pátek

Thank You

Krom toho, že jsem letos chodila převážně bosá :D (tedy alespoň podle fotografií), měla jsem možnost prezentovat se tady mezi Vámi, získat nové přátele a také jsem se naučila zužitkovat svůj volný čas naplno jak jen to jde.
A za to děkuji jen Vám. :)
SHARE THIS POST

22 komentářů:

  1. já chci to dinosauří tričko :(

    OdpovědětVymazat
  2. 2 nahoře, 2 dole a poslední. Nejkrásnější outfit :)))

    OdpovědětVymazat
  3. :) Vždycky vypadáš tak zajímavě! :) Jen tak dál!

    OdpovědětVymazat
  4. Šatičky a beranice ;) Já jsem ráda chodím pro inspiraci, takže za to zase tobě dík ;)

    OdpovědětVymazat
  5. tá tvoja baranica, a kvetinkový svetrík sú úžasné :)

    OdpovědětVymazat
  6. Děkujeme, že jsi tu s námi :)

    OdpovědětVymazat
  7. Můžu se zeptat odkuď jsou ty tvoje krásné rifle ? :)

    OdpovědětVymazat
  8. strašne mám rada tieto fotky v zrkadle :)

    OdpovědětVymazat
  9. A přitom máš tolik hezkých bot :D

    OdpovědětVymazat
  10. prajem ti štastný nový rok :) a dufam že neprestaneš blogvoať ! :)

    OdpovědětVymazat
  11. máš veľmi pekné oblečenie :)

    www.newmaidenlyworld.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. Cute photos!

    Happy new year!

    http://boglarkastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  13. Všechno je krásný! ;) Neodpustila jsem si to >> Follow you ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Love that denim dress of yours! Happy 2012 dear ♥
    Sabrina

    OdpovědětVymazat
  15. krásný oblečení:)
    a gratuluji ti ke všem úspěchům:)

    OdpovědětVymazat
  16. like your blog!!!
    amazing

    xxx

    OdpovědětVymazat
  17. My Tě máme všichni taky rádi !! Jsi skvělá Ceady, hodně štěstí do dalšího tisíce <3

    OdpovědětVymazat
  18. Jsi kočka! Šťastný Nový rok.:-)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©