středa

My new love, my new shoes

Stáli tam. Jedny černé a další troje šedé. Na cedulce tučně stála cena neuvěřitelných 400korun. Musela jsem jít blíže. Když náhle vidím svou velikost 39. Málem jsem začala skákat radostí, protože štěstí na boty, to já mám :D. A tak jsem je ukořistila. Samozřejmě, že nechybělo zkoušení, kdy bych nakonec brala o číslo menší. Jenže ta cena? Kdy se Vám poštěstí koupit si takto levné boty, hm? Teď lituji, že jsem tam nechala ty šedé :D. 
  A mimo to jsem nakonec od maminky k Vánocům něco dostala... a to epesní clip-in ofinku. Dalo mi práci přesvědčit ji, aby mi ji odsud objednala. A tak jsem ji musela přesvědčit, že určitě najdu v barvách na vlasy odstín mé zrzavé a nebudou to vyhozené peníze.  :) Tak uvidíme, jak se mi podaří ji obarvit. (Doufám v to)
foceno: kompaktem
SHARE THIS POST

31 komentářů:

  1. :D na tú ofinku som zvedavá!! :)

    a tie botky! chcem tiež!

    OdpovědětVymazat
  2. taky jsem na ty boty koukala a lituju, že jsem si je nekoupila ;)

    OdpovědětVymazat
  3. topánky sú nádherné! a som zvedavá na ofinu, môže byť super :)

    OdpovědětVymazat
  4. Na ty boty jsem tam také koukala, ale bohužel mi neseděly :( Ale jsou krásné:)

    OdpovědětVymazat
  5. jsem zvědavá, jak budeš vypadat v tý paruce:)

    OdpovědětVymazat
  6. tie topánky sú naozaj úžasné Ceady,pekný úlovok :) na ofinku som zvedavá :D

    OdpovědětVymazat
  7. těším se na ofinku :)))a doufám že bbotičky am ještě budou, sou úžasné <3

    OdpovědětVymazat
  8. doufám, že se nám s tou ofinkou vyfotíš:) ..ty boty jsou úžasné! závist;)

    OdpovědětVymazat
  9. Ha, tak v HM mají takovéhle poklady? Taky jsem zvědavá, jak ti ta ofinka sedne.

    OdpovědětVymazat
  10. Ty jsou fakt pěkné, takové štěstí mít :). A jsem zvědavá na tu ofinku!

    OdpovědětVymazat
  11. těším se na tu ofinu, zajímá mě, jak v ní budeš vypadat. :)

    boty super, za tu cenu! :P

    OdpovědětVymazat
  12. Botky jsou super a na ofču jsem moc zvědavá:-)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. tak drzimpalce pri hladani tej spravnej farby!:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  14. Vůbec si tě v té ofince nedokážu představit :D!

    OdpovědětVymazat
  15. Já je taky chtěla, ale mám tak nízký nárt, že mi byly větší:( Ale jsou nádherný!! :))

    OdpovědětVymazat
  16. velmi dobra kupa! na ofinku som tiez zvedava :-)

    GIVEAWAY Rimmel Lipstick by Kate

    OdpovědětVymazat
  17. krásne topánočky :) ináč tiež mám nohy 39 a rovnaký problém ako ty :D vždy narazím na malé čísla alebo na veľké "lode" lebo zlatý stred je vypredaný :/ pff

    OdpovědětVymazat
  18. tak ať ji dobře obarvíš a pak se nám ukaž :)

    OdpovědětVymazat
  19. Ach jo, to jsou přesně boty, které jsem si chtěla koupit... Ale než já se dostanu do nějakého HMka, to už budou všechny pryč.... :(

    OdpovědětVymazat
  20. tak snad se ti to obarví. Akorát právě kamarádka dělá maskérku a jednou chtěla obarvit paruky a na mou radu, proč na to nepoužije barvu na vlasy mi řekla, že prý barva na vlasy na to nechytá, protože je to umělý. Tak snad tadyto je z jinýho materiálu a půjde to

    OdpovědětVymazat
  21. Tak ty jsou absolutně perfektní :)... a ty slevy v H&M jsou zase neodolatelné, dnes jsem tam zavítala a myslela jsem, že se neubráním :D

    OdpovědětVymazat
  22. Ty boty jsou boží :D.
    http://my-colorful-kingdom.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  23. Já mám ty v šedé, černých bot mám hodně takže to byla jasná volba :) Jsou prostě neodolatelné!

    OdpovědětVymazat
  24. Tak na ofinku se těším.

    OdpovědětVymazat
  25. DNESKA JSEM SI KOUPILA TY STEJNE!:D a taky 38:D doufam že se v nich nebudeme moc potkávat:)))

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©