středa

My sweet Rat


Byla tady poptávka po fotkách Tadeáška a tak jsem se včera pokusila zachytit ho v klidovém stavu, ale ať jsem se snažila sebevíc, tak ne a ne se zastavit a začít pózovat :).
Ale tak jedna fotka jakžtakž vyšla :D...
SHARE THIS POST

22 komentářů:

  1. ňuňňiii je sladký :) koľko má?

    OdpovědětVymazat
  2. Ten je roztomilej... :)) Já mam doma osmáka ;) Původně byl sám, pak sme koupily "samečka" a najednou přibylo pět prcků... :D Takže máme už jen samečka ;)

    OdpovědětVymazat
  3. no ten je úžasnej :) já mám králíka a s tím to focení ještě jde ale s džungarákem to je peklo :D nemám ani jednu jeho fotku :D

    OdpovědětVymazat
  4. aaa já vždycky chtěla krysáka! :P akorát radši šedého, mě se nelíbí ty červené oči :)
    Ady.

    OdpovědětVymazat
  5. Tadeášek <3 tak krásné jméno.

    OdpovědětVymazat
  6. jeej, ten je krásny :) roztomilý

    OdpovědětVymazat
  7. Ten je táák rostomilý :))..můj potkánek taky neměl rád focení a nechtěl chvíly stát na místě :D..Příště mu zkus dát do paciček třeba piškot, však on se chvíly zastaví ;)..:)

    OdpovědětVymazat
  8. krysáček :)) krásný!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Jejda, ty máš krysu? Mazec ;)

    OdpovědětVymazat
  10. Roztomilý. :)Připomíná mi dvě bílé myšky, které jsem měla. :D

    http://dominika-becreative.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. ten je zlatej :) potkánky jsem taky chovala, měla jsem dokonce několik generací, chybí mi ty chlupáčci :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©