úterý

My Winter Wanties

Mimo to, že jsem stále chtivá.... Rozhodla jsem se zásobovat Vás na mé facebook stránce zajímavými bloggery. Od teď už nemusíte prohledávat tisícovku blogů týdně, abyste našli pár nejlepších. Já vám je ráda najdu :).Letos mě čekají předvánoční nákupy :) A tak se chystám vykoupit HMko a mimo to se vrhnout také na modré rukavice v topshopu. Tak uvidíme, co si nakonec domů přivezu.
SHARE THIS POST

23 komentářů:

  1. Tu vestu chci taky, ale víc se mi líbí v tmavé barvě (která je taky o pětistovku dražší :-//)

    OdpovědětVymazat
  2. já se vrhnu na tu kožíškovou vestičku, nevíš kolik tak stojí?

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné věci, moc se mi líbí ten náramek/ hodinky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já si říkám, že u nás asi ani pořádná zima nebude, tak si sepisuju letní věci ;-) Do zimních i chybí jenom jeansové legíny. :-)

    OdpovědětVymazat
  5. vestička je parádna aj rukavice :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ty boty a vestičku bych taky brala!

    OdpovědětVymazat
  7. ta vestička je parádní !! :) asi si ji taky pořídím :D

    OdpovědětVymazat
  8. ten čipkovaný top je krásny :)

    OdpovědětVymazat
  9. hey love thanks for the follow :)

    now following you!!

    lovely blog!

    http://electricsunrise.blogspot.com/

    xx

    OdpovědětVymazat
  10. Love the shirt and the vest!

    http://boglarkastyle.blogspot.com/
    http://www.facebook.com/pages/Boglarkastyle-divatblogfashion-blog/124562457604605

    OdpovědětVymazat
  11. Jůů ta kombinéza, to je mazec..! :D sem zvědavá, jestli ji seženeš, pak nám ji musíš ukázat! ;)

    OdpovědětVymazat
  12. no the picture have i found in a website :D

    OdpovědětVymazat
  13. although I do not understand your language I am your new reader of your :)

    OdpovědětVymazat
  14. Moc se mi líbí ta vestička :). Já se na tyhle Vánoce moc těším!

    OdpovědětVymazat
  15. mám vestičku. z C&A k Vánocům, jen je v tmavé barvě a se širším páskem. :) hezké tipy. :P

    OdpovědětVymazat
  16. noooooooooo :P hihi you ´re welcome hihi

    OdpovědětVymazat
  17. Já hlasuju pro to krajkované triko:)

    + giveaway u mně:)

    OdpovědětVymazat
  18. aaaa ten overal je boží:D něco takového teď sháním pro psa, haha ale sama bych ho taky brala!

    OdpovědětVymazat
  19. Ty boty jsou naprosto skvělé!:)

    OdpovědětVymazat
  20. Všechno je neuvěřitelně skvělé, ale ty boty !!!!

    OdpovědětVymazat
  21. Odkud jsou prosím ty botky? Takovýhle přesně scháním.

    OdpovědětVymazat
  22. P5ekrásný rukavice! škoda že už mám pro letoše nepřeberný množství rukavic, s dalšímib mě doma vyhodili nejspíš z okna :D jinak by byly jasná volba.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©