pátek

REVIEW: Ryor - help your hair

Po delší době tady mám recenzi, a to na regenerační kondicionér a bylinný šampon značky RYOR. Ráda bych se předem omluvila za to, že jsou fotky focené na kompaktní fotoaparát. Ale stále mám zrzcadlovku v opravně a nemám tušení, kdy bude zase v pořádku.

MOJE HODNOCENÍ:
Tyto dva výrobky mi pomáhají navracet vlasům hebkost,předcházet vysušení vlasů a navíc zlepšují i lámavost vlasů, na kterou tolik trpím. Navíc cena je absolutně bezkonkurenční. Kondicionér bych určitě vyzdvihla nad ostatní, zatímco šampón bych hodnotila jako průměr.
Vlasy si díky těmto produktům myji jen dvakrát týdně. Jediné co bych vytkla, jsou babičkovské obaly. Je to jen můj pocit. Ale to už se ani vlasů netýká.  A víc už snad neprozradím. Stačí jen říct:"Vyzkoušejte sami a uvidíte."
CENA: 74korun a 80korun
PLUS:
1) opravdu nízká cena
2) pomáhá proti suchým vlasů a navrací vlasům hebkost
3) kondicionér pomáhá ke zlepšení pevnosti vlasů
3) voní po bylinkách
MINUS: obal?, vůně vám na vlasech nevydrží!

Tedy tato poslední fotodokumentace vypadá poněkud nemístně :D. 
SHARE THIS POST

26 komentářů:

  1. Pěkná recenze,vypadá to dobře..:))

    OdpovědětVymazat
  2. Mně se ten obal líbí..:)

    OdpovědětVymazat
  3. Šampon mám doma a sice ho moc nepoužívám, ale je fajn. Takový krásně jmený :) A gratuluji k 1000 čtenářům!!! :)

    OdpovědětVymazat
  4. :D kdybys tam tu poslední větu nenapsala, nenapadlo by mě to.. Ale teď :D:D!!
    Já mám RYOR moc ráda a také od nich mám nějaký kondicionér :))..

    OdpovědětVymazat
  5. :DDDD moc hezká fotodokumentace..

    OdpovědětVymazat
  6. lol :D
    ty poslední dva obrázky... :D

    OdpovědětVymazat
  7. ... mě se ten obal i docela líbí :) nevěděla jsem, že Ryor dělá i šampony .... :) určitě se po nich mrknu ... já si dnes koupila odličovací emulzi Ryor ;)))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. ty poslední fotky :DD...
    povedená recenze :)

    OdpovědětVymazat
  9. ja som tiez netusila, ze ryor robi sampomny, ale dva dni dozadu som bola v drogerke a videla som ich tam, vahala som ci ich zobrat..nakoniec som ich tam nechala...

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. chyba mi nejake porovnanie. je lepsi ako ine kondicionery? horsi? v com?

    OdpovědětVymazat
  11. mne sa obaly praveze pacia nadmieru! krasa! :)
    Nikavero

    OdpovědětVymazat
  12. Ryor mám ráda, je super :) za tu cenu dokonalost.

    OdpovědětVymazat
  13. Ryor mají dobré výrobky. A za tu cenu to stojí vyzkoušet. :)

    Nat
    http://world-by-us.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. hahaha, tie posledné fotky :D podľa mňa sú obaly fajn, také sladučké a určite vyskúšam :)

    OdpovědětVymazat
  15. mě se z těch posledních fotek udělalo lehce šoufl :D!

    OdpovědětVymazat
  16. tá posledná veta :))) ďakujem za tip, musím vyskúšať

    OdpovědětVymazat
  17. in Poland we don't have the brand of this products :(

    OdpovědětVymazat
  18. They look great.. I wish I could read it in English lol!! Did you like them?

    And also I'm just letting you know I've nominated you for the Versatile blogger Award here

    http://yolandaas.blogspot.com/2011/12/another-versatile-blogger-award.html

    No need to write it if you don't want to, but I hope you do!

    Merry Xmas.. Xx

    OdpovědětVymazat
  19. Skvělá ta poslední věta :D A fotky taktéž :D :))

    OdpovědětVymazat
  20. ahojky, neznáš nějaký šampon a kondicioner na mastné vlasy, ale zároveň i vysušené vlasy? :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Dá sa objednať aj u nás na slovensku a dosť o tom premýšľam.. cena je naozaj príjemná.. ako to vyzerá po dlhšom používaní? Mám vlasy,ktoré majú tendenciu krepovatieť :/ tak či by to pomohlo možno...

    OdpovědětVymazat
  22. Naozaj sú také dobré? :) To ma potešilo lebo akurát zháňam nejaký bezsilikónový dobrý kondicionér na suché vlasy a Ryor ako značku mám osvedčenú takže tvojej recenzii plne verím :) Ďakujem za typ!

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©