úterý

No sweets

svetr CTRL, silonky VENEZIANA
Už jste začali s vánočním úklidem? Věřím, že všichni už ano (tedy kromě mě) a dokonce máte i napečené cukroví. Ale já tentokrát jaksi abnormálně zaostávám. Třetí zapálená svíčka na adventním věnci už v neděli dohořela a já stále nejsem připravena na Vánoce. Krom tedy špatně zabalených dárků, které mi okupují celý psací stůl.
A úklid? O tom mi ani nemluvte. Po víkendové párty jsem zvládla uklidit tak maximálně nepořádek po hostech, ale "grunt" se zatím ještě nekonal :D. Dokonce mi maminka oznámila, že letos nedostanu žádný vánoční dárek, pokud si neuklidím šatnu.  I když s tím nenadělováním dárků už počítám. Protože tím největším vánočním dárkem pro mě bude oprava věcí, které jsem během tohoto roku stihla zničit. Většího kazisvěta jste neviděli! Věřte mi! :)
A mimo úklidu se dávám na zdravou stravu! A proto letos říkám STOP CUKROVÍ! :D
SHARE THIS POST

28 komentářů:

  1. Já si teda "STOP CUKROVÍ" vážně neřeknu :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám uklizenou jednu skříň ze 4:) A cukroví mě taky zatím neláká:)

    OdpovědětVymazat
  3. nedokázala bych cukroví říct stop!:O

    OdpovědětVymazat
  4. ani ja ;).. to musí byť! Však by mi sliny padali na všetky strany :-D

    GIVEAWAY Rimmel Lipstick by Kate

    OdpovědětVymazat
  5. ja som s upratovaním tiež ešte nezačala, takže si ma trocha potešila, že nie som jediná :D s medovníkčami, perníčkami a všetkými tými dobrotami sa budem musieť obmedzovať, takže tak.. ale určite neodolám úplne :D ... a ten modrý svetrík je krásny! ♥

    OdpovědětVymazat
  6. stop cukroví :DD a ako si na tom so zrkadlovkou? ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Také ještě moc nejsem připravena, musím udělat úklid, zabalit a dokoupit dárky a cukroví ještě taky nemáme :)

    OdpovědětVymazat
  8. strašne super kontrast ma ten sveter s tvojimi vlasmi

    OdpovědětVymazat
  9. no já už úderem prvního prosince na to vlítla, začala kuchyní, umyla všecky skříňky, a teď není po úklidu ani památky, takže až se dopeče všechno cukroví, udělám úklid znova :D jsem nadšenec co :D Vážně stop cukroví? Ááá si blázen, já už se ho nemůžu dočkat!

    OdpovědětVymazat
  10. Skvělý svetr! :) Já s tím vánočním úklidem taky moc ''nespěchám'' :D:D

    OdpovědětVymazat
  11. tak stop cukroví jsem měla říct už dřív, ale bohužel se mi to nepodařilo. :(

    úklid nějak neřeším, snad něco poklidím 23. prosince, až si najdu čas. pořád ještě nemám ani jeden dárek, ač je mám vymyšlené. :D

    ten salát vypadá skvěle. :)

    OdpovědětVymazat
  12. taky zaostávám:D..a uklízím hlavně v noci když mě přitom furt nebuzeruje! :D... A nádherný svetr má hezkou barvu! :)

    OdpovědětVymazat
  13. pro mě letos vánoce znamenaj jenom nedělní pálení svíček a adventní kalendář :D v pokoji sem už dlouho neměla takovej bordel a nejsem si jistá jestli se mi bude chtít uklízet :D

    OdpovědětVymazat
  14. Nejraději bych šla do toho s Tebou, ale asi neodolam :D

    OdpovědětVymazat
  15. tak držím palce :)) dúfam,že to nebude nič vážne,nechcem aby si skončila s blogom :(

    OdpovědětVymazat
  16. No já už zdravě jím rok a cítim se daleko lépe,a celý rok jsem nebyla nemocná,takže bez cukru lepší,ale 1x týdně si dám třeba kousek čokolády,ale myslím že si cukroví dám,třeba pár kousků ke snídani,protože by to byla škoda nedat si 1x do roka na Vánoce

    OdpovědětVymazat
  17. tenhle odstín modré bych brala taky :) super svetr

    OdpovědětVymazat
  18. Bezva svetr...:)) Fuj,nemám ráda olivy! :D

    OdpovědětVymazat
  19. Cukroví bych se nedokázala vzdát :D!

    P.S. začal u mě GIVEAWAY ;)..

    OdpovědětVymazat
  20. Tiež som ešte neupratovala takže nie si sama ...nemám na to zrovna čas vôbec...ale budúci týždeň budú fofry ...

    OdpovědětVymazat
  21. Ten svetr je nádherný, moc Ti sluší :)). A ty olivy bych snědla hned :D

    OdpovědětVymazat
  22. Ja letos naborila mamce dvakrat auto, takze vim o cem mluvis :D

    OdpovědětVymazat
  23. Stop cukroví? Jestli to vydržíš, tak to klobouk dolů. Já cukroví odolat nedokážu.. :)

    http://paninky.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  24. Nejsi ostříhaná? Já jsem ještě nazačala uklízet a jsem na tom stejně jako ty :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©