pondělí

I love my perfume set

Ještě jsem se Vám ani nepochlubila balením parfémů Harvey Prince, které jsem dostala shodou okolností k narozeninám :)... Musím říct, že každá vůně má něco do sebe :). Takže bych nejraději použila všechny naráz :). Ale přesto mám svou nejoblíbenější vůni, která voní podobně jako štrúdl ...a nebo také jako když procházíte kolem obchodu lush.
Ale abych pravdu řekla, tak má tento set jeden velký nedostatek... A to ten, že každá lahvička má pouhých 8.8ml.
A abych nemusela individuálně odpovídat o jakou značku se jedná, přikládám odkaz na Harvey Prince rovnou.
SHARE THIS POST

21 komentářů:

  1. Škoda že nejde kliknout na jednotlivou lahvičku a přímo ji očuchat :D Jediný nedostatek článku :D Balení vypadá nádherně!

    OdpovědětVymazat
  2. Pokiaľ to vonia tak krásne ako vyzerá, potom ti máme čo závidieť :)

    OdpovědětVymazat
  3. No setík vypadá nádherně, jako z francouzské parfumerky ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Jéé, to vůbec neznám..ale vypadá to fantastický!! :)

    OdpovědětVymazat
  5. btw...víš že máme stejný prstýnek? Já ho mám ale s tygřím okem - od babičky (takže můj první generační šperk) :)

    OdpovědětVymazat
  6. to máš na střídačku podle nálady a hlavně ideální do kabelky, to je super :)

    OdpovědětVymazat
  7. set má krásny obal :) , škoda, že som ešte nemala možnosť vyskúšať nejakú vôňu od nich ...

    OdpovědětVymazat
  8. to balení je strašně pěkný :)

    OdpovědětVymazat
  9. Mají to moc pěkně udělaný :)

    OdpovědětVymazat
  10. Jééj, to je roztomilý! :))

    OdpovědětVymazat
  11. to balení je k sežrání!

    OdpovědětVymazat
  12. Vypadají krásně:)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  13. zaujímavo to vyzerá a určite aj pekne vonaju.http://paloma24.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©