středa

Only three days

Pojídání pizzy se stává novou předvánoční tradicí /dělám si srandu :D/... naopak ujídání cukroví je pro mě letos tabu /jo, tak to se ještě uvidí/. Dokonce jsem rezignovala nad kaprem při štědrovečerní večeři /a to kapra miluju!/. Nikdy totiž nemám šanci najíst se po celodenní hladovce, protože mi vybírání kostí trvá neuvěřitelně dlouhou dobu.... A tak už je pro mě rutinou kuřecí řízek, který je jistotou, při které není možnost, abych si zapíchla kost do dásně.
Ale čeho bych se určitě nevzdala je maminčin bramborový salát, po kterém se můžeme doma utlouct.  Takže stále jíme téměř tradiční večeři.
Naopak u mé kamarádky doma jedí každoročně čínu. Což mi příjde opravdu netradiční, když je to Češka :)). Nemyslíte? A jak jíte vy? Na fotce mám výraz vraha "Pozor, při ukousnutí kousku MÉ pizzy Vás nelítostně ubiju k smrti!!" :D
SHARE THIS POST

43 komentářů:

  1. tak kapra přece jenom jím, a to taky držím hladovku (ale prasátku jsem nikdy neviděla, ani jako malá :-D)
    je fakt, že mě nebaví se nimrat v kostech, ale když už je to jednou v roce na Vánoce :-D
    a bramborový salát miluju, mamka ho dšlá takový kyselkavý, prostě dokonalý, který bych mohla jíst pořád :-)
    s tou pizzou jsi mi udělala chutě, hned bych si dala :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ja zbožňujem vianočnú kapustnicu podľa maminho receptu ktorú som robila minulí rok prvý krát a naozaj sa mi podarila ...robíme ju trošku inak netradičnejšie než ľudia z môjho okolia ...tak viacej na sladko a bez kapusty

    OdpovědětVymazat
  3. U nás je většinou jak kousek kapra, tak kuřecí řízek, ale letos budu jen se ségrou a bude jen řízek :-) Čína je úplně mimo mísu :D

    OdpovědětVymazat
  4. čínu? preboha prečo? u nás takmer klasicky losos, šalát, kapustnica a marinované rezne. Mnam, už sa neviem dočkať :)my v podstate tieto jedla robime iba na vianoce,takže sú nám mega mega vzácne :)

    OdpovědětVymazat
  5. My máme vždycky na Vánoce kapra. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta poslední věta mě pobavila, mám ráda tvůj smysl pro humor :). My máme štědrovečerní večeři jako každý rok - rybí polévka a kapr s bramborovým salátem. Ale já kapra nejím, tak mám buď pstruha nebo lososa :).

    OdpovědětVymazat
  7. u nás se tradičně jí ryby, řízky a klobásky. čínu si teda moc u vánočního stolu nedokážu představit, ale je přeci na každém, jak štědrý den stráví :)

    OdpovědětVymazat
  8. My máme doma vždycky kapry i řízky a samozřejmě s bramborovým salátem! :) Taky rybí polévku, ale to nejím.
    A čínu kamarádce závidím teda. Miluju čínu! :D

    OdpovědětVymazat
  9. coooože čínu???? muj bože!!! :D zvláštní :) jinak já kapra nejím (nebo spíš takhle sním ho, ale doma ho neděláme) dávám si ho až 25.12 u babičky :) k večeru 24 máme kuřecí řízky a lososa :)))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Vánoce bez kapra si snad ani nedokážu představit! Takže klasika + vinné klobásy .. zvyk z Německa :D
    Jinak tohle líčení ti strašně sluší!

    OdpovědětVymazat
  11. Tak já prosím pěkně salát nejím, takže se pochutnávám na obyčejných bramborách :D

    OdpovědětVymazat
  12. :) ja milujem zemiakový šalát !

    OdpovědětVymazat
  13. z toho důvodu že jsem mlsná tlamička :D každej si klepe na čele proč ho nejím :D Nevím, nemám ráda majonézu a ani tu kombinaci prostě :D

    OdpovědětVymazat
  14. Slečny, proč si tady děláte srandu z kamarádky, která večeří na Štedrý den čínu? Však to je přece každého věc a zvyk, co jí, ne? Též nevečeřím čínu, ale nerozumím, proč se tomu někdo vysmívá...

    OdpovědětVymazat
  15. Tak to tedy vůbec, přes vánoce na nějakou dietu úplně prdím :)))

    OdpovědětVymazat
  16. Jani, ale tady se nikdo nikomu nevysmívá. Jen je to jednoduše zvláštní. Nechápu, proč to zase tak prožíváš?!

    OdpovědětVymazat
  17. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  18. Jen nikdy nechápu Tvé reakce. Nikdo přeci tady nikomu nebere večeři. Vždyť víc jak polovina napsala, že nejí tradiční štědrovečerní večeři.
    A já to sama napsala v tom smyslu, že se mi to zdá zvláštní jíst na Vánoce každoročně už od malička čínu.

    OdpovědětVymazat
  19. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  20. Ale já souhlasím s tím, že ať si každý jí, co mu chutná. Jen nerozumím tomu, proč máš neustále chuť vyvolávat konflikty. Vůbec k tomu totiž není důvod.

    OdpovědětVymazat
  21. Moc se mi líbí to líčení...:))

    OdpovědětVymazat
  22. To je tvůj názor. Já už tuto DISKUZI z mé strany ukončila.

    OdpovědětVymazat
  23. My jíme lososa, kapra jsem na Vánoce nikdy(?)nejedla...Asi.
    P.S.:Ráda bych tě pozvala na SOUTĚŽ

    OdpovědětVymazat
  24. My jíme normálně kapra nebo kuřecí řízek s bramborovým salátem:)Mnamka! Mamka umí výbornej :)

    OdpovědětVymazat
  25. určite kapustnica:-D
    :-D

    btw na mojom blogu prebieha giveaway!:-)

    OdpovědětVymazat
  26. ach tá pizza ♥ vyzerá skvelo :) po zemiakovom šaláte sa u nás doma tiež ideme pobiť, ale nám ho robí ocino, mamka všetko ostatné a väčšinou sú to tie klasické Vianočné jedlá :)

    OdpovědětVymazat
  27. Kapra já nejím, místo toho mám kuřecí řízek :) Jíst čínu je docela zajímavé, ale proč ne?

    OdpovědětVymazat
  28. já hladovku nedržím a jím celý den, pak jíme tradiční večeři včetně rybí polévky. někteří členové rodiny si dají raději řízek nebo klobásu.

    jinak čína je zvláštní, ale pokud jim to chutná?

    OdpovědětVymazat
  29. Virtuálně ti koušu do pizzy!!! zůčastni se mé giveaway:)) http://dreamworld-e.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  30. na tej prvej fotke ti to pristane, si ako babika:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  31. :D reklamu mi klidně udělat můžeš a já bych si i tak přála aby jsi to vyhrála ty,protože jsi asi jediná kdo na můj blog aspoň občas chodí..ale chápeš:( musím to nějak originálně vylosovat..nemáš žádného přítele co by ti místo dárku dal pusu pod jmelím?

    OdpovědětVymazat
  32. My jedávame filé z lososa, z tresky, alebo iných rýb. Skrátka kus ryby, v ktorom nie su (takmer) žiadne kosti. Kapra sme nikdy nemali, naši sa vždy báli, žeby sa mohla niekomu zabodnúť kosť do krku.

    OdpovědětVymazat
  33. Já jím na Vánoce řízek, vinné klobásy a klasicky bramborový salát :D, ryby nejím, takže kapra vynechám)). Jíst čínu mi přijde zvláštní, ale tak každý má své tradice, když jim to chutná, proč ne?:) B.

    OdpovědětVymazat
  34. Jsi krásná :))
    Já se zase můžu utlouct po řízku s bramborovým salátem.

    OdpovědětVymazat
  35. Pizza vypadá dobře :) Já mám ráda sýrovou z Taverny ♥ :D A na štedrej den jsme kapra měli jednou, než se naši naštvali, že ty kosti prostě z toho tahat nebudou, takže každoročně klasika - knedlíčková polívka, kuřecí řízky a filé a salát :D

    OdpovědětVymazat
  36. pizza mnaam!
    A my doma teda máme jak kapra tak řízky, a každej si dá podle toho co chce !:DD

    OdpovědětVymazat
  37. Hezké kukadla !! Já nejím kapra, bojím se kostí :D. A tak mám každoročně kuřecí řízek (jiné maso skoro nejím). Salátek dělá maminka prvotřídní a každý rok ho dochucuji já. Takže delicious !!!

    OdpovědětVymazat
  38. your hair colour is so great! :)

    OdpovědětVymazat
  39. Já mívám kuřecí řízek a salát. Získala jsem ke kaprům vztah téměř jako k domácím mazlíčkům, když jsem byla malá a tak je prostě nejím. Mimochodem na té první fotce jsi moc krásná ;)

    OdpovědětVymazat
  40. thank you for following me!

    OdpovědětVymazat
  41. Mňam, pizza vypadá lákavě..! :) My míváme čínu na Silvestra... a o Štědrém večeru pravidelně bramborový salát s řízkem, u nás táta kapra nejí, takže je to vyřešeno.. :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©