neděle

I Am Ugly!

Není nad křivé rty (jen na fotce!) a zuby (to už je tvrdá realita) :D. V matematice sice platí, že mínus a mínus je přeci plus, ale jedná-li se o obličej, řekla bych, že jedno mínus a další mínus je stále jedna velká vada a čím více vad máte, tím se nabízí větší pravděpodobnost k tomu, že Vás někdo označí za ošklivku. 
A pokud svou ošklivost ke všemu podtrhnete špatně vybraným odstínem nepříliš kvalitní rtěnky, nevycházejte raději z domu! :D ( Stejně tak, jako já. ) 
Tato rtěnka je značky Catrice. Dostala jsem ji dárkem a tak se mohu vzdát "nařčení", že bych postrádala vkus. Jednoduše dobře vím, že se ke mně odstín "růžové" zdaleka nehodí. Dokonce i "vizážisté" mi vždy doporučují odstíny hnědé, do kterých se sama bez něčího donucení neodhodlám. A tak používám maximálně barevné balzámy na rty, které stěží rozeznáte od mé přirozené barvy rtů. Pokud tedy nezapomenu na to, že se jedná o lehce přibarvený balzám a neujede mi ruka mimo rty, takže nakonec vypadám jako špatně odlíčený klaun :D.
PLUS RTĚNKY: nevysušuje rty
A co vy? Dáváte přednost rtěnkám, balzámům nebo popřípadě leskům na rty?
SHARE THIS POST

29 komentářů:

  1. Tak mě se tahle korálová barva hodně líbí :)) já dávám přednost balzámům, pak lesků a na konec rtěnkám :)

    OdpovědětVymazat
  2. k tvojim vláskom by sa mi tiež hodila viacej nejaká tmavá či odtiene hnedej ;) úprimne,možno máš pery krivé ako píšeš,ale určite to nie je vidieť,musel by sa na teba niekto pozerať takto z blízka :D

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám nejraději rtěnky, protože nemám ráda jak se na lesky lepí vlasy:)

    OdpovědětVymazat
  4. pěkná barvička :) já používám všecko tak různě, prostě jak kdy!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Ta barva je náhodou moc pěkná :) A nepodceňuj se tak :)

    OdpovědětVymazat
  6. já rtěnky skoro nepoužívam, jedině tak třeba na fotku atd., jinak nejčasněji používam různé balzámy:)

    OdpovědětVymazat
  7. Ja jednu Catrice vlastním a to oranžovú/ pomarančovú a je úžastná :) nevysušuje a má krásnu farbu! mám ju od leta a stále drží. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkná barva,škoda,že rtěnky nepoužívám..:)) A co to kecáš? :D Si krásná,a máš úžasné vlasy...! :))

    OdpovědětVymazat
  9. Hrozně pěkná barvička ! :)

    OdpovědětVymazat
  10. vôbec nie si škaredá ! ! !
    si absolútne krásna a máš tie najkrajšie vlasy a najzaujímavejšiu tváričku na svete.

    :)

    OdpovědětVymazat
  11. tak ja som potom zmínusovaná úplne.. mám hornú peru o dosť tenšiu než dolnú, krivé zuby, širokú tvár, v zime dosť zlú pleť, kilá navyše, tučné brucho a nohy, malé prsia.. ach, ale som sa rozpísala :D ale ten odtieň rúžu sa mi páči.. ja to striedam, keď mám chuť, siahnem po rúži alebo lesku a niekedy si vystačím s pomádou :)

    OdpovědětVymazat
  12. Já sem si poslední dobou zvykla na rtěnky a teď pomalu, ale jistě experimentuji s barvama.. :D :) na doma používám neustále balzámy na rty a lesků mám pár taky, ale jelikož se většinou lepí, tak je moc nemusím.. :)

    OdpovědětVymazat
  13. já mám nejraději balzámy, na rtěnky jsem si ještě moc nezvykla. tahle je ale úžasná - líbí se mi odstín. :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ale nejsi! A rtěnka je krásná, poslední dobou jsem si rtěnky dost oblíbila :-)

    OdpovědětVymazat
  15. mm majú pravdu..aj by som na teba volila odtien do hnedkasta..nie celkom hnede ale take, ktore maju taky podton...
    Asi suverne najradsej ruz..taky co hydratuje.. lesky su fajn..krasne vyzeraju, ale.. je tam to male ale :-)

    GIVEAWAY Rimmel Lipstick by Kate

    OdpovědětVymazat
  16. Don't be silly, you are pretty girl :) you have big charisma and that's what I prefer more than classic beauty :)
    And this thing with wrong colour I know, I have two lipsticks which doesn't suit to me :o)

    OdpovědětVymazat
  17. rtěnka vypadá skvěle,odstín,myslím že i tak by si jí mohla mít,řekla bych že odstín do hněda no nevím,jsi zrzka,ale růžovou určitě můžeš mít,korálovou taky a myslím že i tu červenou na ples taky

    OdpovědětVymazat
  18. Já při líčení používám balzám a za chvíli rtěnku i lesk :D

    OdpovědětVymazat
  19. Tak mě se třeba růžová na takových typech, jako jseš ty, strašně líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  20. Pouze bezbarvý balzám, jinak mám tmavě růžový a červený lesk, ale pořád si nejsem jistá, jestli mi to vůbec sedí... :D A stejně se na to lepí vlasy.

    OdpovědětVymazat
  21. momentálně (teda spíš jako každou zimu) spíš rtěnky :) a světe div se objevila jsem, že mi docela sluší i okolí to říká takový ten barbie odstín růžové :D takže na takové momentálně ujíždím! Ta tvoje by mi rozhodně neslušela :X vím, že tyhle odstín červené nejsou nic pro mě ...

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  22. ja používam cez deň matný pudrovo ružový a na večer aj tmavé červené a fialové všelijaké temnotky :)

    OdpovědětVymazat
  23. Já dřív používala jen lesky na rty, ale poslední tak půlrok nosím skoro pořád rtěnky, jsou na rtech mnohem příjemnější
    A little bit of fashion

    OdpovědětVymazat
  24. Skvělej odstín!!! Na mě ale asi moc oranžový :)
    Sluší ti

    OdpovědětVymazat
  25. ta rtěnka je úžasná! Following :-)

    Karin D. from stylishduty.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  26. já momentálně používám jen jelení lůj:D a to proto, že jsem nemocná, takže ho mažu nejen na rty ale i na nos a tak, no:D tobě by mega slušela nějaká matná rtěnka do hněda:)

    OdpovědětVymazat
  27. I also had the same lipstick :)) its very beautyful

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©