čtvrtek

My new jewelry

nezešedl (popřípadě nezežloutl) mi koberec, bižuterie je focena na nové vestičce :))
Když už se tak můžu chlubit :), chtěla jsem Vám ukázat své nové přírůstky do šperkovnice z obchůdku ringsandtings :). Ať hledám v Česku jak hledám, tak stále nic neobjevuji. Jednoduše tady nejsou žádné internetové bižuterie, které by zajímalo, co je teď trendy. I když je pravda, že i mí vrstevníci na mě divně koukají, když mám na ruce pro ně neobvyklý prstýnek. Takže, co bych chtěla po nějakých českých e shopech, viďte? A tak bižuterii většinou hledám jen na zahraničních stránkách.
Ale pokud nevystuduji, tak bych mohla "zbohatnout" právě na tom, že budu prvním českým obchodem, který bude nabízet zboží, které bude mít styl a které bude zákazníky poptávané! :) Tedy pokud někdo mou myšlenku nezrealizuje ještě přede mnou.
Určitě tuto bižuterii nevidíte naposled :)... P.S.: Již brzy outfit article :)  
SHARE THIS POST

27 komentářů:

  1. ach,tie prstene chcem! inak,keď to všetko zrealizuješ,budem stála zákazníčka :) tú myšlienku si sem ani písať nemala,lebo to niekoho môže inšpirovať a už prvá nebudeš :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ten "dvojitý" je hustej, tím se můžeš i učesat a zároveň tím někoho krásně popíchat :D Líbí se mi ten horní prsten :))

    OdpovědětVymazat
  3. Na outfit s touhle bižu sem zvědavá.. :) náramek se mi moc líbí, ten je fakt super, prstýnky už se mi moc nelíbí.. :(

    OdpovědětVymazat
  4. Ten zlatej prstýnek je krásnej.

    OdpovědětVymazat
  5. Jů,ten prstýnek s ostny je hustej! :))

    OdpovědětVymazat
  6. Ten prsten a náramek bych si hned vzala taky, úžasné! :) A vestička vypadá aspoň v detailu moc dobře a musí v ní být teplo...! To mám ráda!:D

    OdpovědětVymazat
  7. Ten zlatej je fakt moc hezkej!! ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Ten zlatý prstýnek je moc fajn. Je fakt, že tak leda semtam u někoho na fler.cz se dají najít fajn věci, ale jinak bída...

    OdpovědětVymazat
  9. ten stríbrnej prstýnek je naaaaaadhernej! totálne!))

    OdpovědětVymazat
  10. příště dej vědět až budeš objednávat :D taky bych si něco objednala ;)

    OdpovědětVymazat
  11. Náramek je božííííííííííí!

    OdpovědětVymazat
  12. ten prsteň vyzerá peckovo! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ten zlatý prstýnek je moc fajn.
    http://theodisstory.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. Ty prsteny:-)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Tak ten svůj obchod musíš udělat co nejdřív, protože máš pravdu, nějaký takový tady chybí a já bych taky ráda měla kde nakupovat trendy šperky ;) :D

    OdpovědětVymazat
  16. ten prostřední je hodně hustej!

    OdpovědětVymazat
  17. ty jo, dosť super! :)) ten náramok je najlepší, uplne perfiš! ♥

    OdpovědětVymazat
  18. Náramek je nejkrásnější ;)

    OdpovědětVymazat
  19. najviac sa mi páči asi prvý prsteň :)

    OdpovědětVymazat
  20. Ten zlatý prstýnek nutně potřebuju :D

    OdpovědětVymazat
  21. mě se líbí jen náramek, ten je skvělý. :)

    OdpovědětVymazat
  22. super to je :) ten náramok je strašne zaujímavý

    OdpovědětVymazat
  23. prostřední prstýnek je libovej, takový hrábě :D
    a náramek se mi páčí velice!

    OdpovědětVymazat
  24. Prsten mám taky :)) Ale ve stříbře a trochu menší

    OdpovědětVymazat
  25. PErfektní je náramek! Ale i ostatní se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©