVymazat
  3. hmm, tak to se tedy na recenze určitě těšim!!! jsi tam musela za tohle nechat balík!! já si nedovolím koupit ani lesk za 400, natož tohle všechno :D

    OdpovědětVymazat
  4. Řekla bych, že balzám je na pomezí pečující a dekorativní kosmetiky, podle toho, jestli barví nebo ne :)) Jinak jsem zvědavá na recenzi té řasenky, jsem na ně trochu úchyl :D

    OdpovědětVymazat
  5. tak to som zvedava, ako budes spokojna, ja zatial tuto kozmetiku omrkavam len na nete, ale balzam som si vdaka mnohym recenziam na nete objednala a mal by byt na ceste ku mne. Inak ja by som asi balzam radila k starostlivosti:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. S touhle značkou nemám zkušenosti.. Ale přemýšlím o tvářence, zrovna nějakou sháním :)

    OdpovědětVymazat
  7. tak to já jsem docela taky škudlil,ale začínám si kupovat kvalitnější kosmetiku,i když třeba na řasence,lesku a tužce na oči fakt šetřím,myslím že nemusím mít ty nejdražší modely.

    OdpovědětVymazat
  8. tahle značka je bohužel nad mé běžné finanční možnosti, takže si ji asi ani nepořídím (v nejbližší době). zato essence je u mě jako doma. :)

    OdpovědětVymazat
  9. strašně moc se mi líbí design jejich výrobků :) těším se na recenze!

    OdpovědětVymazat
  10. Zatím jsem to nikde neviděla, takže jsem dost zvědavá :). Mohla bych se jen zeptat, proč jsi smazala předchozí článek? :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já tuhle značku neznám,ale snad někdy poznám...:)) Probíhá u mne Giveaway.:)

    OdpovědětVymazat
  12. Jsem zvědavá na recenze :)
    Snad se ti budou líbit, ten design se mi moc líbí :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tohle vůbec neznám ! :O

    Korres mi něco říká lepidla..
    .. nebo něco né ? :D
    Těším se na recenzi )

    OdpovědětVymazat
  14. Těším se na recenzi na tvářenku, na ty jsem totiž úchyl a od Korresu ještě žádnou nemám.. :D

    OdpovědětVymazat
  15. Korres je úžasná značka, mám zatím je balzám na rty, ale rozhodně to nebude poslední věc, kterou si koupím:) Moc se těším na recenzi, hodně mě to zajímá:)

    OdpovědětVymazat
  16. Oe I love love love Korres darling! Thank you so much for the lovely comment you made about me on Formspring :D You rock love! Have a lovely weekend! xxx

    OdpovědětVymazat
  17. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©