neděle

Určitě si pamatujete, když jsem si objednávala pár věcí z obchodu smartstore.cz... Nebylo to z toho důvodu, abych udělala obchodu reklamu, ale důvodem byl úkol na mediální seminář a reklama jako domácí úkol. Nakonec jsem se nerozhodla, který z výrobků bude v hlavní roli... a tak jsem vytvořila reklamu na samotnou stránku :). Protože nic lepšího mě nenapadlo.
Vše dopadlo tak, že jsem byla jediná, kdo se ze semináře do úkolu pustil... a tak naštěstí nemám být s kým srovnávána :D.
P.S.: Nahrávala jsem to v nižší kvalitě (video je hodně rozmazané), ale tak na okouknutí Vám to snad stačí.
SHARE THIS POST

16 komentářů:

  1. tak to je opravdu dobré :))

    OdpovědětVymazat
  2. jej, si šikovná a ten nápad s košom je vtipný :)

    OdpovědětVymazat
  3. šikulka! :) reklama sa podarila!

    OdpovědětVymazat
  4. ten lego diár je pefektný aj tá reklama :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem asi jediná, kdo to nechápe...

    OdpovědětVymazat
  6. Vtipné a originálne! :)


    GIVEAWAY whatluciadid.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. to je dobrè! means è bello right? (:

    OdpovědětVymazat
  8. :-D Já zase musím do semináře vybrat nějakou knížku/povídku, asi tak na 5 minut a předčítat ji. Opravdu se těším, až budu muset poslouchat svůj vysoce naivní hlas na nahrávce ;-)

    OdpovědětVymazat
  9. Sluší ti to! ...máš krásný oči;)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©