čtvrtek

Douglas New in

Poslední nákupy v Douglas dopadly celkem přijatelně pro mou kartu na účtě. Ale jak se znám, tak tam budu co nevidět zase, takže mi to moje škrcení ve smyslu "dva výrobky a dost" bude zase k ničemu :D. A tak když jsem se rozhodovala, co si pořídit při tom všem očuchávání a porovnávání výrobků, usoudila jsem, že nejprve investuji do péče o vlasy a tělo, a jakmile mi přibudou na účtě penízky k narozeninám, tak naběhnu na druhou várku :D.
Připomenulo mi to mou tetu, která si vždy do auta tankuje minimum benzínu, aby rádoby ušetřila. Ale kdyby si spočítala kolik nakonec utratíte jen za neustále zajížďky k benzínce, uvědomila by si, že nejvíce by ušetřila, kdyby natankovala nádrž plnou.
      Shower Gel 250 ml - 249 Kč         Conditioner for dry hair  -  329 Kč      
Ti všímavější mohli postřehnout, že je kondicionér je určen na barvené vlasy. Ale jelikož mám ty své natolik slámové, používám převážně vlasovou kosmetiku na barvené vlasy. Opravdu jsem přírodní zrzka. 
SHARE THIS POST

11 komentářů:

  1. Ahoj, jsem zvědavá na recenzi, mě je vždycky líto tuhle drahou kosmetiku kupovat, ale pokud by byla opravdu výborná, tak super:)

    http://wind-in-hair.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Me se líbí to balení toho růžového:)

    OdpovědětVymazat
  3. ja mam zase sampon k tomu kondicioneru..voni jako ananas,,nadherne proste..

    OdpovědětVymazat
  4. Tahle kosmetika prostě jednoduše stojí za hřích! :) A tvá teta je velice vtipná :D

    OdpovědětVymazat
  5. těším se na recenzi:)

    OdpovědětVymazat
  6. kosmetika vypadá super ♥ doufám že bude recenze

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem zvědavá na recenzi toho kondicionéru:) Ale za sprcháč by mi teda bylo líto dát tolik peněz:D Já mám nejradši krásně vonící sprcháče, peelingy apod. Balea:)

    OdpovědětVymazat
  8. já používám taky šampón na barvené vlasy a to mám jen melír, který je mimo jiné skoro odrostlý, takže vypadá jako OMBRE hair ( nevím, jak se to píše :D)!

    OdpovědětVymazat
  9. Už se moc těším na recenzi, Tvá teta mě pobavila! :D

    OdpovědětVymazat
  10. douglas je bezvadnej ! :) měla jsem odtamtud podobnej kondicioner a byl vážně perfektní

    OdpovědětVymazat
  11. Do douglasu se chci už hrozně dlouho podívat,byla jsem tam jen jednou a to jsem jen rychle vzala to co potřebuju a už jsem šla zase pryč:) Můj příští cíl nákupů---Douglas :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©