sobota

I want to be a foreign blogger


shoes- H&M, shorts- vintage, t-shirt- H&M, ring- ringsandtings, belt- vintage, tights- timea

Po delší době mám tady pro Vás outfit :).
V poslední době mi neuvěřitelně vadí to, jak v Česku tolik netolerantních lidí. Jakoby byl náš stát jedna malá vesnička, ve které se všichni vzájemně pomlouvají a urážejí. Ale proč?
Je každého věc, co nosí, co fotí, jaký má názor. V zahraničí jsem se nesetkala s tím, že by u bloggerů bylo tolik zášti a nadávek, jako tady u nás. Sice  konstatujete to, že jiní bloggeři nezveřejňují hanlivé komentáře a proto si myslím, že se mají všichni "rádi", ale jste si tím opravdu tak jistí?
Je tak těžké chodit k němu na blog proto, že Vás daná osoba zajímavá v kladném slova smyslu nebo musíte chodit denně na blogspot jen proto, abyste se člověku vysmáli do očí?
Dokola se ptám proč! Sleduji bloggerky, které mají velikost od XS do XL a ani jedné bych se neopovážila napsat, že by neměla vycházet z domu. Chodím k nim proto, že jsou pro mě inspirativní a ráda si prohlížím fotografie z jejich životů. Tak proč to u jiných lidí nefunguje taky tak? 
SHARE THIS POST

52 komentářů:

  1. napsala bych Ti proč, ale to bych musela být sprostá. a není to jen na blogu, urážky jsou všude. ono občas si stačí nazout lodičky a obléci se jako dáma a hned jsi trnem v oku X lidem. co řešit, fuck them! ;D
    jsi krásná :)!

    OdpovědětVymazat
  2. moc pěkně napsaný.. mám stejný názor. A nejlepší je ještě, když to napíše anonym a ani si za svým názorem neumí stát..a jinak outfit je super.)

    OdpovědětVymazat
  3. Pomlouvání je pro Čechy typické. Neplatí to jen v blogové sféře, ale i v každodenním životě. Bohužel.

    OdpovědětVymazat
  4. Bohužel se to nezdá jen tobě, i já si myslím, že spousta Čechů se neustále užírá závisí a netolerancí a vyžívá se v urážení a potápění druhých. Je to ovšem škoda, že lidé nedokáží buď být milí nebo držet hubu... ;)

    OdpovědětVymazat
  5. úplně s tebou souhlasím,nechápu tuhle závist a hlavně u anonymů.Jinak ti to moc sluší,máš krásný prsten a i outfit je skvělý :)

    http://xoxoveronika.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Takové lidi nechápu, pořád jen kritizují ;) Tobě to každopádně sluší :)))

    OdpovědětVymazat
  7. pretty :)

    LG
    http://looksoflovet.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. také tohle nikdy nepochopím! Když se mi někoho blog nelíbí tak tam přece nebudu lézt a psát nějaký "hate" komentáře!!! :/

    http://angellovely-things.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Jé, Tobě to sluší! A s těma nadávkama máš pravdu, nechápu takové lidi a ať každý chodí v tom v čem se cítí nejlíp! :).

    OdpovědětVymazat
  10. Chápu, taky mám na blogu jednu slečnu, která mě posledně solidně vyfuckovala. Ale tak snad máme blogy od toho, abychom tam projevily svoji kreativitu a názor na módu a ne abychom se od ostatních nechaly diktovat co máme nebo nemáme nosit. Drž se a aoutfit je skvělý ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Poslední fotka jako Zombiee :O :D Ale pěknej look ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Není to jen v blogovém světě, lidé v česku se denně urážejí, nadávají a závidí si.. Jsou tady lidé netolerantní, chamtivý a závistivý. Jenže s tím mi nic neuděláme, když se jeden obléká jinak hned je to špatně, když se někdo výrazně líčí je to zmalovaná coura.

    Nejlepší je ignorovat to, vždyť nám rozčilování za to nestojí ;)

    OdpovědětVymazat
  13. Tohle ti moc sluší Ceady :) moc se ti to povedlo. Tak já taky píšu své názory a nejsou občas totožné se všemi, kteří píší, jak to slečně sluší, jak je daná věc krásná. Ale je to tak, že napíši svůj názor a nemyslím tím nic ve zlém a navíc si nemyslím to, že by po mém negativním komentáři někdo přestal danou věc nosit. Prostě jen vyjádřím svou myšlenku. Naučila jsem se neřešit takové komentáře, pokud jsou vulgární, tak je smažu/nepublikuju. Pokud jsou napsané slušně, třeba se nad nimi pozastavím, nebo uznám názor toho člověka, ale nic si z něj nevezmu, protože se mi prostě ta věc líbí a nepřestanu ji jen tak kvůli někomu nosit.

    OdpovědětVymazat
  14. Outfit je perfektní :) a jak už bylo řečeno přede mnou, Česká republika je na tohle hrozná jak na internetu, tak v reálu, ale člověk toho asi moc nenadělá...

    OdpovědětVymazat
  15. nič si s toho nerob moja su to lazníci :D....a pekne si sa obliekla na prvej fotke máš krásnu tvár a vlasy :))

    OdpovědětVymazat
  16. Souhlasím s názorem, že češký lid není příliš tolerantní k českým bloggerům. Druhým dechem bych se ovšem ptala, jsou na oplátku čeští bloggeři tolerantní k českým čtenářům? Též bych řekla že ne. Blogger, který neumí přijímat konstruktivní kritiku a hned ji maže, není tolerantní. A zároveň čtenář, který kritizuje drobnosti, místo toho aby měl komplexní názor, též není tolerantní. Můj názor je, že je to 1:1. A to není správné.

    OdpovědětVymazat
  17. Veľmi pekne napísané! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Tady u nás, když má někdo něco originálního nebo jiného, než ostatní lidi, hned ho musí drbat nebo řešit. Taky mě to docela hodně štve! Mě se třeba nelíbí co mám každý kdo na sobě, ale jestli je jiný a originální, tak ho obdivuji, že se nebál vystoupit z davu. Napsat svůj slušně názor je jedna věc, ale říkat někomu, ať to nenosí to je blbost! Mě se nelíbí jak všichni nosí dokola to stejné v ulicích, ale taky za nikým nejdu a nekritizuji ho.
    Já jsem, ale svá a budu si nosit to co chci já! :) A nikým si to nenechám znechutit a ty by jsi taky neměla! :)

    OdpovědětVymazat
  19. podarený outfit,ceady! a tiež nechápem takých ľudí,ale nezastavujem sa pri nich :)

    OdpovědětVymazat
  20. bohuzel tak to je, nejlepsi je to ignorovat a porad si jet to sve dal, protoze hadat se s nima je ztrata casu, pakk te budou akorat tak pomlouvat jak si vyjela. Nejvic me dostava, jak tohle kritizuji a sami nosi samy skate znacky, jako v jiste mire bych toleroval, ale od hlavy k pate je to desne. Aspon nejsme stejni jako oni a vycnivame, ale to je zase jejich problem, ze jim to vadi. Jinak jses strasne krassna, skvely outfit, go on!

    OdpovědětVymazat
  21. Ceady máš pravdu....na víc se asi nezmůžu...jen že Ti to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  22. Souhlasím.. Někdo je prostě tak ubohý, že mu nic jiného než se posmívat ostatním nezbude!

    OdpovědětVymazat
  23. Úplne s tebou súhlasím Ceady. Nieje to iba u Vás v Čechách ale aj tu na Slovensku. Nechápem niektorých ľudí do teraz. Vďaka tým to ľudom som sa naucila že na výzore nezáleží ale na tom čo má človek v srdci.
    Viem ze to bude asi od veci ale straštne má zaujal tvoj blog a teším sa keď vždy pridáš niečo nové. Máš skvelé nápady:) Ďakujem inšpiruješ ma. :))

    OdpovědětVymazat
  24. Ono stačí zakázat anonymní komentáře a ubude okamžitě kritiky. Já osobně nechápu lidi, co jen kritizují, nikdy nenapíšou něco pozitivního ale ozvou se jen když se jim něco nelíbí, s tím se nedá nic dělat, když je to baví, tak ať jsou takoví. Ale věř, že všem se tohle jednou vrátí! Takže z kritiky si člověk nesmí dělat takovou hlavu...

    OdpovědětVymazat
  25. Máš pravdu Ceady. Ale není to jen na blogu, ale v celém Česku! U nás ve "městě" stačí, když si vezmu boty na klínku a sukni a už se na mě lidé divně dívají a "cosi" si šeptají!! Jsi krásná, takže se nemáš za co stydět :)!

    OdpovědětVymazat
  26. Ahoj ten obrázek jak máš u toho názvu,jak jee takový rozmazaný:)ten si kreslila ty?je hezký:)
    Jinak ono to neni jenom na blogu ale i ve skutečnosti,všichni pomlouvaj a potom jsou nejlepší kamarádi:)

    OdpovědětVymazat
  27. prostě Češi.... taky mi to začíná štvát. Jsi krásná! :-) Moc ti to sluší

    OdpovědětVymazat
  28. Napsala jsi to moc hezky a já s tebou souhlasím. Bohužel typická česká netolerantnost není jen v blogovém světě, ale i ve skutečném. Každý by nejraději každého pomlouval a každému se vysmíval. Nejlepší je se na tyhle lidi vykašlat a prostě je ignorovat. Jsou to přece oni, kdo mají problém =)

    Jinak moc ti to sluší, jako vždycky =)

    miss-inly.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  29. V týdle kotlině si nikdo nevidí dál než na špičku nosu. Co je jiné, je hned špatné, hlavně nevybočovat ze stáda!! A je to o výchově. Kdo byl vedený k toleranci a úctě k druhým, nikdy tě nebude ponižovat. Proč by to dělal? A co vím, jak nejvíc keců mají lidi s největším strachem. A furt je tu spousta nás, co bavíš, rádi tě čtou a rádi na tebe koukaj, takže z těch, co si ventilujou svý problémy tím, že na tebe útočí, si nic nedělej. Je to těžký, já vím. Taky se mi nemusí spousta věcí líbit, ale buď se k tomu vůbec nevyjadřuju, nebo to řeknu slušně.

    OdpovědětVymazat
  30. Holt už jsou Češi takoví. A sluší to to! :)

    OdpovědětVymazat
  31. Dobře a pravdivě napsané.A bohužel to neplatí jen co se týče blogů,ale setkáváme se stím denodenně v běžném životě.To jsou prostě češi..obávám se že se to jen tak nezmění.:/
    Jinak ti to moc sluší a si krásná!:)
    Any

    OdpovědětVymazat
  32. veľmi pekný outfit a ten svetrík vyzerá krásne :)

    OdpovědětVymazat
  33. nuž treba to brať tak ako to je.. ja som už dlhšiu dobu nemala nejaký nepríjemný komentár, čo ma celkom teší, lebo asi pred rokom som kvôli takémuto komentáru skoro skončila...

    neviem, niektorí sú úplne sprostí a robia si dobre tým, že ponižujú druhých.. asi by som ti mala povedať že kašli na to, no viem, že niekedy je to ťažké... nedá sa s tým nič robiť, lebo väčšinou sú títo jedinci anonymy.. ale tak hlavu hore! myslím že väčšina ľudí je normálnych a chodia na blogy pre inšpiráciu, nie klebety...

    OdpovědětVymazat
  34. No, nejhorší je, že takhle to nefunguje jenom u blogů a komentářů, bohužel je to takhle všude venku, stačí jenom vyjít na ulici - a to klidně mezi lidi, které znáš a myslíš si, že jsou to tví přátelé...

    OdpovědětVymazat
  35. Tímhle článkem si mě opravdu potěšila !:) Mám to stejně :) Chodím na blogy co mě baví a ne někoho kritizovat.. A chodím oblečená tak jak se MĚ to líbí i když si ostatní klepou na čelo a denně slýchám narážky typu : "Hahaha, od babičky?" Je to můj styl a i když se mi oblečení některých mých spolužaček OPRAVDU nelíbí nemám potřebu jim to cpát!.. Jinak Ceady, ti to moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  36. You are a foreign blogger! at least for me!

    OdpovědětVymazat
  37. You look so beautiful<3

    OdpovědětVymazat
  38. moc pěkný outfit :). A souhlasím s tebou, ale bohužel to není jen tady na blogu :/...

    OdpovědětVymazat
  39. Ha ha škoda, že to tady není jako na FB hned bych dala několika komentářům like. :) A souhlasím s Píp, mě se taky často nelíbí co má moje okolí na sobě, ale rozhodně jim to necpu. Ale oni musí mít vždy nějakou poznámku nebo nechápavý pohled.

    OdpovědětVymazat
  40. i love B&W stripes. very nice pics. love the ring.

    OdpovědětVymazat
  41. Wow youre looking good, very nice, girl =)
    Maybe you visit my blog, too?
    http://hello-nicki.blogspot.com/
    Nice Greetings from Germany (:

    OdpovědětVymazat
  42. Něco to vypovídá o českých lidech.

    V diskusích, kde se dá hlasovat o tom, který komentář je nejlepší, vždycky vítězí šílená individua nenávidící každého.

    Špína, která se neštítí ničeho, vládne.

    Ani smrt (viz Václav Havel) tyto hovada neumlčí.

    Ceady, nedělěj si s tím hlavu. Návštěvnost Tvých stránek a počet příznivců mluví sám za sebe.

    OdpovědětVymazat
  43. moc pěkný outfit. S tímhle musím naprosto souhlasit, je to vážně nesnesitelný. Jsem z malýho města a myslím si, že tam je to nejhorší. V Praze takový pocity nemám až tak... Ale tady si prostě člověk vezme na sebe něco, co se vymyká obyčejnýmu typu oblečení a hnedka na něj všichni fakt doslova čumí jak kdyby spadl z marsu. A celkově mě štve jak prostě pořád Češi něco kritizujou, na něco nadávají, furt se jim něco nelíbí. Prostě naučit se trochu víc být positivní a kritizovat nahlas maximálně sebe by bylo moc pěkný

    OdpovědětVymazat
  44. ta první fotka je skvělá!

    OdpovědětVymazat
  45. Máš naprostou pravdu. Bohužel je to tak u 99% Čechů, ta netolerance je k zblití.

    Já Ti třeba taky mnohokrát psala nepříliš milé komentáře, které Ti něco kritizovaly, ale věř mi, že jsem to nemyslela útočně ani špatně.

    OdpovědětVymazat
  46. českou povahu už nezměníš, občas mě to opravdu hodně mrzí, že jsme tak netolerantní, nekreativní a pouze závistiví. co se týče mě, blogy, které mě nezajímají nesleduji, je přece na každém, co se mu líbí a co ne, ale opravdu mi přijde hloupé někoho zesměšňovat, když na ten blog vůbec lézt nemusím. čistá lidská hloupost. a na tu žádný lék neexistuje :) nikdo nejsme dokonalej. každopádně ty se nenech nijak zviklat Ceady, jsi skvělá, máš mnoho čtenářů, kteří tě mají rádi takovou jaká jsi, přesně tak jako já. tímto komentářem jsem vlastně chtěla jen vyjádřit, že se mi tento outfit moc líbí :) určitě bych jich u tebe ráda viděla více :)

    OdpovědětVymazat
  47. mám stejný pocit, nevím co to s čechy je... prostě rádi kecáme do životů jiných abychom se nemuseli zaobírat sami sebou... na druhou stranu jsem ještě před pulrokem byla hodně živá na tumblr a bavila se často s amíky, taky jsem si je zhnusila, prostě mi neseděl často jejich humor a i jejich způsob netolerance (třeba už jen když v na českém internetu uděláš překlep lidi ví že je to překlep.. v americe je z tebe totální kretén co by se neměl nikdy vyjadřovat - a když se pak lidi doví že třeba nejsi z anglicky mluvící země začnou ti podlézat a řikat že tě obdivují že se snažíš mluvit anglicky.. blabla...).. nakonec jsem si nejvíc rozuměla se švédkou a španělkou.. je to jedno odkud člověk je, žádná národnost to neomluví, bud jsi zlý a netolerantní nebo ne.. bohužel nejvíc křičí ti zlí :/

    OdpovědětVymazat
  48. Naprosto souhlasím! Češi jsou neskutečně závistiví lidé. Zajímalo by mě, z čeho to pramení...ale má to i svoje výhody: člověk se jaksi obrní. Naučíš se na to kašlat, on i samotnej komentář cosi vypovídá o povaze člověka, o jeho mindrácích, apod. Takže dobře, že to víš a že si z toho nic neděláš, on se mezi těma stovkma lidí, co sledují tvůj blog, samozřejmě najde nejeden závistivec a blbec, pochopitelně vždy anonym, jak jinak :-)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©