středa

My favourite coffee

mlýnek, káva, konvice

Mám tady poslední tip na nákup vánočních dárků.
Já už mám sice dárky zabalené... Ale určitě se najdou i tací, kteří přemýšlí nad tím, co ještě dokoupit.
V rodině mám více než dost členů, které bych mohla označit za milovníky kávy. A tak není na škodu zatoulat se na internetu v hledání kávových obchůdků. Osobně mám zatím zkušenosti, co se objednávání kávy týče, jen s obchůdkem cerstvakava.cz, kde jsem si zamilovala kávu, kterou mají v nabídce. Mohla bych říct, že lepší a voňavější kávu jsem neměla.
Přesto stále nedám dopustit na kávy s příchutěmi (oříškové, nugátové), kterými každoročně obdarovávám blízké. Ale je to spíš takový dárek navíc, než že bych jim dala jen kilo kávy ve zdobeném sáčku :D.
A co vy, dáváte přednost kávě nebo čaji?
SHARE THIS POST

22 komentářů:

  1. ten mlynček by bola tiež pekná dekorácia :)

    OdpovědětVymazat
  2. jsem čajomil, po kávě usínám, takže jí vůbec nepiju :) kdybys měla tipy na dobré čaje, určitě se s náma poděl :)

    http://ordinarylife-my.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. chaa včera som sa s nim hrala! ta káva neskutočne voňala...

    GIVEAWAY Rimmel Lipstick by Kate

    OdpovědětVymazat
  4. já miluju kávu :) dávám jí přednost před čajem, který mám ale taky ráda. podle nálady prostě :)

    OdpovědětVymazat
  5. Aaaah, ten mlýnek.. Jinak já piji čaj přibližně jednou za 3 roky.. Nějak mi nepřirostl k srdci, zato dobrý kafe miluji :)

    OdpovědětVymazat
  6. můžu vyzkoušet. :)
    já radši čaji

    OdpovědětVymazat
  7. jak kdy, mam rada oboji :)

    OdpovědětVymazat
  8. mám radši čaj,takže by se hodila spíš inspirace čajová

    OdpovědětVymazat
  9. ten mlynček je krásny, skvelý tip na darček :) ja milujem kávu, aj čaj, ale káva je pre mňa posvätná :)

    OdpovědětVymazat
  10. Kávu také dávám jako jed z dárků.) potěší a já jsem zastáncem praktických darů. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Já jsem nikdy čaje neměla moc ráda, měla jsem je spojený s nemocí. A kafe už vůbec ne, ale poslední dobou mi hrozně zachutnalo kafemléko (rozpustná káva, půl hrnku vody a půl mléka). :-) Dárky už mám taky zabalené, ještě mi chybí pár drobností. :-)

    OdpovědětVymazat
  12. já si neumím vybrat, jestli káva nebo čaj, takže oboje. miluji horký čaj po příchodu domů ze zimy nebo ranní kávu. :)

    jinak super dárek, ten mlýnek je super.;)

    OdpovědětVymazat
  13. Jé, to je skvělé, ale už mám dárky nakoupené, takže asi nevyužiji... Jinak jsem rozhodně čajoholik. Černý čaj piju ráno po probuzení, když se vrátím ze školy a někdy i ve škole nebo ještě před spaním, prostě ho zbožňuju :D

    OdpovědětVymazat
  14. Mám ráda čaj i kávu. Čaje ovocné a pokud si mužu vybrat rozhodně rači sáhnu po čaji sypaném a ne ze sáčku. Oblíbený druh kávy nemám.Ale nejvíc mi chutná káva Vanilková. NA kterou nedám dopustit.:)

    OdpovědětVymazat
  15. kávu aj čaj natoľko milujem, že si neviem vybrať :)

    OdpovědětVymazat
  16. zvu tě na mou první giveaway :)

    OdpovědětVymazat
  17. Jednoznačně čaj. I když na kávu mám čas od času taky chuť, ale to opravdu jen zřídka. :)

    OdpovědětVymazat
  18. Taky jsme milovníci kafe. Děkuju moc za tip. :)

    OdpovědětVymazat
  19. To je krásné! Miluju kafe a všechny ty serepetičky kolem!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©