pondělí

REVIEW: AMIE Spring Clean

Dalším produktem značky AMIE, který Vám představím, je tato bio jarní maska, která mě nalákala svou osobitou zelenou barvou. Vždy jsem totiž toužila potom vlastnit masku této barvy. A také...otevřít dveře s kýčovitě zeleným obličejem přesně tak, jako to nosí herečky ve filmech :). Sice jsem už jednu takovou masku této barvy objevila, jednalo se o lush, ale vůbec mi neseděla! A tak jsem hledala dál a náhodou narazila na tuto.

MOJE HODNOCENÍ:
Právě tato maska AMIE mi pomáhá čistit pleť a tak působí jako prevence v tvorbě proti akné. Navíc je po ní pleť krásně hebká.
Funguje tak, že masku nanesete na obličej, necháte deset minut zasychat a následně ji teplou vodou jemně opláchnete. Jednoduchý postup jako u každé jiné pleťové masky.
K DOSTÁNÍ: mojesminky.cz
CENA: 149kč
PLUS:
1) čistí póry a tak snižuje tvorbu akné
2) pleť je po něm krásně jemná
3) jedná se o bio produkt, vegetariánský i veganský
MINUS: 
zatím nenalezeno :)
SHARE THIS POST

18 komentářů:

  1. Tak to vypadá pěkně :)) Já nemám problém s akné (musím zaklepat) ale občas se mi nějaký ten pupínek vyloupne. Jediné co mi tak pomáhá je Aloe vera sprej, který nastříkám na vatový tamponek a lehce tím potírám pupínek cca 3-5 minut. :)) A opravdu to pomáhá! Druhý den, pupínek skoro nemá červenou barvu a je vyschlí ;)

    OdpovědětVymazat
  2. vypadá dobře :) já jsem naopak s Lush maskou (tu zelenou asi myslíš Zelinku) byla hodně moc spokojená, zatím nejlepší maska, co jsem kdy zkoušela! určitě si jí někdy koupím znova, i když levandulovou vůni mám v kosmetice spojenou jen s péčí o nohy, proto si nic levandulového jinak nekupuju :)

    OdpovědětVymazat
  3. aha .. tak ne všechno musí každému sednout, kažkdý má svůj typ pleti a na každou výrobek reaguje jinak. tak když ne toto, určitě je spousta výrobků, co ti sednou, takže se to dá :) chystám se brzy koupit výrobek, který je dle popisu určen i pro velmi citlivou pleť, tak třeba se ti bude líbit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Přesně vím, jakou scénu z filmu myslíš :-) Odstěhujeme se na předměstí, koupíme si zelený masky, bílý župany, a budeme čekat, až někdo zazvoní ;-) Mimochodem, ten prstýnek DOKONALEJ! :-))

    OdpovědětVymazat
  5. už na mě čeká v balíčku na poště, tak jsem na ní zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jé, taky chci zelenou masku, přesně z toho důvodu, jaký uvádíš :D Díky za tip!

    OdpovědětVymazat
  7. Díky za recenzi! To je to co hledám :))
    --
    zvu tě na mou giveaway

    OdpovědětVymazat
  8. zelené masky jsou nejlepší přesně kvůli tomu, že je mají ve filmu. :D
    popřemýšlím, cena je velmi příznivá. :)

    OdpovědětVymazat
  9. A jako fotka se zelenou maskou "jako z filmu" nebude??? :(

    OdpovědětVymazat
  10. very nice blog :)

    http://myvogue-malgorzata564.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. Anonymní15/8/12 09:31

    Jako chlap dovedu pochopit, proč se žena v některých situacích zmaluje, co mi však nedochází, je, co je permanentní make-up, našel jsem to tu http://www.turtakova.cz/sluzby a nechápu, co to má znamenat? to je jako tetování když to je permanentní?

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©