sobota

I won...

Vždy se účastním soutěží, jenže osud mi nikdy nepřeje a tak mám většinou smůlu. Ale v tomto případě se na mě usmálo štěstí, které tentokrát vyhrálo nad láskou a já ukořistila tuto nádhernou cenu, kterou jsem vyhrála u Michelle Imperfect
Vy, kteří už se na mé neupravené nehty nemůžete dívat, tak jásejte :), protože teď budou mé nehty doslova "k nakousnutí" :)). Tedy pokud tento set splní to, co se na obalu píše.
Je to takový narozeninový dárek...Narozeniny mám sice až 14.ledna, ale ten tu bude co nevidět :). Ráda bych nadělila i já něco Vám, ať máte proč se mnou slavit. Ale zatím se nechte překvapit, jakou giveaway pro Vás přichystám. 
P.S.: Ani netušíte, jak mi to focení a hlavně výsledná kvalita fotek chyběla! :)Zatím to tedy s mou zručností vypadá, jako bych si nanášela proužky na nehty bělítkem, ale třeba druhý pokus dopadne lépe :)).
SHARE THIS POST

16 komentářů:

  1. tak to ti gratulujem :), ja mám v súťažiach asi 0% úspešnosť, ale nevadí, dúfam, že sa to odrazí inde :D

    OdpovědětVymazat
  2. gratuluji ;)

    http://clamorousdreams.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. gratulujem,ja sa zapájam ako o život a nikdy nič,už ani neverím že niekedy niečo vyhrajem :/ na prvý pokus super :) som zvedavá na tú vestu!

    OdpovědětVymazat
  4. Gratuju!! :D francouzká manikura je prostě nejlepší!! :D

    OdpovědětVymazat
  5. I wish my nails looked like yours!

    OdpovědětVymazat
  6. Rozhodně teď tvé nehty vypadají o 100% upraveněji, než na fotce v minulém příspěvku. Málokdo má přirozeně krásné nehty bez jakýchkoliv úprav. Určitě ti doporučuju nehty lakovat, ať už jakkoli. I prostá francouzská vypadá pěkně a hlavně upraveně ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Gratuluji :). Tím jsi mi připomněla, že bych si už taky měla jít nalakovat nehty :D. Máš je teď krásné, maminka si taky nechá dělávat francouzskou.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©