čtvrtek

My Ball Dress

Slibovaná fotografie šatů :). Jsem z výsledku opravdu nadšená :). Ještě Vám určitě dodám fotky z plesu, takže nezoufejte, že Vám tady nepublikuji stovku fotek :D:). Kdybyste mě snad chtěli upozorňovat na skvrnu na šatech, tak nemusíte... Je to optický klam :D... Slibuji, že příště si umyji zrcadlo. Ale jakmile jsem dorazila domů, naběhla jsem rychle fotit, abych ještě stihla světlo a vyfotila Vám je takové, jaké doopravdy jsou. Příjde mi totiž, že večerní světlo zkresluje :). 
A jelikož mám ples už příští pátek, tak budete mít co nevidět šanci prohlédnout si šaty ještě jednou:).
                            Dress- Kamila Vodochodská,     shoes- Andypola                                  
A abych nezapomněla... Nejsou tohle to nejúžasnější botičky na ples?  
SHARE THIS POST

30 komentářů:

  1. Abych pravdu řekla, za tu cenu se mi až tak nelíbí. Ale ten detail je krásný, barvička jde k tobě :))

    OdpovědětVymazat
  2. Šaty jsou nádherné! A boty jakbysmet, nejsou velikosti 41? Až bys je nechtěla tak je beru:D
    Barva šatů podle mě lichotí barvě tvých vlasů:) Jak esmeralda:))))

    OdpovědětVymazat
  3. Ty boty jsou nádherný :) jen jsem zvědavá jestli v nich vydržíš celý večer, jsou pohodlný? :)
    A šaty jsou taky pěkný, zelená ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pohodlné jsou, ale mám-li stát na místě půl hodiny, tak mám co dělat, abych se udržela :D, tak uvidíme. Chůze je OK :D a to je hlavní :D

      Vymazat
  4. Jsou nádherné,moc ti to v nich sluší!

    OdpovědětVymazat
  5. Šaty jsou krásné a obdivuji, že se v těch botách nezabiješ :D

    OdpovědětVymazat
  6. Krásný! Dělají ti pěknou postavu a s těma botama musíš vypadat jak princezna! :)

    OdpovědětVymazat
  7. to jenádherná farba mmmmmmmm :)

    hardrockrepublica.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. jsou úžasné , tahle barva ti krásně sedí k vlasům :)
    a boty jsou pohádkové , ale dost vysoké , snad to zvládneš ustát :D

    OdpovědětVymazat
  9. JSOU TO FAKT DOST DOBRY BOTY! a šaty jsou Ti krásně!

    OdpovědětVymazat
  10. wuaaw, sú fakt krásne :) a perfektne sa ti hodia k vlasom.. teším sa na fotky priamo z plesu :)
    btw, trochu mi tie farby pripomenuli Poison Ivy z Batmana :D

    OdpovědětVymazat
  11. pěkné, řekla bych že v té jednoduchosti je strašná krása :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ty šaty jsou krásné :) Hlavně ta ozdoba je nádherná..

    OdpovědětVymazat
  13. Krááásnýýýýý! Moc ti sluší!

    OdpovědětVymazat
  14. Takhle vypadají divně :). Nechci být za škarohlída a kazit ti z nich radost, kterou určitě máš. Ale až budeš učesaná, nalíčená a s botkama, myslím, že to bude o mnoho lepší :). Jaké plánuješ vlásky vůbec?

    OdpovědětVymazat
  15. šaty vyzerajú parádne, navyše sa mi veľmi páči tá farba a topánky sú božské :)

    OdpovědětVymazat
  16. Myslela jsem jako, že celkový dojem bude jiný :)

    OdpovědětVymazat
  17. Ty šaty jsou fantastický!

    OdpovědětVymazat
  18. zelená+zrz je prostě něco, cop nikdy neomrzí !! :D vážně nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  19. Krásné šaty máš a ty boty... budu se těšit až budou i fotky z plesu. :)

    OdpovědětVymazat
  20. Nádhera! Těším se na fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  21. nádherné botičky, a zelene saty ti seknu :))
    prebieha u mna giveaway http://veronika-life-in-picture.blogspot.com/2012/01/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  22. BOTY ACHHHH


    Na blogu mám GIVEAWAY, zkus štěstí :)

    http://code-of-fashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  23. mne tam trošku vadia tie kvietky, ale farba je krásna a určite aj strih, kedže to nie su šaty narýchlo požičane z požičovne:)

    som zvedavá na kompletný look

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©