neděle

My New Heels (Christmas gift)

Mám z tohoto dárku neuvěřitelnou radost.
Opravdu podobné (ale ošklivější) jsem si málem objednala za dva tisíce z Ameriky. Jenže náhodou jsme s maminkou při vánočních nákupech v Palladiu narazily na malinký krámek, ve kterém byl na výběr nespočet bot tohoto typu (kytičkované, s kamínky, semišové, apod.) :) A cena? Ta byla absolutně pohádková. No řekněte, kde si tyto boty koupíte za pouhých 900korun?
Dostala jsem je dárkem od maminky, ale i kdybych si je měla koupit sama, tak určitě neváhám, protože ples se nezadržitelně blíží.
A taky bych Vám chtěla moc poděkovat, protože tím největším dárkem od Vás je to, že jsem překročila hranici tisícovky. Což mělo být moje tajné novoroční přání. DĚKUJI!
SHARE THIS POST

35 komentářů:

  1. Gratuluji k překročení tisícovky a musím říct, že boty jsou krásné :)!

    OdpovědětVymazat
  2. Pááni a co teprve až je uvidíme na tobě! <3

    OdpovědětVymazat
  3. wow jsou vazne moc krasneee :))

    OdpovědětVymazat
  4. ceady! tak tieto sú megaaa!užasné krásne chválim mega like!;)budeš kosť!
    hardrockrepublica.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. gratulujem ku krásnemu počtu čitateľov! a topánočky sú nádherné,za tú cenu by si ich tam nemohla nechať ;)

    OdpovědětVymazat
  6. na noze budou urcite vypadat skvele:)

    OdpovědětVymazat
  7. No sakra, ty jsou :-)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. krásné botičky :) a kam v nich budeš chodit??

    OdpovědětVymazat
  9. Tak ty jsou opravdu kráááásný!! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Botičky vypadají úžasně, někdy nám je předveď! :).

    OdpovědětVymazat
  11. blahopřeju a krásné botky :)

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné a teda mazecové podpatky ;) já bych se na nich asi zabila :)

    OdpovědětVymazat
  13. pěkné, jak vysoké podpatky mají? :)

    OdpovědětVymazat
  14. tak takýto darček by aj mne urobil nehoráznu radosť :D sú nádherné, jednoduché a pritom ozaj veľmi vkusné :)

    OdpovědětVymazat
  15. Díky .. bojuju s tím už hodně dlouho. vyzkoušela jsem nespočet věcí :-) Taky používám hodně masky, myslím, že jsou mnohem účinnější než šapony. Používáš značku Lush? zatím neznám nikoho kdo by to používal. Tak nevím jetsli to mám vyzkoušet

    OdpovědětVymazat
  16. Tak to je pak smutné, ale musíš to přeci zmínit, aby se do Tebe lidé nepouštěli kvůli takovým věcem. Tohle zamrzí, ale hold to tak někdy bývá. To tedy nemáš moc dobré vztahy,ne? :/

    Vánoce právě jsou materialistické, ale já to na nich nesnáším. Jasně, že jsem ráda za dárky, ale nijak to neřešíme. :)

    OdpovědětVymazat
  17. tak ty boty jsou super!! :) taky nějaký podobný scháním s platformou.. ale do Prahy se asi jen tak nedostanu :/ a pěkný svátky přeju!

    OdpovědětVymazat
  18. Ty botičky jsou krásné, jen si nedokážu představit pohybovat se celý ples, stužkování, tančení.. Vypadá, že jsou spíš na parádu, než na to, aby v nich nohy přežily celý den. Ale jsou hezké, to ano.

    OdpovědětVymazat
  19. ty jsou úžasné , asi dost zabijácké , ale stojí to za to :)

    OdpovědětVymazat
  20. V pořádku, do toho mi nic není. Už to nebudeme řešit.

    OdpovědětVymazat
  21. Dej vědět, jestli jsou tak nepohodlné, jak vypadají :D ale jinak jsou náádherné

    OdpovědětVymazat
  22. krasne, uz sa tesim az sa v nich ukazes!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  23. jsou úžasné! :) děkuji za pochvalu fotek:)

    OdpovědětVymazat
  24. No tak ty jsou parádní!!!

    OdpovědětVymazat
  25. Jsou krásné! Jen nevypadají zrovna pohodlně, ale třeba se pletu :)

    OdpovědětVymazat
  26. The heels are so beautiful and sexy and the blog is lovely ! Merry Christmas and a Happy New Year !!! Follow each other if you want to <3, many kisses

    Fashion and Cookies blog
    Fashion and Cookies on Facebook
    Follow me on Bloglovin
    My Twitter

    OdpovědětVymazat
  27. Nesnáším Tě za ty boty :D Jsou skvělý !! Mám vyhlídlý tyhle, akorát černé za 300 :D Ale asi se na nich zabiju, a ty fotky jsou skvělé a originální.

    OdpovědětVymazat
  28. Přesně. Kdykoli něco chci, zavřu vyhledávač a zajdu do vššech obchodů - i těch zapadlých - a vždycky něco najdu, většinou přesně s takhle parádní cenou! A o to větší radost pak člověk má, že jo? :) Užij si botičky a gratuluju k tisícovce :)

    OdpovědětVymazat
  29. hoodně, hoodně dobrý! :)

    OdpovědětVymazat
  30. TY JSOU NÁDHERNÝ! Takovéhle botičky miluju!:)) A v jakém obchodě v Palladiu? Office shoes nebo kde?:)) Fakt nádherný, jenže já v tom bohužel neumím moc hcodit tak nevím co s tím :D:D :( Bolí mě s toho levý kotník :(

    OdpovědětVymazat
  31. Bože ty boty jsou nádherný!!! Co bych za ně dala?? Vše co mám i co bych mohla vzít ostatním :D :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©