úterý

Douglas shopping

Včera jsem byla na Příkopě a tak jsem zavítala do Douglas pro nějaké další kosmetické produktu.  Jak už jsem psala, kosmetika mi dochází a tak jsem se v tomto týdnu rozhodla nakoupit do zásob.
Ještě minulý rok jsem byla zvyklá nakupovat v Douglas v Ústí, ale co prodejnu zrušili, nezbývalo mi nic jiného, než začít nakupovat v Praze, protože jsem si tuto prodejnu jednoduše oblíbila. A protože jsem tady v Praze pomalu pečená vařená, nemám problém každý měsíc navštívit desítky obchodů.
A proč mi přirostl k srdci právě Douglas? Je úžasné, jak je zde personál přátelský. V obchodě mi hned poradí a při výběru mě nasměruje podle toho, který výrobek je pro můj typ nejvhodnější.
Nejsem na nic takového zvyklá. Vždy v obchodech vidím prodavačku za pultem, maximálně dvě... a mimo to  zaznamenávám další, které vykládají zboží :D. Tady jsem se s ničím takovým ještě nikdy nesetkala. Ne, že bych sem chodila denně a pozorovala personál (to opravdu není moje hobby), ale ve srovnání s obchody jako je DM nebo Rossmann, je tohle jednoznačně jiná kategorie. Jako bych snad srovnávala ubytování na koleji s luxusním apartmá :). Nesrovnatelné. Dokonce jsem se při poslední návštěvě dozvěděla, že Vás zde vizážistky zdarma nalíčí. Sice bych asi sama nikoho v obchodě nežádala, ale kdybych byla oslovena, určitě bych neodmítla :). Zajímaly by mě hlavně samotné rady k líčení.
Vidím to ještě na dost velké přemáhání, abych se zeptala.  Takže už mám předsevzetí na příští měsíc... A to: Oslovit jednu z vizážistek a přitom se necítit trapně. :DP.S.: Mám dotaz... Není zrovna na obchod Douglas... Jen si vždy při fotografování v obchodech připadám jako špión :D. Mám z toho divný pocit. Ale aby taky ne, když na Vás ostatní zákazníci, včetně personálu, divně koukají.
A samotný dotaz.. Fotografujete v obchodech nebo máte zábrany ve smyslu, že se to nesluší?
SHARE THIS POST

28 komentářů:

  1. Ano Douglas je super, jak personál, tak prostor. Chodim tam rada a vždycky skvěle poradi.
    Tak co, pořidila sis na konec něco?

    OdpovědětVymazat
  2. skvělé fotky :) Někdy v obchodě fotím,ale jen když se moc lidí nekouká,pak si připadám jako nějaký paparazzi :DD

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné fotky, fotíš tam s bleskem nebo bez?:D:) Já bych takovou odvahu teda asi neměla, fotit v obchodě. Ale obdivuji tě a ty fotky jsou super! Stojí to za to! :)

    OdpovědětVymazat
  4. v obchodě jsem ještě nefotila:D nějak na to nemám zatím odvahu:D

    OdpovědětVymazat
  5. Tak ono hlavně Douglas je lepší parfumerie, přitom DMko s Rossmanem jsou normální drogerie že :).
    Ale taky v Douglasu ráda nakupuju.

    OdpovědětVymazat
  6. Ha, zrona nedávno jsem fotila v drogerii.Popravdě řečeno, dobře jsem se necítila.Stejě jak tady XoXo Veronika zmínila, fotím, jen když se nikdo nedívá.A to se i tak bojím, že mě natáčejí nějaké kamery.
    Máš můj obdiv, protože já bych si v Douglasu, Marionnaud či ve Funnu plném nesympatických prodavaček, které tě probodávají očima jakoby si chtěla něco ukrást, fotit netroufla.Jinak moc hezké fotky, v poslední době jsem si tvůj blog oblíbila, určitě sem budu chodit častěji.

    OdpovědětVymazat
  7. Abych byla upřímná, já do těchhle posh drogerek vcelku nerada chodím, přijde mi, že se na mě ty prodavačky koukají jak na socku... Ale třebas je to jen v Brně...

    OdpovědětVymazat
  8. cim viac ludi, tym viac si nenapadna :)

    OdpovědětVymazat
  9. Pardon, já si přečetla jen druhou část článku.:D Nevím teda jak v Praze, ale v Ostravě rozhodně přátelští nejsou, takže už tam radši ani nechodím.Ale chápu, že Praha je prostě Praha, tam je všechno jinak.Zkusím se tam podívat, jestli se tam teď v únoru dostanu. :)

    OdpovědětVymazat
  10. pekný post :) ono ja by som aj fotila, ale je pravda, že ľudia naokolo to berú dosť divne :D netuším prečo :D

    OdpovědětVymazat
  11. těšim se co jsi si koupila :) jinak jistě že fotím :D

    OdpovědětVymazat
  12. já už nerada v obchodech fotím, většinou se ptám dopředu, jestli můžu protože jednou mi paní zakázala fotit :)

    OdpovědětVymazat
  13. V ostrave nic moc takže raději zajdu třeba do sephory..

    OdpovědětVymazat
  14. já v Daglessu kupovala mamce nějakou kosmetiku na vánoce přesně sem věděla co chci, ale prodavačky jsou až tak dotěrné, že je sice fajn že pomůžou vybrat odstín a poradí, ale hned mi začala doslova cpát další produkty o které sem neměla zájem a při odmítání jsem se cítila divně, když konečně pochopila, že opravdu nic nechci šla mi o zabalit, balíček byl krásný a opravdu precizní, ale než se vrhla do balrení zase mi nabídla alespoň nějaké dekorativní kraviny, které jsou naprosto zbytečné a já zas musela odmítat. Myslím že např. v DM, když se zeptám prodavačky, taky mi poradí a nikdy mi dál nenabízí další produkty co si "myslí" že by se mi mohli hodit možná mi nabídne stejnou věc co chci například od jiné značky když si myslí, že je lepší, ale nechová se jako u vietnamců kde se snaží zbavit snad úplně všeho..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Abych pravdu řekla, taky nemám ráda dotěrnost a přehnané vnucování. Ale už jsem naučená, že buď si nechám poradit nebo prodavačku ihned na začátku utnu něco v tom smyslu, že si raději projdu obchod sama nebo zdvořile poděkuji za pomoc, ale že už mám vybráno a přitom se usmívám od ucha k uchu :D.
      A když chci poradit, tak vím, kam si zajít, protože v Douglas je vyškolený personál, který mi vždy poradí. A když si kupuju běžnou kosmetiku, tak si zajdu klidně do DM nebo do Rossmanna. To zase tyhle obchody neodsuzuji! :)

      Vymazat
    2. Mám velice podobné zkušenosti i u nás v Ově v Douglasu :) Já tu drogérku/perfůmerii mám moc ráda, ale je mi to dost nepříjemné, že jsou až tak vtěrní xD (dokonce i když řeknu, že si chci vybrat něco sama, to už pomalu vypadalo, že na mě nasadí toho pána v černém obleku, kterej to tam hlídá xD), takže jako kosmetika je tam určitě bezvadná, ale raději mám Rossmana nebo DMko :-*

      Vymazat
  15. když fotím já, tak jedině nenápadně bez blesku a nejradši někde mezi regály :D a ještě líp u regálů, které jsou někde v rohu :D

    OdpovědětVymazat
  16. Cute blog you have!! If you want, join my give away, there's a cute owl necklace to win!

    xoxo, Jacqueline

    Mannequin de Vitrine -Give away

    OdpovědětVymazat
  17. Většinou mam taky takovej pocit, jako špion, ale když se mi něco opvradu líbí nebo je to něco na blog tak to někde za rohem vyblejsknu :D

    OdpovědětVymazat
  18. e pravda, že bez blesku jsou lepší, ale i tak ho někdy používám :D a na focení v obchodech používám diskrétní program :D

    OdpovědětVymazat
  19. je to skvělý pomocník :D hlavně v malých obchodech, protože v těch větších se zvuk přeci jen trochu ztratí :D

    OdpovědětVymazat
  20. mne to vždy príde také .. trápne :D a nie ,že neslušné .. ale zvykám si :D

    OdpovědětVymazat
  21. fotím si maximálně vytvořené outfity v kabinkách :D tam to nikdo nevidí, tak to ani nemůže vadit.

    OdpovědětVymazat
  22. škoda, že nám tady v ústí ten douglas zrušili :/ v obchodech fotím, ale taky si přijdu blbě a připadá mi, že mě každý sleduje :D

    OdpovědětVymazat
  23. mě je právě vždycky hrozně blbý, jít do obchodu a něco tam začit fotit a tak, dělám to jedině v zahraničí, na dovolené a i tak se cítím blbě, normálně u nás v Praze v obchodech nefotim vůbec, jedině když tak nikdo není a i tak co nejvíc nenápadně. Nesnáším totiž jak mě přitom všichni probodávají pohledem a říkaj si co je to zač. :D

    OdpovědětVymazat
  24. Já v obchodech fotím, ale snažím se to dělat tak, aby mě nikdo neviděl. :D

    http://dominika-becreative.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  25. No já v obchodech už radši nefotím, jednou sem fotila a byla sem oslovena, abych vypla foťák nebo opustila obchod.. někde to nemají rádi.. :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©