úterý

CHLOÉ new perfume

Znáte to, máte oblíbenou vůni, chcete ji, ale pokaždé si nakonec koupi rozmyslíte, protože usoudíte, že je zbytečné investovat 1500korun do parfému, když si za to můžete koupit oblečení a ještě vám zbudou dvě stovky na toaletní vodu od adidas. Jenže tentokrát mi maminka místo dárku převedla peníze na účet, ať si něco pořídím. A tak jsem si po dlouhém váhání a přemlouvání sebe sama řekla, že to tentokrát do toho parfému investuji.
Ale abych náhodou v obchodě nedala zase zpátečku, ihned jsem si ji musela objednat přes internet, zvolila jsem hned obchod parfums.cz, který jste mi doporučovali už asi před půl rokem. Jsem ráda, že jsem si to nerozmyslela, protože mi dárek dorazil hezky na narozeniny. Nedávno jsem si totiž objednávala učebnice, které mi dorazily až po 4týdnech :D. Takže doručení do tří dnů od objednání byl opravdu luxus :D.
Mám z tohoto mnou vybraného dárku opravdu velikou radost :). Děkuji Ti, mami.
A co vy, také máte nějaký parfém, u kterého vždy váháte, zdali do něj investovat? Nebo jsem v tom úplně sama?
SHARE THIS POST

32 komentářů:

  1. tenhle parfém vypadá skvěle a má i krásnou lahvičku :))

    OdpovědětVymazat
  2. Ať žije Chloé, dobře si udělala, kvalitní parfém je investice:)

    ina-tina.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Já tenhle problém nemám, mamka mi vždycky vybere nějaký parfém na letišti v bezcelní zóně, takže vlastně každý rok dostanu jeden parfém v průměru. =D DOstala jsem tak Dolce & Gabbana, Calvin Klein, Gucci, Escada... Jsem zásobená. =D
    Jinak z té stránky jsem taky objednávala a hodně jsem ocenila tak brzké dodání, protože jsem tam objednávala mamce dárek na poslední chvíli. :)

    OdpovědětVymazat
  4. ja si kupujem dior cherrie, respektive ho vždy dostanem od mamy:D
    a teraz som dostala lanvin marry me:)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, já to mám takhle u všech dražších věcí. Většinou si je stejně nekoupím. S parfémy problém nemám, protože jsem je musela přestat nosit, hrozně mi vadila jakákoliv vůně kolem mě. No uvidíme, třeba něco vhodného najdu.

    http://wind-in-hair.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. škoda, že tu nemáš čudlík, na který by se kliklo a uvolnil by vůni.. ten pokrok jde tak pomalu, ach jo..=DD

    OdpovědětVymazat
  7. Chloé je můj nejoblíbenější parfém, ale mám nejradši tu klasickou parfémovou verzi s béžovou mašličkou :) Chválím výběr :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já jsem váhala nad Incandessence z Avonu. Vůbec jsem ho nepotřebovala, ale hrozně mi voněl. Od září jsem byla na vážkách a v prosinci jsem se rozhodla, že si ho v únoru koupím.
    No nakonec nemusím, Ježíšek mě předběhl... :)))

    OdpovědětVymazat
  9. Jil sanders Jill.. miluju ji, ale je tak drahá :-D

    OdpovědětVymazat
  10. nie si sama máš úplnú pravdu - byť ženou je niekedy zložité:-)

    OdpovědětVymazat
  11. aaa zrovna si chci objednat chloe - ale s béžovou lahvičkou a přesně...teď váhám, zda tolik investovat :-DDD ..takže mám? nemám?

    OdpovědětVymazat
  12. Do parfumu je dobré investovat..a este k tomu ak vies ze to je on! Srdcu a nosa sampion! ..ta vona je na nas cely den, vplyva na naladu, celkovy pocit.. vdaka voni si uchovavame aj spomienky, ktore sa nam vybavia aj po niekolkych rokoch ak znovu zacitime ten parfum, ktory sme prave v ten okamih mali na sebe... ;-) Je vela peknych voni, ale srdcovych moze byt len par, ak nie jedna ;)
    Takze urcite dobrá kúpa!

    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. Ha, to je hloupost, od toho jsou školy - aby ses tam vypsala z těhle chyb a pak je nedělala :P a taky jsou od toho slovníky v pc, a slovníky v knihovničkách (a hlavně kapitola Dodatek - ta je prý nejduležitější). A děkuji za info.. mohla bych to zkusit ale já nemám moc čtenářů, zas jim nechci něco nakecávat :_)

    OdpovědětVymazat
  14. Ja som na Vianoce dostala 3 parfumy od Gucciho a jeden Eclair, takze momentalne vobec nemam potrebu nieco dalsie kupovat :D

    OdpovědětVymazat
  15. my s mamou nad nim stale vahame, lebo sa mi zda ze vzdy vonia inak. Uzi si ho!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. Jó, ten má mamuška a někdy si ho půjčuju, voní dobře..:]

    OdpovědětVymazat
  17. Já parfémy většinou dostávám k narozkám/vánocum/svátku :) Jinak mě se hrozně líbí flakonky od Chloé akorát je tu takový "menší detail" vůbec mi ty vůně nesedí :(( takže bohužel ...

    http://angellovely-things.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  18. Stejně jako ty :D dostanu větší peníze, za který si raději nakoupím oblečení a pak zkončim v DMku s adidaskou :D

    OdpovědětVymazat
  19. Já mám taky od maminky parfém givenchy, na který nedám dopustit. Jak to děláš, že ti to na každé fotce tak sluší? :).

    OdpovědětVymazat
  20. o tomhle jsem přemýšlela! ale zvítězila ta první možnost no :D příště už se tkay překonám

    OdpovědětVymazat
  21. Anonymní17/1/12 16:17

    Linka? Sluší??:-D koukáme na tu samou osobu?

    OdpovědětVymazat
  22. nejraději mám od Disel- Loverdose
    tahle taky vypadá hezky...

    OdpovědětVymazat
  23. ten parfum snáď dostanem, až budem mať trocha viac času a pokoja od školy a tiež si ho užijem :)

    OdpovědětVymazat
  24. Anonymní17/1/12 16:38

    Co se týče té ceny, doporučuju parfémy FM, stojí od 200 do 400 stovek a voní úplně stejně jako luxusní parfémy (protože na vůně firmy nemají patent), akorát neplatí za reklamu, kamenný prodejny, drahý flakony a tak, proto jsou tak levný :) Mám doma od nich už několik vůní a všechny voní stejně dokonale jako originály + navíc ještě dýl vydrží, mají vyšší koncentraci vonných složek nebo čeho :) Tuším že mají právě i Chloé :) Taky je mi totiž líto vyhodit tolik peněz za parfémy, tak si vždycky koupím za čtyři stovky parfém od FM a zbytek utratím za kosmetiku :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za radu :). Myslím, že se mi to příště bude hodit! :)

      Vymazat
  25. máš krásne črty tváre :)

    OdpovědětVymazat
  26. Myslím, že se vyplatí do parfému investovat, ty levné neuznávám a nikdy mi nevoněly. Momentálně jsou mými stálicemi DKNY - Be delicious, Chloé a Lanvin - Eclat D´Arpege. :)

    OdpovědětVymazat
  27. Tenhle maminka dostala k vánocům a musím uznat že voní neuvěřitelně božsky! Není to takovej ten silnej sajrajt, ale opravdu příjemná vůně! :)

    OdpovědětVymazat
  28. já se nad Carolinou Herrerou nikdy nerozmýšlím! :D to těch několik kousků hadříků klidně obětuju, nejradši bych chodila oblečená jenom v tý vůni! ♥

    OdpovědětVymazat
  29. jsem na tom úplně stejně, většinou ale něco dostanu od rodičů nebo někoho jiného k narozeninám. :) miluju DKNY. :)

    OdpovědětVymazat
  30. Ooohh! Tak túto som chcela mamine kúpiť na Vianoce, no tá cena mi trocha švihla po prstoch :s A vonia krásne :)
    Ale ja mám už druhý rok Ninu Ricci (Nina) a tá mi je najbližšia :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©