pondělí

New

V poslední době ubyly recenze. A protože jste mě žádali o nějaké tipy na další kosmetické výrobky, prohledala jsem své zásoby a zjistila, že mi nezadržitelně dochází základní produkty, jako je čistící tonikum nebo pudr na pleť atd.... A tak jsem si udělala zase menší nákup něčeho pro mě úplně nového. Abych tady neomílala stále dokola to samé. Takže nemějte obavy, že byste přišly o recenze :).
:D  Asi se právě ptáte proč tento článek. Ráda Vás totiž napínám. 
Co se opravdu skrývá v krabici Vám ukážu až v recenzi :). Zatím Vám nezbývá nic jiného, než se nechat překvapit :D.
Ale protože jste mě ukecaly...je tady menší edit. Ukážu Vám pudr a již po prvním použití jsem z něj nadšená :). Kdo nevyzkouší, neuvěří. 
PLUS:
otočné zrcátko o 180% (dobře se s ním bude šmírovat :D)
odstín mi také vyhovuje a ještě více houbička, kterou se aplikuje :-).

www.krasa.cz
SHARE THIS POST

9 komentářů:

  1. to toho vidíme:D už se těšim na článek:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ceadýý asi to nevydržim :D Tak doufam, že až se zejtra vrátim ze školy recenze tu bude :))

    OdpovědětVymazat
  3. Hey you, I have an new blg adress and I looking forward that you'll maybe follow me again :D

    Love, Linney.

    www.thegirlinthepicture.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Ty mrško! :D :D Já to chci vědět! :D

    OdpovědětVymazat
  5. Nenapínej nás! Jsem strašně zvědavý člověk! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to se těším na obsah :)

    OdpovědětVymazat
  7. jediný co z toho poznám jsou webovky, odkud jsi si to objednala :-DDD Taky už se těšim co jsi si to objednala :) Mě zítra přijde ta voňavka chloe...přesvědčila si mě, že nemám váhat a objednat si jí :-DD

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©