pondělí

Mirror outfit

Po dlouhé době tady mám zrcadlovou fotku :). Vždy v zrcadle vypadám lépe :D a jelikož se poslední tři dny láduji čokoládou ve velkém, raději nestoupám na váhu, protože vím, že by ručička ukázala více, než bych unesla :D. Ale když mi kamarádka radila, jak mi čokoláda pomůže na zlepšení nálady, otevřela jsem všechny, které jsem dostala k narozeninám... A místo toho mám depku z toho jak vypadám, protože mi navíc vyrazilo na obličeji akné :D. Tomu tedy říkám rada nade vše. :D Příště se budu řídit vlastním rozumem!
Takže na zlepšení nálady doporučuji dobrý čaj, pustit si oblíbenou hudbu a zazpívat si karaoke bez ohledu na to, že váš pes to psychicky neunese a začne během pár minut výt :D.  A jakmile příjde pátek, doporučuji jít na párty, kde se opijete do němoty :D
                  dress- Takko,   coat- Clockhouse,  tights- Timea,   necklace - Lovemusic                   
Pro poslední opozdilce: Večer uzavírám GIVEAWAY, ve které tentokrát vylosuji dva výherce
SHARE THIS POST

20 komentářů:

  1. já už začínam svým rodiným příslušníkům zakazovat čokolády k mým narozeninám, svátků, Velikonocům, Mikuláši atd.. nikdy to nepomůže. A když jsou pak doma, odolej jim no.. :-D hezký outfit

    OdpovědětVymazat
  2. Řekla bych, že to akné ti vyskočilo právě kvůli té čokoládě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hele nečekaně :D, když to píšu právě v tom smyslu.. :D

      Vymazat
  3. Taky mám z toho depku, sedím furt doma a akorát se cpu :(

    OdpovědětVymazat
  4. :-DDD můj pes taky vždycky vyje a kouká při tom na mě, jak na blázna :-DD

    OdpovědětVymazat
  5. Zrovna jsem dostala na čokoládu chuť! :D
    A sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  6. Strašně ti to sluší a v zdradle vypadám taky líp :) já na lepší náladu peču nebo jim vanilkovou zmrzlinu :)
    P.S Mám stejnou židli! :D

    OdpovědětVymazat
  7. Kecáš Ceady, zhubla jsi :) tak si čokoládu klidně můžeš dopřát. Hlavně když je na nervy. Já mám jebáky i když čokoládu nejím, tak co už :D

    Navíc ti tenhle elegantní styl moc sluší :) fakt bomba

    OdpovědětVymazat
  8. zbožnuju tvoje vlasy !! ♥

    OdpovědětVymazat
  9. Ty tvý vlasy jsou fakt dokonalý!! :D

    OdpovědětVymazat
  10. Ten přívěšek je super! Už projíždím ty steránky a hádám, že si něco vyberu:) nápaditý. A myslím, že tyhle přežírací období zná asi každý. Já teda v poslední odbě spíš piju kafe, když mám chuť na sladký. Dost to pomáhá :)

    OdpovědětVymazat
  11. Nedej na kamarádky, nejlepší na dobrou náladu je smích! Takže doporučuju nějakej film!

    http://wind-in-hair.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. asi to bude znít divně ale mě zaujalo to tvoje povlečení :-)

    OdpovědětVymazat
  13. ty šatičky jsou pěkné. :)

    čokoláda je lék na vše, taky to tvrdím. :P

    OdpovědětVymazat
  14. to se mi stalo v prosinci, taky po narozeninách a zvýšené konzumaci čokolády :D

    OdpovědětVymazat
  15. Já bych si teda čokoládu sama nekoupila, ale jakmile jí dostanu, tak tomu už nejde zabránit. Vždycky řeknu, že žádné sladkosti nechci, ale stejně je dostanu :/.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©