čtvrtek

REVIEW: essence I LOVE EXTREME

Chtěla bych Vám představit tyto dva výrobky essence řady I LOVE EXTREME, které mě nalákaly svým zajímavým vzhledem. Koupi určitě nelituju, protože na lepší řasenku jsem prozatím nenarazila. :) I když řasenky pomalu střídám jako ponožky a tak je možné, že kdysi jsem měla nějakou rovnocennou, ale za poslední dva roky je to jednoduše TOP 1.
Kartáček je typický (obyčejný) a tak svou jednoduchostí docílí extrémní délky i hustoty řas.  Připadám si po nanesení tak trochu jako mrkací panenka! Někdo by řekl, že slepí řasy, ale věřte, že slepené řasy znám a tohle bych k tomu nepřirovnávala!

A abych nezapomněla na linky, které jsou atypické v tom, že se jedná o pudr a ne o klasické tekuté linky, na které už si mi tady řada z vás stěžovala v tom smyslu, že máte problém s nanášením. (Ale TYTO tekuté, jsou bez chybičky.)
Zpátky k těmto pudrovým linkám... Kdybych si nemusela mnout víčko, abych zamezila obtisknutí, mohla bych pochválit snadné nanášení.
Ale asi bych zmínila ještě další plus a to, že linky můžete použít jako stíny. A tak Vám obtisknutí ani vadit nebude. "Když si budete dostatečně mnout horní část víčka při nanesení linek, tak budete vypadat svěle :D:)."
SHARE THIS POST

18 komentářů:

  1. tady ti to hrozně sluší Ceady :)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem už na ně koukala takže se recenze hodíí :) děkuju

    OdpovědětVymazat
  3. to mnutí víčka nechápu? v čem to pomůže, nebo co? :-)

    OdpovědětVymazat
  4. vypadá to skvěle, ale řasenku ted mám, ty linky se zdají být zajímavé, možná se po nich podívám

    OdpovědětVymazat
  5. hodne, mam teď dvě, jednu od Max Factoru a druhou od Clinique a obě jsou skvělé. Ikdyž si asi nějakou od essence pořídím, protože mám jakousi smůlu na ztrátu řasenek a potřebuju nějakou na cesty :D podívám se po téhle až půjdu odpoledne hledat vánoční dárky po obchodech :)

    OdpovědětVymazat
  6. a nesype se ti to při nanášení pod oko? mám sypké linky od catrice (le bohemia) a strašně se mi to sype pod oko. zlaté tekuté linky.

    OdpovědětVymazat
  7. Můžu se zeptat na postup natáčení na tvém foťáku? Mám ten samý, ale vůbec mi to nějak nefunguje a zajímalo by mě jestli to vůbec dělám správně. Odepiš mi, prosím sem. Děkuju moc.

    OdpovědětVymazat
  8. Určitě zkusím tu řasenku, kolik stojí? :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já teď řasenku mám, ale až jí dopotřebuji, tak o ní budu přemýšlet. Vypadá opravdu skvěle :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Super...dlho okolo nej chodím a teraz ju už aj vyskúšam:-)

    OdpovědětVymazat
  11. Já mám z této řasy tu bázi pod oční stíny a po tomhle v drogérce taky mrkám, tak si mě přesvědčila a brzy si to asi odnesu domů.. :D

    OdpovědětVymazat
  12. mmm ja som tak rada ked niekto natrafi na dobre vyrobky z tychto cenovo lahodnych znaciek! ;-)
    dakujem za typ..idem po linke.

    GIVEAWAY Rimmel Lipstick by Kate

    OdpovědětVymazat
  13. Já jsem si teď od essence koupila linky na oči I LOVE STYLE a ty se nemůžu vynachválit a také řasenku 2 in 1 volume mascara,která mě už dlouho lákala ,ale jinak super článek essence mi čím dál víc příjde jako velice kvalitní značka :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©