sobota

Merry Christmas

Nedočkavci během dne ujídají čokoladové ozdobičky, jiní navštěvují příbuzné a bloggeři sedí u počítače, aby napsali vánoční článek, který si stejně nikdo nepřečte, protože proč by zrovna někdo trávil čas u počítače, když může sledovat pohádky.
A tak Vám (několika jedincům, kteří dnes zapnuli své počítače) přeju spoustu dárků, které jste si vysnili a hlavně to, abyste během dalších pár dní nepraskli díky vánočnímu obžerství :). 
ŠŤASTNÉ A VESELÉ VÁNOCE! 
A utíkejte koukat na pohádky! Doufám, že tahle fotka Vás vyžene užívat si Vánoc :). Alespoň na mě to zabírá, protože já se sama sebe lekám :D
SHARE THIS POST

32 komentářů:

  1. tobě taky šťastné a veselé Vánoce Ceady!:) Hlavně ať se zrcadlovka brzy opraví:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ceady, já si článek přednastavila, abych mohla koukat na pohádky a stejně jsem hned po probuzení šla blog zkontrolovat ;D! Tak krásné Vánoce :*

    OdpovědětVymazat
  3. Tobě taky šťastné a veselé Vánoce Ceady! :). Já na pohádky koukám už od rána raníčka, miluju to :D.

    OdpovědětVymazat
  4. I já přeji krásné Vánoce a ten nejšťastnější Nový i nový rok!
    TV s pohádkami už mám zapnutou =D

    miss-inly.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Také přeju veselé Vánoce..! :*

    OdpovědětVymazat
  6. dobře napsané :) tobě taky :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné svátky, Ceady :)

    OdpovědětVymazat
  8. tobě taky přeji krásné vánoce :))*


    http://xoxoveronika.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. krásný Vánoce!! :)))

    OdpovědětVymazat
  10. i tobě krásné svátky ! =) a taky tě chci pozvat na lednové číslo magazínu ,)

    OdpovědětVymazat
  11. aj tebe :) nech sa ti darí ;))

    OdpovědětVymazat
  12. Veselé vianoce :) a kludné sviatky !:) pozdravuj aj sestru ;)

    OdpovědětVymazat
  13. zrovna dávají reklamu :D takže jsem PC zapla!!! a přeji Ti také šttastnééééé a veseléééé!!! :)))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Nejkrásnější Vánoce přeji. :)

    OdpovědětVymazat
  15. I tobě veselé vánoce:) A vše nej k svátku:)

    OdpovědětVymazat
  16. tebe tiež prajem pekné sviatky :)

    OdpovědětVymazat
  17. já jdu až za půl hodiny na Šťastný a veselý Madagaskar .D přeji krásné Vánoce *

    OdpovědětVymazat
  18. Merry Christmas! :*
    aw.. thank U so much sweetheart!
    U look in this pictures - gorgeous! :* :)

    OdpovědětVymazat
  19. Krásne Vianoce ti prajem! : )

    OdpovědětVymazat
  20. milá animka! :) aj tebe prajem len tie najkrajšie Vianoce .. :)

    OdpovědětVymazat
  21. I tobě přeji kouzelné Vánoce :)

    OdpovědětVymazat
  22. taky tu písničku miluju :)
    Krásné Vánoce i Tobě, zrzečko :)

    OdpovědětVymazat
  23. Také ti přeju krásně strávené vánoční svátky :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©