pondělí

I dont like cold Winter

Sněží, chumelí a abych nezapomněla...tak ke všemu mrzne. Jen si říkám, že je nakonec ku prospěchu, že jsem si nekoupila ani šaty ani křivák, protože bych se na ně mohla jen koukat, jak visí ve skříni....a to pěkně dlouho dobu. Což bych nakonec psychicky neunesla a venku bych raději umrzla :D. A tak se teď naopak zásobuji sněhulemi a kabáty. A mimo to popíjím čaje, protože už na mě zase něco leze. Bez umělé lišky ani ránu :D.
Edit:
U nás je vážně sníh a chladno :).
SHARE THIS POST

35 komentářů:

  1. Pěkný fotky :)) taky mám pocit, že na mě něco leze a vůbec se mi to nelíbí!

    OdpovědětVymazat
  2. krásná bunda s kožíškem,moc ti sluší :))

    OdpovědětVymazat
  3. juuu tak ten vohoz je fakt hustej!!!

    OdpovědětVymazat
  4. Beautiful hair! And that coat looks great! <3

    OdpovědětVymazat
  5. Haha :) Moc pěkné fotky ;) Jj, zima dorazila, ale aspoň jsem konečně měla možnost využít beranici, co jsem dostala od Ježíška (od přítele) :)

    OdpovědětVymazat
  6. Ta první fotka je skvělá! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Já zimu miluju:) Mám ji raději než léto,ale musí být sníh a ne ty břeky co jsou teď..

    OdpovědětVymazat
  8. Vážně se díváš jak liška. :D Roztomilá liška.

    OdpovědětVymazat
  9. Ten kabát vyzerá super :) a tie tvoje vlasy!!!! wááu :)

    OdpovědětVymazat
  10. tak ten kabátek ti mega sluší,ta barva a kožíšek. nádhera!

    OdpovědětVymazat
  11. To jsou skvělý fotky, sluší ti to Ceady :)!

    OdpovědětVymazat
  12. aká krásna eskimáčka! veľmi to to pristane :)

    OdpovědětVymazat
  13. dyk nemrzne :D je okolo 0, spíš na 0.. bývalo i -20 (myslím že v zimě před dvěmi lety).. problémem je, že nikdo nenosí opravdu zimní oblečení :) všichni koukáme jen jestli nám to sluší (ale i ty zimní bundy umí slušet pokud si z hlavy vymažeme hnusné šustaky a péřovky) :) nicméně "liška" sluší taky!

    OdpovědětVymazat
  14. ten kožich je megamoc bombastický !

    OdpovědětVymazat
  15. hezké a takové plyšové. Tady v Praze bylo a je dneska moc hezky!

    http://wind-in-hair.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  16. strašně ti to s tou liškou sluší :D u nás ani nemrzne ani nesněží jen prší a prší a prší (no domyslete si to dál)

    OdpovědětVymazat
  17. Víš o tom, že bych strašně chtěla tvoje vlasy? Máš prostě nejlepší barvu!

    OdpovědětVymazat
  18. PREKRASNA PREKRASNA PREKRASNA SI <3
    u nás je tak isto, tiež vláčim len kožušinkovité parky a k tomu gumáky

    OdpovědětVymazat
  19. skvělá bunda, vypadáš nádherně!:)

    OdpovědětVymazat
  20. ten kabátek je skvělý! :)

    OdpovědětVymazat
  21. první fotka je super. a z poslední je mi fakt zima. jdu k topení

    OdpovědětVymazat
  22. Jéééé, ta kapuca je úžasnáá :)

    OdpovědětVymazat
  23. Tá posledná fotka sa mi veľmi páči, a máš fakt úplne božské perfektné vlasy ♥♥♥♥ Strašne sa mi páčia :)

    little-big-girl.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  24. i love your colour hair so much!

    OdpovědětVymazat
  25. aj ja chcem taku farbu vlasov ako máš ty,krásne :)

    OdpovědětVymazat
  26. chodím v šatech každý den..dvoje silonky, delší kabát/trenčkot a čau! :))

    OdpovědětVymazat
  27. to jsou moc pěkné fotky :) sluší ti to.

    OdpovědětVymazat
  28. Nejlepší, nejkrásnější <3

    OdpovědětVymazat
  29. Ten kožíšek je nejkrásnější!

    http://monikahoffova.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  30. woow,, krása==) <3


    http://www.eyeonmenow.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©