pátek

NEW: Sketchbook


           shorts- H&M,  t-shirt- Takko,  shoes- H&M,  bag- H&M,  tights- Timea           

Ráda si od dětství kreslím návrhy oblečení. A protože jsem nedávno narazila na levnou švadlenu (tím zrovna nemyslím návrhářku Kamilu Vodochodskou,která dělá bezkonkurenční práci), která splní většinu mých jednodušších přání, neváhala jsem si pořídit tento sketchbook, kde mi den ode dne přibývá větší a větší množství skic. Nebudu se tady zdlouhavě rozepisovat o tom, jak je tato vychytávka úžasná. Vy, kteří chcete o tomto bloku na návrhy vědět více, odkážu vás na stránku fashionary.org, odkud pochází.
SHARE THIS POST

16 komentářů:

  1. Jéé to je pěkný! :) Ještě mít nějakou šikovnou a levnou švadlenu. Už se těším až navštívím tvou modní přehlídku :D

    OdpovědětVymazat
  2. to je skvělý nápad! :)

    http://xoxoveronika.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. zajímavá věcička, tak jsem zvědavá, jestli se ti podaří něco i zrealizovat :)

    OdpovědětVymazat
  4. tak se pak pochlub! a oprav si hlavně skyc na skic...

    OdpovědětVymazat
  5. Ten sketchbook vypadá moc dobře!! Začínám o něm taky přemýšlet. Závidím ti levnou švadlenu:)

    OdpovědětVymazat
  6. Like your pics :D

    Visit The Spotted Cherry Pie
    I'll really appreciate :)

    OdpovědětVymazat
  7. ta první je super!
    a tenhle blog je docela fajn vychytávka , i když já zůstavám u prázdných stran :)

    OdpovědětVymazat
  8. vypadá to hrozně dobře!!:)

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá to úžasně! ;) Zvu tě na Giveaway ;)

    OdpovědětVymazat
  10. hezké, to by se mi líbilo :)

    OdpovědětVymazat
  11. zvláštne, že vždy keď po dhlšej dobe navštívim tvoj blog, čaká ma tu niečo fakt super čo by sa mi fakt zišlo!
    <3

    OdpovědětVymazat
  12. great idea.love custom made stuff.x

    OdpovědětVymazat
  13. no tak to bych si taky chtěla pořídit :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©