čtvrtek

My Bedroom


Slibovaný článek, o který žadoníte už nějaký ten pátek, je na světě.
Ještě 8let zpátky... a já si stěžovala na to, že mám malinkatý pokojíček.Tehdy bych si ho přála alespoň dvakrát tak větší. Dnes je to ale úplně jinak. Velikost mého pokoje mi vyhovuje a nic bych neměnila :). Ale možná je to tím, že se před pár lety uvolnil pokoj po mé sestře, ze kterého jsem si vytvořila šatnu (a taky skladiště).


Video jsem opravdu odflákla, jelikož jsem se na něm krapet rozpovídala, raději jsem ho zrychlila a vytvořila z toho tento rozklepaný snímek jen pro orientaci, jak šíleně to u mě vypadá :D.



A abych nemusela odpovídat jednotlivě, část nábytku je z IKEA (stojan na oblečení, židle, lampa, zrcadlo, povlečení) a taky jsem si konečně před Vánoci pořídila krabice na kosmetiku (nalevo od zrcadla, na fotce) a na dárky (napravo od zrcadla).... no nekupte to- sada 3krabic jen za 350korun bellarose.cz. Což je výhodnější než si kupovat krabice z IKEY.
SHARE THIS POST

36 komentářů:

  1. Pěkný pokoj:) A šatnu ti závidím.. Coje v té kleci?

    OdpovědětVymazat
  2. Máš příjemný pokojíček :)

    OdpovědětVymazat
  3. izbičku máš veľmi peknú .. máš to tam útulné a ten svetlý nábytok je skvelý :) ja mám tiež malú izbičku a ver mi, že možno aj menšiu ako ty, ale asi by som ju nevymenila :D

    OdpovědětVymazat
  4. Máš moc krásný pokojíček, takový bych taky brala :)

    OdpovědětVymazat
  5. Máš to tam moc hezký, ten štendr na šaty ti závidím, taky bych takovej chtěla. Mám malinkej pokojík, ještě menší, než ty, a nevejde se mi tam.

    OdpovědětVymazat
  6. ten věšák chci taky! ...ale do svého pokoje bych ho nenacpala ://

    OdpovědětVymazat
  7. Jé, tak to bych chtěla vidět tvojí šatnu!:)

    OdpovědětVymazat
  8. pekný,jednoduchý pokojíček :) video by som rada videl celé,ale aj toto je skvelé!

    OdpovědětVymazat
  9. tvůj pokoj se mi líbí :) hlavně ta světlost :)

    OdpovědětVymazat
  10. Nice and cosy.
    I like the way it's so fresh and white.

    OdpovědětVymazat
  11. Máš veľmi peknú iybu a či to máš v zej klietke morča alebo skrečka? Alebo niečo uplne ine?

    OdpovědětVymazat
  12. máš krásný pokoj!;) ..strašně se mi líbí ten věšák, mám v plánu si ho pořídit!:)

    OdpovědětVymazat
  13. pěkný pokojíček. malý ale útulný. líbí se mi ty světlé tóny. ;)

    OdpovědětVymazat
  14. Jé,pěkný a útulný:) Co pak máš za hlodavečka? :D

    OdpovědětVymazat
  15. Máš KRÁSNEJ pokojíček...Video je dobré...:)

    OdpovědětVymazat
  16. Tak a teď si připadám jako důchodce :D
    Ještě si přesně pamatuju jak jsi kdysi dokupovala různé věci do pokoje a měnila ho na dnešní podobu :)
    Taky přesně vím jak vypadá ten tvůj potkaní miláček :)

    Takže Ceady, už si připadám jako bych tě znala :D

    Jo mimochodem, už mně ti anonymové a podobní blbci co ti sem píšou pěkně štvou - k tomuto článku kupodivu ještě nic. Takže si s nich nic nedělej. Já tě čtu pořád i když někteří tvrdí že děláš všechno špatně. Já jsem spokojená :)
    Doufám že jsem polechtala tvoji hrdost a bude brzo další článek :)

    OdpovědětVymazat
  17. Jujky:) Já mám taky dva potkánky:)

    OdpovědětVymazat
  18. Becky:
    Jsem ješitnější nežli chlapi :D, takže moc děkuji.
    Ještě článek na zítřek nemám, ale snad do půlnoci něco vymyslím...

    A asi tady nejsou nadávky, protože jsem anonymy u sebe na blogu zakázala a teď píšou na formspring, kde na většinu z toho nereaguju, protože jak odpovědět na to, že jsem tlustá, lžu a měla bych si dát co nejdelší pauzu s blogem, abych začala psát zajímavé články :)


    Ještě jednou děkuju

    OdpovědětVymazat
  19. Třeba by jsi zase mohla vyfotit toho potkánka, hrozně se mi líbily ty články jak jsi v nich ukazovala nové boty a on mezi nimi běhal :D to bylo super a oroginální :)

    Zase to nemusíš hrotit do té půlnoci :)

    No jo, je to jasný. Jsi prostě prolhaná tlustá kráva co nemá blogovat, a oni jsou dokonalá stvoření s nadprůměrnou inteligencí. Bože ! :D

    OdpovědětVymazat
  20. máš superveľkú posteľ! :)) musí byť luxus v nej spať

    OdpovědětVymazat
  21. Pěknýý pokojíček, nejvíce se mi líbí věšák a ty kulaté krabice :)

    OdpovědětVymazat
  22. Však máš úžasnej pokojíček!!!

    OdpovědětVymazat
  23. Máš super pokojík!! Ty krabice jsou boží...
    Joooo prosím, potřebuji poradit...koukni na můj článek

    OdpovědětVymazat
  24. mas to u sebe moc pekny..to zrcadlo je skvely! :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Máš překrásný a útulný pokojíček :-)
    Dřív jsem si také přála ohromný pokoj, ale poslední dobou jsem za tuto velikost vděčná. Ve velkém pokojíčku bych se necítila dobře.

    OdpovědětVymazat
  26. krásnej pokoj, taky mám celej z ikei:D

    OdpovědětVymazat
  27. Máš skvělý pokojík! Takhle nějak bych si představovala svůj vysnění.. jenže představovala no :D A ty krabice jsou božíí!:)

    OdpovědětVymazat
  28. Nejde mi spustit video :( , podle fotek to tam máš opravdu hezký , to zrcadlo je super!

    OdpovědětVymazat
  29. Moc pěkný pokojíček, co já bych za to dala! =) Video jsem neviděla, píše že je soukromé. Nevadí.

    OdpovědětVymazat
  30. Video mi bohužel nejde pustit. Ale i takhle z fotek se mi pokoj líbí, to zrcadlo a věšák na oblečení je bomba! :)

    OdpovědětVymazat
  31. video mi sice nejde spustit, ale strašně moc se mi líbí ten koutek u toho zrcadla a toho stojanu na oblečení... je to takové útulné <333 :)

    OdpovědětVymazat
  32. já jsem na bílou ujetá :) proto se mi u tebe moc líbí :) No páni, už jsem byla i u tebe doma :D tedy virtuálně, ale alespoň takhle, to už se skoro známe :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©