sobota

Happy Birthday to Me

Na první fotce můžete vidět mé rodiče a samozřejmě mě po příjezdu z porodnice. Další fotografie ukazuje hrůzostrašné vzpomínky na kadeřníka, který zničil mou kariéru princezny a tak jsem místo toho vzala kšeft u brány pekelné... Třetí fotografie malé vysmáté parádnice a čtvrtá fotografie šestileté vintage krásky ze retro časopisů :)
Dnes mi je 19let... ZJIŠTĚNÍ k dnešnímu dni? Je na čase začít používat krém proti vráskám
Už to tak bude, dnes slavím své devatenáctiny. A tak jsem se rozhodla ukázat Vám pár svých fotek z dětství, abyste věděli jak jsem se za tu dobu změnila. Jako malá jsem si přála být dospělá, ale i když už uplynul rok od mé plnoletosti, stále si připadám jako malá holčička. Jediné, co jsem nečekala je to, že budu mít už v devatenácti vrásky na čele... Takže na můj wishlist přidávám krém proti vráskám :D. Takže kdybyste mi chtěli snad něco darovat, tak víte co...:))


Berte to s nadsáázkou :). Ale věřte nebo ne, znám slečny v mém věku, které tohle hrozně prožívají!
SHARE THIS POST

64 komentářů:

  1. byla jsi roztomilá :)) a všechno nejlepší :))

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno nejlepší a užij si to!:) jseš kráná:)

    OdpovědětVymazat
  3. všechno nejlepší přeju :) pěkně to oslav!

    OdpovědětVymazat
  4. Všechno nejlepší!!:) ..fotka vintage krásky je úžasná:)

    OdpovědětVymazat
  5. Vsetko len to najlepsie k narodeninkam!

    OdpovědětVymazat
  6. Všechno nejlepší!!! :))* Ta fotka, jak si s kloboučkem je roztomilá :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty jsi byla taková roztomilá holčička!!!

    OdpovědětVymazat
  8. Prajem ti všetko najlepšie :)

    OdpovědětVymazat
  9. To sú chutné fotky ...všetko najlepšie Evičko ...

    OdpovědětVymazat
  10. vyrostla jsi do krásy! :)

    http://xoxoveronika.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. Jéé, to jsou krásné fotky :) Všechno nejlepší!! :)

    OdpovědětVymazat
  12. juuuuu, byla jsi sladka... Vse nejlepsiiiii !!

    OdpovědětVymazat
  13. Všechno nejlepší, Ceady :)! Nejlepší je třetí fotka, mám podobnou ;D!

    OdpovědětVymazat
  14. Všechno nejlepší Ceady :)

    OdpovědětVymazat
  15. Cháchá! :D To jsou skělý fotky :D
    Sluší ti to a VŠECHNO NEJLEPŠÍ!:) Pořádně to oslav!

    OdpovědětVymazat
  16. Jéé :) To je roztomilá malá holčička ;) :')) Tak to všechno nejlepší! ;)

    OdpovědětVymazat
  17. Bože, ty si bola krásna dieťa! a tá ryšavá farba vlasov, rozkošné ... úplne po tatkovi :) a prajem ti všetko najlepšie a najkrajšie k narodeninám! veľa pekných postov, lásky, šťastia, zdravia a všetkého, po čom túžiš :) z vrások na čele si vrásky nerob, ja ich mám tiež :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D vítej do klubu :)
      A moc děkuji za přání :)

      Vymazat
  18. na té 1. jsi jako panenka, jak tam nemáš skoro žádné vlásky! rosteš do krásy ;)
    Ady.

    OdpovědětVymazat
  19. všetko najlepšiee! :))

    OdpovědětVymazat
  20. Všechno nejlepšíí :)

    OdpovědětVymazat
  21. Přeji ti všechno nejlepší k tvým narozeninám! :*

    OdpovědětVymazat
  22. Jsi se skoro vůbec nezměnila..:) :D :) a vtipný fotky :)

    OdpovědětVymazat
  23. Je z Tebe krásná ženská:-)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  24. Všechno nejelpší k devatenáctinám! :).

    OdpovědětVymazat
  25. Your hair is such a beautiful colour. Where in the Czech Republic do you live? I wish I could understand this post but HAPPY BIRTHDAY anyway! :D

    OdpovědětVymazat
  26. VŠETKO LEN TO NAJLEPŠIE!! :) na tej prvej fotke vyzeráš úplne ako bábika. skoro som si myslela, že tvoji rodičia držia v rukách len detskú bábiku. vau :)

    OdpovědětVymazat
  27. všechno nejlepší, Ceady! ať se Ti ve všem daří a pořád máš tolik čtenářů a méně anonymů a rejpalů (jako jsem občas i já :D).

    Jinak se mi moc lbí Tvé fotky z dětství, zvlášť ta od kadeřníka a ta vintage. :)

    OdpovědětVymazat
  28. Všechno nejlepší přeji :)

    OdpovědětVymazat
  29. prej vrásky, dej si facku! :D
    všechno nejlepší!

    OdpovědětVymazat
  30. Všechno nejlepí :) a vrásky :D to asi těžko

    OdpovědětVymazat
  31. jen to nejlepší k narozeninám přeji!
    Jinak ty tvoje vlasy.. krása krása :) a ta 4. fotka je prostě dokonalá!

    OdpovědětVymazat
  32. Tvůj taťka vypadá jak z Weasleyovic klanu. :)
    Rožkošné. Přeju ti ty nejkrásnější narozeniny!

    OdpovědětVymazat
  33. Happy Birthday sist! All the best for you! God Bless you! :D


    http://finalexpectation.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  34. Všecko nejlepší Ceady :) No tys byla rozkošná, jak ti tam ty zrzavý kudrlinky šmikají a tobě se to nelíbí, boží :D

    OdpovědětVymazat
  35. Přeji jen to nejlepší! A jsi strašně krásná, máš nejlepší vlasy! :)

    OdpovědětVymazat
  36. Jééé !! ty fotky jsou roztomilý :)
    A všechno nejlepší :P

    OdpovědětVymazat
  37. Všetko najlepšie. Super fotky. (:

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poslední dobou fakt nevím, co ten blogger dělá. Nezobrazují se mi na skoro žádným blogu okna pro komentář... Každopádně všechno nejlepší k narozeninám :) 19 je krásný věk, kéž by se tak dalo vracet v čase...

      Vymazat
  38. Moc krásné fotky =)
    A přeju všechno nejlepší =D

    miss-inly.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  39. Všechno nejlepší k narozeninám! :) Vintage kráska je super fotka, roztomilost ti zůstala a vrásky žádný nevidím, ještě nepanikař a užívej si mládí :D

    OdpovědětVymazat
  40. tak teda krásné devatenáctky Ceady! :) vybrala jsi krásný fotky, já nikdy nepřestanu být fascinovaná tvýma krásnýma vlasama :)

    OdpovědětVymazat
  41. Your hair is beautiful

    http://lovelettersandsnippets.blogspot.com/

    xxxx

    OdpovědětVymazat
  42. jedytyy ! na té první fotce jsem si nejdřív myslela že tvůj táta je ron weasley !

    OdpovědětVymazat
  43. Přeju krásné narozeniny. :) Já je měla ve čtvrtek.

    OdpovědětVymazat
  44. Ceady!! všechno njelepší :*

    OdpovědětVymazat
  45. happy birthday***I wish u always be happy:D

    OdpovědětVymazat
  46. happy birthday!!! i wish you the best! lovable photos!

    OdpovědětVymazat
  47. Jé, ty si byla snad nejrozkošnější dítě!!:)))
    Přeju ty nejkrásnější narozeniny. :) Ať se daří.

    OdpovědětVymazat
  48. aká si bola rozkošná <3
    všetko najlepšie:)

    OdpovědětVymazat
  49. Všechno nejlepší a hodně štěstí u maturity :))

    OdpovědětVymazat
  50. Prajem všetko len to najlepšie k narodeninám! :)
    A s tými vráskami..mám 18 a kvôli mojej nemožnej mimike :D mám na čele vrásky..

    OdpovědětVymazat
  51. MOžná, že yb ti seděl jiný účes než máš teď...zastav se někdy.

    OdpovědětVymazat
  52. Všetko najlepšie :) a musím povedať, že také typy, ako si ty, sa mi strašne páčia :) pretože nie sú tuctové :) Si naozaj jedinečne krásna :)

    OdpovědětVymazat
  53. Všetko najlepšie :) a musím povedať, že také typy, ako si ty mám strašne rada :) vôbec nepatríš medzi tie "tuctovky". Si jedinečne krásna

    OdpovědětVymazat
  54. s lehkym zpozdenim vse nej ;)

    OdpovědětVymazat
  55. lehce opozdene - vsechno nejlepsi ;)

    OdpovědětVymazat
  56. Troška neskôr, ale predsa všetko najlepšie prajem.. :)

    PS: neviem prečo, ale na tej prvej fotke mi tvoj otec pripomína Rona Weasleyho. :)

    OdpovědětVymazat
  57. Tvůj táta je Ron Weasley! :D na první fotce vůbec nevypadáš jako živá :D na další mám pocit že tě slyším křičet a na té čtvrté seš moooc roztomilá :) taky mám jednu "lesovou" s kloboučkem, jen o několik let dřív.. asi oblíbený motiv devadesátých let :P vrásky jsou lidské, ukazují že máme emoce takže žádný krémy!! jsi krásná taková jaká jsi a já ti přeju na další rok tvého života jen to nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  58. aw, how precious! lovely photos. your blog is lovely. you are an amazing photographer. inspired since i am a beginner photographer. hoping to visit again, and following now. maybe you'll have time to visit my blog. :) cheers from usa!
    xoxo
    jasmine
    http://adamalexmommy.com

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©