neděle

NEW novinky

 Asi před rokem a půl jsem mikiny zavrhla, protože mě chytlo tzv. svetříkové období :D. A tak jsem si nedávno řekla, že je na čase, abych si nějakou tu mikinu pořídila! :D.  Tak uvidíme, jak to bude nakonec vypadat v kombinaci s "normálním" oblečením :D :). Ale k teplákům na doma ideál, ne? :D... (Mám ji odtud)
Druhá věc, které jsem nemohla odolat, je tato taška Praha Love-Music, kterou jsem jednoznačně musela mít :D.  Jsem teď v Praze pečená vařená, takže to musím vyhlásit celému světu! Připomenulo mi to Rory z Gilomerek, která měla doma slušnou výbavu propriet Harvardu. No raději to neřešte, nechce se mi to tu zdlouhavě vysvětlovat. Ti, kteří je jako já sledovali, snad mají ponětí, co mám na mysli.
SHARE THIS POST

25 komentářů:

  1. ta mikina je hezká :) a když se nad tím zamyslím já mikiny nosím velmi málo, ale takhle tvoje se mi líbí ;)

    http://angellovely-things.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. jojo gilmorky jsem pochopila:D))

    OdpovědětVymazat
  3. nejkrásnější taška,miluju Prahu <3

    OdpovědětVymazat
  4. dlouho předlouho jsem mikiny odmítala, než mě uchvátily ty bejsbolové ♥ :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ta taška je super!
    Svetříkové období mě taky silně zasáhlo. :D

    OdpovědětVymazat
  6. Mikiny já nenosím, mám právě ( už asi 3 roky) svetříkové období. Ale ta tvoje je úžasná! :)

    OdpovědětVymazat
  7. to mi povídej .. Jakmile vidím nějaký pěkný svetřík hned ho musím mít. taky čekám na tu nádhernou chvilku až mi hlavou probleskne že bych si mohla konečně koupit nějakou ti mikču :D

    OdpovědětVymazat
  8. Právě před půl rokem a něco jsem nosila hlavně mikiny.. ale najednou teď mám svetříkový období :D ale to neznamená, že se mi nemůže nějaká mikina líbit :)

    OdpovědětVymazat
  9. Ta mikča je suprová, moc se mi líbí její barva :))

    OdpovědětVymazat
  10. mikiny nenosím, taky mám svetříkové/ svetrové období. je to víc " fashion " :D, ale taky se mi moc líbí ty baseballky :).. a ta taška je super, ale 290 bych za ní nedala

    OdpovědětVymazat
  11. Ta taška je úžasná! ;) Zvu tě na Giveaway ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Také přemýšlím nad nějakou mikinou :D

    OdpovědětVymazat
  13. Já jsem si koupila dneska jeansy s vyšším pasem - koukni ke mě. Taky věc, co jsem x-dlouho nenosila.

    OdpovědětVymazat
  14. Hezká taška. Taky mám zálusk na tuhle plátěnou, ale mě asi nezbyde nic jiného, než DIY:)

    http://wind-in-hair.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. líbí se mi tvůj koberec a přesně takový nějaký - světlý bych chtěla do pokoje. musí ale stát asi pěkný balík co.. mamka by mi nikdy nic takového nekoupila, ale zase půl roku dřít na koberec se mi taky nechce :D

    OdpovědětVymazat
  16. děkuju ti za tip :) do Ikey se mrknu. potřebuju tam stejně víc věcí :)

    OdpovědětVymazat
  17. ta mikina je dokonalá!! :) mikin mám ale dost spíš bych potřebovala svetr! :)

    OdpovědětVymazat
  18. Taky mám radši svetříky než mikiny, ale tahle vypadá dost dobře:) A ta plátěná taštička je super, chtěla bych nějakou takovou, ale né praha:D

    OdpovědětVymazat
  19. Gilmorky zbožňuju jednou za čas si stáhnu všechny díly a koukám na ně. Neomrzí, jsou vtipné a mají nezaplnitelný žaludek:-D

    OdpovědětVymazat
  20. já moc mikiny nemusím, raději ty svetříky, ale tahle je pěkná. někam do přírody.. :)

    OdpovědětVymazat
  21. Ja som mikiny tiež zavrhla, ale táto sa mi páči veľmi ;)

    OdpovědětVymazat
  22. taška je úžasná! nějakou takovou teď sháním:)

    OdpovědětVymazat
  23. Já mám taky svetříkové období už asi 4 roky, ale přemýšlím, že si nějakou mikinu taky koupím. Žádnou nemám :/, kromě těch na doma.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©