úterý

NEW: the Balm


Co vlastně zbožňuji na nakupování přes internet? To, že během dvou dní zapomenu, že jsem si něco objednávala. Tedy tu zapomnětlivost bych zrovna za super věc neoznačovala. Ale díky ní si vždy při rozbalování připadám jako malá holčička, která očekává neuvěřitelné překvápko :D.
A co se vlastně protentokrát v balíčku skrývalo? Řasenka a tvářenka značky theBalm z find-me-a-gift. Určitě Vás nemine recenze :). Tomu obalu jsem jednoduše nemohla odolat :)!!

P.S.: stojíte o giveaway na mém FACEBOOKU nebo tady?
SHARE THIS POST

24 komentářů:

  1. na recenzi se těšim :)

    OdpovědětVymazat
  2. :)) Nádherný obal, kolik stojí poštovné? :)

    OdpovědětVymazat
  3. Téda, ty obaly:-)

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. tohle je táák úžasný blogspot, že to nelze vyjádřit :)

    OdpovědětVymazat
  5. vypadá to fakt dobře ;) Jinak odkud si to objednávala? Děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  6. aké cool balenie :))

    hardrockrepublica.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. už na první pohled to vypadá skvěle!:)

    OdpovědětVymazat
  8. aj ja chcém :D krásny obal :) a giveaway by som brala tu :)

    OdpovědětVymazat
  9. Obal vypadá vážně zajímavě! :) těším se na recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  10. Wooooooow! Už se těším na recenzi!! :)
    A giveaway by bylalepší tady :)

    OdpovědětVymazat
  11. ak bude giveaway tu: bude aj pre bloglovinových? ak nie, tak FB :) balzám má krásny obal! som zvedavá či aj vnútro bude také skvelé a hlavne popíš vôňu!:)

    OdpovědětVymazat
  12. taky to tak mám , že zapomínám, že jsem něco objednala :D :) výrobky jsou moc pěkné ají krásné balení :P

    OdpovědětVymazat
  13. ta animace je prostě skvělá! Úplně vidím sebe, jak vždycky trhám ty balíčky! :D

    OdpovědětVymazat
  14. Vypadají super :) Já jsem pro giveaway tady, protože ne každý má facebook (třeba jako já :D )

    OdpovědětVymazat
  15. Ta animace je suprová :D. A obaly vypadají moc zajímavě, takže se těším na recenze :P. Budou že ?

    OdpovědětVymazat
  16. tá animácia je skvelá :D teším sa na recenziu :)

    OdpovědětVymazat
  17. Jooo tak těm obalům bych taky asi nedokázala odolat.. :) a s tím rozbalováním to mám stejně :D vždycky taková radost když přijde nějakej balíček..! :D

    OdpovědětVymazat
  18. tak to mi urobis strasnu radost s recenziou na tieto vyrobky:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  19. tie retro obaly sú užasné, ako MAD

    http://saschanitra.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©