pátek

DIY: Canvas Bag

1 ecobag, 2 ecobag, 3 DIY, 4 ecobag
V poslední době jsem si oblíbila nošení plátěných tašek. Maminka by je asi použila tak maximálně na nákup, což mi dala jasně najevo, když si klepala na čelo, že si dělám výbavu úchylných tašek, do kterých prý vše naházím, jako bych si snad měla hodit pytel přes rameno :D. Ale proč nepodpořit ekologii? O to více se mi líbí, že na takovém doplňku ušetřím, protože nejlevnější kabelku v obchodu pořídím za 400korun, zatímco tato plátěná mě vyšla na 130korun. Takže si mohu místo jedné z HMka pořídit hned tři plátěné :D. No není to skvělé? 
Klepete si na čelo? :D Tak ať :D.... Mně je jen tak nevymluvíte. 
Včera jsem zvažovala, kde si začít tašky ukládat, když mi do šatny neustále chodí můj pes, díky kterému je mám stále od chlupů, jako bych je snad Bajča používala jako vlastní pelech, přestože mám plátěné tašky  uložené v šuplíku pod postelí mezi ostatními kabelkami. A tak jsem vše nakonec vyřešila jednoduchým způsobem (kdo by to byl řekl :D). Neočekávaně vyhrálo ramínko :D, díky kterému nebudu tašku od chlupů a navíc je nebudu mít zmuchlané. 
Jaký máte úložný prostor na své tašky Vy?
SHARE THIS POST

24 komentářů:

  1. Ta 4. je skvělá :) taky jednu mám a plánuju si udělat nějakou DIY :)
    Ady.

    OdpovědětVymazat
  2. Dobre si to vymyslela :)

    http://www.lovebookbysarah.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Akorát dneska mi dorazil balíček s devíti plátěnými taškami. :D Takže jsem zvědavá, jestli se odhodlám a pokusím si je zkrášlit.
    Líbí se mi to moc!

    OdpovědětVymazat
  4. tá posledná číslo 4 vyzerá dobre :) ja by som si chcela kúpiť takéto klasické plátené tašky a nejako si ich pomalovať či napísať na ne niečo,ale ešte som na ne nikde nenatrafila
    inak ako je tá fotka predtým a potom,skôr ako som si prečítala tvoj text som si myslela že tú čiernu si premenila na tú druhú,potom :DD

    OdpovědětVymazat
  5. ty tašky jsou vážně pěkný a zajímavý :)
    je to zas něco jinýho :)

    OdpovědětVymazat
  6. pod postelí mám úložný prostor, který se skládá ze dvou obřích hlubokých zásuvek. Takže všechny svoje tašky, batohy a kabelky hážu tam. A jednou za čas je tam poskládám ;DD

    OdpovědětVymazat
  7. Já jsem si jednu přivezla z Londýna s "I ♥ LONDON" ale moc ji nenosim. Nemam kam zatim ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj, já si neklepu na čelo, ale klepu na dřevo, ten, kdo je vymyslel, je génius! Právě mám dvě ve výrobě, není nad DIY:) brzy je ukážu na blogu!

    http://wind-in-hair.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. jé kde jsi je koupila?:):D
    já je mám v dolním šiplíku u skříně i když většinou naházený po pokoji:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je mám v poličce nad stolem :)

      Vymazat
  10. líbí, líbí, ale zase jak k čemu no :)

    OdpovědětVymazat
  11. Ja mám všechny své tašky pod postelí v jedné další velké tašce. :D

    OdpovědětVymazat
  12. Plátěný tašky jsou super.Mám jednu kterou jsem si sama pomalovala na školním výletě.Mám tam ovce a vlka:)A je hrozně fajn,hodně se tam toho vejde.Plánuju si koupit další odkud je máš ty?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám je z obchůdku http://www.ecobag.cz/produkty/vyprodej/

      Vymazat
  13. Já mám ráda plátěné tašky, moc se mi tvé líbí. Já jich máme jenom pár, brzy si budu muset nějaké dokoupit! :)

    OdpovědětVymazat
  14. 3ka nejlepší :) Tašky mám ve skříni na ramínku a nebo pověšené na topení :D

    OdpovědětVymazat
  15. Moje tašky jsou půlka ve skřínce a zbytek za dveřma na hromadě.. což nepovažuju vůebc za dobrý nápad protožemi z nich pak vyapdávají věci a já je pak nemůžu najít :D očividně tvůj náapd je mnooohem lepší ! :D

    OdpovědětVymazat
  16. jejda ty jsou parádníí =) chci je! =D a jinak já mám tašky pověšené ve skříni prostě kam to jde tam jsou =D

    OdpovědětVymazat
  17. plátěné tašky mám moc ráda, v létě je tahám pořád. :D :)

    na ramínko? super nápad. ;)

    OdpovědětVymazat
  18. Krásne tašky! Ja som si už dávno-pradávno kúpila jednu takú v Marks&Spencer a veľmi rada ju používam. V poslednom čase s ňou však skutočne chodím len na nákup, lebo rovnako aj moja mamina mi povedala, že ak ju nosím namiesto kabelky, vyzerá to otrasne. :D Pred pár dňami som tú moju odfotila aj s mojím "zdravím" nákupom, takže neskôr pridám na blog. :)

    OdpovědětVymazat
  19. Jee ta s dodávkou je super.. ja ich mám eh nič moc..zavesené na radiatore..na termostate :D

    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  20. já si chci plátěnou tašku pořídit, mám ji dokonce na wishlistu, tak snad se mi povede sehnat nějakou za super cenu!:)

    OdpovědětVymazat
  21. Amazing bags :)
    those prints are so lovely ^^

    /Marite
    (aerismade.blogspot.com)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©