sobota

NEW IN: Vintage clothes

Už dlouhou dobu jsem sháněla plisovanou sukni. Ale ne a ne ji najít. A ejhle... Po půl roce pátrání se mi ji podařilo objevit v jednom obchůdku, který se jmenuje Vintage Junkie. A když už jsem se rozhodla objednat si sukni, nemohla jsem odolat nevšednímu modrému oversized a klasickému vínovému svetru :).
Co se týče poštovného, tak platím jen 60korun a při nákupu na 599korun je poštovné zdarma... Což se mi líbilo hned na první pohled, protože na ostatních českých webech bývá klasicky sto korunové. Navíc mě překvapilo, že mi k balíku přibalili Raffaello, které jsem málem vyhodila :D... protože jsem se s radostí pustila do vybalování oblečení... Plus jsem v rámci objednaného zboží dostala kód na 15%slevu... Takže si počkám měsíc, dokud nedoplní nové zboží a budu se moct vrhnout na další vintage kousky. Pokud by snad po mně někdo z Vás daný kód nevyžadoval :D.
Uvažuji, že si sukni na jaře zkrátím :). Uvidíme...
SHARE THIS POST

17 komentářů:

  1. Moc pěkné kousky, ten vínový svetr vypadá krásně. Já se chci dneska taky po něčem podívat, tak uvidíme :).

    OdpovědětVymazat
  2. ten modrý svetr je nádherný <3

    OdpovědětVymazat
  3. ta sukne nema chybu, nechala bych tu delku!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Te červený svetr je krásný,taky bych tu sukni zkrátila.:)

    OdpovědětVymazat
  5. ten fialový svetr je skvělý!:)

    OdpovědětVymazat
  6. ten vínový sveter je nádherný! a to poštovné,zľava a raffaello tiež super :)

    OdpovědětVymazat
  7. jej, ten vínový svetrík bude vyzerať určite skvelo :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ten vínový svetr je super :)

    OdpovědětVymazat
  9. líbí se mi ten modrý svetr :) a zrovna včera jsem si koupila plisovanou sukni v Ann Christina za 129Kč je vínová a jsem z ní unešená :D

    Queen of second hand

    OdpovědětVymazat
  10. Jé to jsou pěkné věci. Určitě tam kouknu a něco objednám! :)

    OdpovědětVymazat
  11. koukala jsem tam, ale teď tam nic nemají, tak asi taky počkám:)

    GIVEAWAY!!!

    http://wind-in-hair.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. Mě se moc líbí barva toho svetru.. A sukni bych zkrátila asi. .)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©