pondělí

REVIEW: Lirene make-up remover

Značka Lirene je pro mě novinkou. O to více mě zaujala díky svým strohým a přitom poutavým obalům, které na mě působily zpočátku tak, jakoby se jednalo o dražší produkty. Ale opak byl pravdou. Cena je opravdu přívětivá. A dokonce právě tohle hydratační mléko převyšuje Garnier :).
MOJE HODNOCENÍ:
Lirene bych mohla pošoupnout hned na druhou příčku za odličovací bází ryor, na kterou nedám dopustit. A samozřejmě Garnier za ním zaostává, i když ne o tolik. Krém jemně odlíčí make up, a tak není třeba drhnout si tváře a oči, jakoby jste snad myli okna. Možná zvláštní přirovnání. Ale chtěla jsem tím poukázat na to, jak snadno a jemně se s ním dá odlíčit :). Ale určitě Vám nepostačí nanést si na vatový tampon jen slzičku mléka, protože s tím byste moc neodlíčili. A tak počítejte, že budete muset nanést trochu větší množství.
CENA: 80kč
PLUS:
1) odličuje snadno jak oči, tak tváře (podle toho, kolik krému použijete :) )
2) velice přívětivá cena
3) nevysušuje pleť
MINUS:
1) Používám ho jen na oblast kolem očí, protože při každodenním odličování celého obličeje bych brzy vypotřebovala celé balení, přestože je dostatečně veliké
2) vadí mi tužší konzistence
SHARE THIS POST

14 komentářů:

  1. Já jsem podle tvého doporučení právě vyzkoušela emulzi Ryor, ale vůbec mi nesedla. Takže jsem se vrátila ke svému starému dobrému téměř "no name" odličovacímu mléku z drogérky, které mi naprosto vyhovuje. Ale jak se říká - každému prostě sedí něco úplně jiného. To jsem si uvědomila právě při nákupu té emulze. Zapomněla jsem, že tvé hodnocení bylo subjektivní a doufala v zázraky, které bohužel nenastaly. Toto mléko vypadá rozhodně zajímavě, našla jsem ho dokonce ještě levněji :), ale pravděpodobně zůstanu věrná svému "no name" :)

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá dobře. Ale jak jsi psala i Ty, používám Ryor. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jany:
    To je zvláštní, protože Ryor odličovací emulzi Ti doporučí každý, kdo ji zkusil. ( Jen když se podíváš na diskuze na internetu. )
    Ale každý jsme jiný typ a každý máme rádi na odličování něco jiného.

    OdpovědětVymazat
  4. Vyzerá to zaujímavo :) ale neviem či by sa to dalo u nás kupiť :D

    OdpovědětVymazat
  5. Odličovací mléko Lirene používám už dlouho a také si ho nemůžu vynachválit :) mám i Lirene vodu a ta je taky super :) mám citlivou pleť a žádné znaky podráždění nebo zarudnutí se u mě nevyskytli :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moje kamarádka ho používá a jednou jsem si od ní trošku pro zkoušku půjčila a už nikdy to nechci vidět! Jakmile jsem to přiložila na oči, snad půl hodiny mi slzely oči a pak jsem je měla nekonečně dlouho úplně červené. Ale zase já jsem alergik, tak jestli to není tím. Pro mě je to ale naprostý propadák!!! Navíc ta kamarádka mi po pár měsících používání oznámila, že jí také začaly slzet oči...

    OdpovědětVymazat
  7. Díky za tip, Ryor je také můj neoblíbenější, ale určitě Lirene za tuto cenu vyzkouším. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Me ten Ryor treba taky vubec nesedl. Odlicim si tim maximalne oci, ale na zbytek obliceje mi to prijde desne mastny:-/

    OdpovědětVymazat
  9. Já s ním odličuji celý obličej už skoro měsíc a pořád ho tam půlka je :) Je skvělej!

    OdpovědětVymazat
  10. Thank you so much for adding me to your google friend connect.
    Greetings from Poland!

    OdpovědětVymazat
  11. Mám od Lirene pleťovou vodu a je to zázrak nad zázraky! Cena -super, je bez alkoholu, takže nevysušuje a krásně voní! :) Taky je to pro mě novinka. Ale fakt super věc. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Mám od Lirene pleťovou vodu a je to zázrak nad zázraky! Cena -super, je bez alkoholu, takže nevysušuje a krásně voní! :) Taky je to pro mě novinka. Ale fakt super věc. :)

    OdpovědětVymazat
  13. Hned pro to běžím :) moc děkuji za tip.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©