čtvrtek

GIVEAWAY: Gastronautův diář CLOSED

Už 14.ledna oslavím devatenáctiny. A tak bych chtěla pravidlo narozenin pozměnit a udělat radost dvěma z vás.
Hledala jsem něco, čím bych Vás začátkem roku obdarovala a snad i potěšila. A tak když jsem přemýšlela nad tím, že bych ráda odměnila dva z Vás všech, rozhodla jsem se pro něco klasičtějšího a to pro DIÁŘE NA ROK 2012
A protože si v poslední době stýskáte po receptech, vybrala jsem gastrodiáře.
UZAVŘENA
Jaké podmínky musíte splňovat?
1) být mým pravidelným google čtenářem
2) obhlédnout moje facebook stránky. Ale nenutím Vás.
3) napsat svůj email
Pro zájemce, kteří by snad chtěli o diáři vědět více nebo si jen diářem virtuálně prolistovat, odkážu vás na smartpress.cz
SHARE THIS POST

145 komentářů:

  1. jak se pozná pravidelný google čtěnář? :-D

    OdpovědětVymazat
  2. littlevanillivi@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný ceny :)) já mám narozky 13.Ledna :)

    OdpovědětVymazat
  4. že bych se konečně dokopala k nějakýmu kuchtění, když bych měla diář :) uvidíme :)

    Suzzzannne@centrum.cz
    Queen of second hand

    OdpovědětVymazat
  5. Páni ten bych si tak MOC přála! :)
    ira.seinerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. PalinkovaIveta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Ten by mi opravdu udělal radost :)
    cer.terka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. cant.be.perfect@seznam.cz :)
    taky bych se kvůli tomu snad naučila vařit :)

    OdpovědětVymazat
  9. tk ten vypadá úžasne ;-)
    pavlickovaniky@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. No mohlo by to konečně jednou vyjít! :)

    hanca.holasova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Tvůj blog miluju, stejně jako FB stránky. :))
    Diář je vážně moc hezký.
    luckkaa1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. zaujimavy darek :) a všetko najlepšie dodatočne.
    d.keleceniova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Jo, ten salát, v tom diáři! Mamka dělá podobný!:) Taky s kukusem - je to mňamka!:)
    PetraSebestov@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  14. Sice moc nevařím,ale třeba by se to díky tomuto diáři změnilo:))
    paola23@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Ty diáře vypadají skvěle!!! Jééé takový bych chtěla...
    Tak se zkusím zapojit do giveaway. Všechno už dávno splňuji, mail je: lehnertova.eva@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  16. To by byl krasny darek pro moji maminku k narozeninam:)
    jana.ei@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Tak to je perfektní giveaway :)
    Zastoupilova.K@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Bože to je krásny diár!!! :) Dufam ze sa na mna usmeje stastie. Sledujem aj tu aj na fb, ak by trebalo, poskytnem moju fb prezyvku:)

    girlnamedz@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  19. všetko splnené ;)
    ivqua09@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Jinak, mamka má narozky stejnej den jako ty :)
    můj mail travis182@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Tak to úžasná giveaway :)
    Hanca.Dang@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Diář je krásný!

    simunkova.ad@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Už vím koho bych tímto diářem obšťastnila, pro mamču by byl jako stvořený :))

    L-LV@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  24. Krásný!

    simunkova.ad@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  25. Ten chci!
    verca.nesver@volny.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj. Ten je ale "ňuňu" :-D kajkub@seznam.cz..hezký den :-))

    OdpovědětVymazat
  27. ej ej ej :) mám obsesiu v diároch a s obľubou používam aj tri súčasne :D (čo je nepraktické, viem... ale obľuba nepustí ináč)

    avšak v kuchyni mi to moc neide... vôbec... možno by to zmenil gastrodiár, ktovie :)


    madebyboy@yahoo.com

    OdpovědětVymazat
  28. na fb čučnu jinak super blog,ale to vííš :PPP

    surovych.lucie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Tak to je bomba dárek! :))
    1) Stalo se ;)
    2) určitě kouknu!
    3) dulik@spoluzaci.cz

    OdpovědětVymazat
  30. opět úžasný dárek)
    domisacek.domi@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  31. mikulcova.julie@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. thefashionrules@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  33. Jsou tam i vegetariánské recepty? :)
    kancatko_@centrum.cz

    Sice jiný mail než přes google, ale snad to nevadí :)

    OdpovědětVymazat
  34. Zkusím štěstí, nikdy jsem se ještě Giveaway neúčastnila a ten diář vypadá fakt skvěle! :)

    fitforlife@email.cz

    OdpovědětVymazat
  35. Vše splňuji už nějaký ten pátek:)))
    geeinkaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Jééé.
    l.jerlingova@seznam.cz

    http://lencin-blog-o-vsem.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  37. mozno by som sa konecne naucila varit!! :D
    v.bernathova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Něco pro mě. ňam. ňam.
    marankovazena@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  39. Vše sleduji a už se těším na vyhlášení :P! Né vážně! Vše sleduji a třeba by mě to donutilo občas vařit. Když už mi bude těch patnáct :D!

    neznamaautorka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Tiež sem zavítam každý deň :) kowkuska711@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  41. sleduji tě tady i na facebooku :)
    beresovakarolina@seznam.cz

    ten diář je geniální :)

    OdpovědětVymazat
  42. petra.ph@gmail.com

    takový diář sem ještě neviděla, vypadá zajímavě :)

    OdpovědětVymazat
  43. originalni giveaway :))

    OdpovědětVymazat
  44. tak zkusím své štěstí :) Velice nápaditý dárek! Sleduji už nějaký čas a mail je:
    ordinarylife@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Skvělá giveaway jako vždy :)

    kockandy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. No páni, úžasná cena :) Miluju vaření :)
    henlity@email.cz

    OdpovědětVymazat
  47. jee takový gastro diář jsem ještě neviděla :)) krásný je ...

    angellovely-things@email.cz

    http://angellovely-things.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  48. annabrtnikova@gmail.com
    jee : ) já mám narozky 25.1 a tohle bych si fakt přála vyhrát :)

    OdpovědětVymazat
  49. jé.
    stanci.jurenkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  50. Jelikož v červnu dělám závěrečné zkoušky kuchař-číšník :D něco takového by se mi teď velice hodilo
    Svikruhova.A@email.cz

    OdpovědětVymazat
  51. Už delší dobu čtu tvůj blog, i když tohle moje premiéra psaní komentáře:))
    Fakt se mi to tu u tebe líbí a musím říct, máš NÁDHERNÝ vlasy! :) Vždycky sem chtěla být zrzka :)
    nelasv@tiscali.cz

    OdpovědětVymazat
  52. Jééé, že bych poprvé vyhrála něco, co bych opravdu mohla využít? Že bych opravdu vůbec něco vyhrála? Ehm, sleduju ;)
    Michaela.Mihulkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  53. to vypadá dost dobře , tak to je super kdybych vyhrála , náš taťka má taky narozeniny teď jsem si vzpoměla :D
    petulka.cervikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  54. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  55. Parádní:-)
    mrs.luczynka@seznam.cz

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  56. pupu_ca@azet.sk
    Diár s receptíkmi? Kráááása:)aj ked nevyhrám určite si ho zaobstarám

    OdpovědětVymazat
  57. Sleduji všude :))
    wr55@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  58. no tak ten vypadá bezvadně, ideální diář pro mě:) Ani jsem nevěděla, že něco takového dělají:)
    sasulkape@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  59. Hodně pěkná výhra. :)

    luckasumova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Jééé, to by se hodilo. Receptů není nikdy dost!

    xPlanetax@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  61. to je snad nejbáječnější giveaway, kterou jsme kdy viděla. :) ještě tedy Tangle, ale ten byl taky u Tebe. :)

    zajickova.lucie@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  62. Všechno nejlepší Ceady!:)

    petulkaaa@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  63. Přes google i na FB sleduji :)
    majdule(at)gmail(dot)com

    OdpovědětVymazat
  64. držím si palce
    michaella.slukova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  65. pravidelně čtu minimálně rok a půl, facebook, jsem prostudovala teď si přeju vyhrát! :)
    sarka.lagronka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  66. hu! tak snad splňuji všechny podmínky! :D
    ladusreznak@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  67. Prajem všetko najlepšie, Ceady :-)
    nimrichova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  68. beautybybellatrix@gmail.com

    facebook sledujem:)

    OdpovědětVymazat
  69. Sleduji pres google i na facebooku :-)

    lucie.vejmolova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  70. Už teď mám hlad. :D
    zejzen@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  71. opravdu skvělá giveaway :)
    katka.bacova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  72. didala2@azet.sk :)
    sledujem ;)

    OdpovědětVymazat
  73. Třeba to jedou vyjde :)) bararhv@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  74. Diář s recepty! No to je naprosto prďácký!
    tesi.cerna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  75. Jéé to se může hodit :))
    1. Jsem už dlouho a ráda
    2. mám a občas mrknu
    3. NicoChicoFashion@seznam.cz :)

    OdpovědětVymazat
  76. Sleduji :)
    I.Like.Serials@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  77. le.stranska@gmail.com

    skvělý nápad :)

    OdpovědětVymazat
  78. kristina.demjanovicova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  79. martina.strizencova@gmail.com
    inak musim povedať, že tvoj blog sledujem už dlho a naozaj sa mi velmi páči :) asi tak ako ty :)

    OdpovědětVymazat
  80. Opět originální ceny! Tleskám!!! :)
    klariska.skodulka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  81. je nádherný
    styleinsmalltown@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  82. Strašně ráda vařím a tak ... takže takovýhle diář by se mi fakt hodil:) je krásný!!

    petule89@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  83. Jupí, zrovna včera jsem se rozhodla, že až se začnu naplno věnovat i svému blogu, začnu přidávat recepty, protože pro kuchtění mám vážně slabost :D takže tleskám tvému nápadu:)
    dzein.blackbird@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  84. Já mám narozky dneska ;)
    - lady.sussy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  85. efka.likarova@seznam.cz

    koukala jsem po něm u nás v knihkupectvý....to by se panečku vařilo doma s touto kráskou :-)

    OdpovědětVymazat
  86. Páni, ty diáře jsou ale nádherné!
    helena.dbala@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  87. tak ten diář jsem ještě nikde neviděla, zajímavýýýý :) já moc nevařím, ale tak třeba bych se začala zlepšovat a potom by mě to i bavilo :)
    LuckaaCh@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  88. paráda! vaření mě poslední dobou baví.
    itsillegaltokillyou@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  89. tak to by se mi urcite moc hodilo:)
    skájtacka@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všehno nejlepší k sobotním narozeninám!
      čtenář jsem a FB okukuju pořád;-)
      dejnicka@volny.cz

      Vymazat
  90. sleduju :)
    eliskakonarova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  91. To vypadá super..A těšim se na naše společný nákupy :-D
    p.puzova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  92. Bomba, ten by se mi hodil :))

    nenunka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  93. Jůů, ten je skvělej. Jsem čtenář
    iva.kmoskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  94. jé :)
    verca.sterbova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  95. Super! :) kocourova.veronika@email.cz

    OdpovědětVymazat
  96. Super! :) kocourova.veronika@email.cz

    OdpovědětVymazat
  97. sabik0@seznam.cz
    juuu .. ten by se me libil :))

    OdpovědětVymazat
  98. hih ten je skvělýýý! :D
    luvyouallthetime@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  99. ivet1624@seznam.cz

    (omlouvam se, asi jsem omylem poslala mail nejdrív do formspringu, nezobrazuje se mi skoro nikdy napis komentovat uz delsi dobu)

    OdpovědětVymazat
  100. Právě jsem objevila tvuj blog :) Moc se mi líbí již jsem člen ;) Jo a máš krásný vlasy, vždycky jsem chtěla být zrzka... a ten diáář <3 liinsuky@gmail.com

    pokeything.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  101. hanalore91@gmail.com
    Ten diář vypadá pěkně, pravidelní čtenář jsem :-)

    OdpovědětVymazat
  102. leopard-candy@seznam.cz

    A tvůj blog i FB stránky navštěvuji hodně často ;))

    OdpovědětVymazat
  103. diár sa mi páči, je super :)
    sona.sladeckova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  104. Jů, ten diář vypadá moc hezky :)
    m.mrazkova94@seznam.cz
    A všechno nejlepší k narozeninám!

    OdpovědětVymazat
  105. Jo, to by se mně, jídlovýmu maniakovi hodně hodilo.

    mahoganycat@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  106. Nono,to je něco pro mě :D hh

    adelinelovefashion@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  107. Skvělá cena!
    ellis.batova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  108. mariamiapieronova@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  109. Parááda!!! =) Povedená Giveaway;)
    katinka95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  110. Anonymní15/1/12 12:23

    ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  111. supééér! :)
    dotydot@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  112. tady nesmím chybět :)
    eva.kurivialova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  113. na poslední chvíli ale přece ! :D
    luvyouallthetime@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  114. na tuhle giveaway jsem úplně zapomněla, takže jsem ráda za připomenutí v posledním článku ;))
    jana-simkova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  115. To vypadá skvělee ! :))
    hugggo@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  116. prosím, prosím, stůj u mě, štěstíčko :P
    dusaluca@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  117. to je skvělé :)
    Terin-K@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  118. diáře jsou super :) stastna97@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©