pátek

OUTFIT: Blue and White

                  Shorts- DIY,   tights- Timea,   Sweatshirt- Abercrombie meredith ,    T-shirt - vintage                 
Jak jsem psala, svetříkové období na mně zanechalo následky, a tak mi dalo velké přemáhání, abych si k této kombinaci nevzala svetr, ale mikinu. A světě div se, ono to nevypadá vůbec špatně. I když klasická kombinace mikina a tepláky vypadá stejně nejlíp :D.
Mimo to bych Vám chtěla poděkovat za to, že jste pro mě hlasovali v soutěži jsinej.cz, kde jsem díky vám vyhrála dvou set korunovou poukázku do HMka. Sice se dnes odpoledne chystám do Prahy k návrhářce Kamile Vodochodské, ale pravděpodobně nákupy nestihnu :). Ještě uvidíme.
SHARE THIS POST

25 komentářů:

  1. Moc Ti to sluší a jsi hezky hubená!

    OdpovědětVymazat
  2. gratuluji k výhře :) krásná mikina,sluší ti to :)

    OdpovědětVymazat
  3. skvělé šortky:) a gratuluji k výhře:)

    OdpovědětVymazat
  4. páčia sa mi tie pančušky :))
    http://veronika-life-in-picture.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá to fakt dobře ;) Navíc myslím, že modrá zrzkám moc sluší. Poukázkou do HMka bych taky nepohrdla... :)

    OdpovědětVymazat
  6. Hezký, hezký. :) A k poukazu gratuluji.

    OdpovědětVymazat
  7. tie biele pančuchy sú super, navyše tie šortky sú perfektné :)

    OdpovědětVymazat
  8. závidím ti tu poukážku :P vyber si niečo poriadne pekné :)

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadá to moc dobře s tou mikinou :)

    OdpovědětVymazat
  10. krásná kombinace a ty punčošky jsou nejlepší :D :))

    OdpovědětVymazat
  11. má ji taky.... Vyhrála jsem též, to balení je hezké
    Hlavně nám pak ukaž zase fotku ze zkoušení

    OdpovědětVymazat
  12. podla mna je ta mikina super, mikiny mam rada ale potrpim si na to aby boli perfektne a vačšinou drahe hah

    OdpovědětVymazat
  13. mikiny nemusiiim moc, pokud nejsou uplne obyčejný černy nebo bilii nebo tak neco, ale tato je zrovna docela dosr fajn!))

    OdpovědětVymazat
  14. I love your short! :) Kisses!

    OdpovědětVymazat
  15. bože to je tak krásna mikina! a k tomu na gombíky!! :-O úžasné! :)

    s pozdravom Brunette

    OdpovědětVymazat
  16. senzační blog, jsme Tvé nové fanynky!
    http://handbagforladies.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  17. dnes jsem měla taky kraťasy a kupodivu jsem neumrzla:D jinak outfit je moc hezký a gratuluju k výhře, já jsem to zkoušela jednou, ale nějak se to nevyvedlo:D

    OdpovědětVymazat
  18. zbožnuju tvojí zrz ♥

    OdpovědětVymazat
  19. Gartuluji k výhře a moc dobrej outfit=)

    OdpovědětVymazat
  20. velice sa paci tento outfit ! A ta mikina a biele puncosky :) !

    OdpovědětVymazat
  21. Toto sa mi veľmi páči, tie biele pančušky sú rozkošné :) a tiež sa mi zdá, že si schudla ;)

    OdpovědětVymazat
  22. ty silonky vypadají hezky

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©