středa

OUTFIT: My house, My castle!

dress- vintage, tights- timea
Byla to první zkouška samospouště a tak doufám, že ospravedlníte můj neobvykle obvyklý nepořádek. Můžete to taky brát tak, že Vám ráda ukážu i některou ze svých špatných vlastností. Jsem totiž hrozný bordelář! Ale opravdu veliký :D. Uklízím většinou jen ve chvílích nouze a to když má vejít do pokoje někdo jiný nežli já (např. přítel...) nebo když jdu fotit. Ale tentokrát jsem udělala výjimku, abych Vám ukázala, že každý máme své :D.

Pro ty, kteří by snad toužili vědět o mně více, neváhejte si přečíst můj formspring, kde naleznete mnoho pichlavých otázek a ještě více.
A co vy? Trápí Vás na sobě nějaká vlastnost?
SHARE THIS POST

19 komentářů:

  1. krásná :) a nepořádek by nesnesla moje máma takže mám většinou uklzeno :D

    OdpovědětVymazat
  2. Such a sweet couple :o)..

    OdpovědětVymazat
  3. I love this cute dress - and your haircolour!

    OdpovědětVymazat
  4. ten ovládač musí byť úplne úžasný,mne by sa hodil statív keď už mám foťák :)

    OdpovědětVymazat
  5. Vám to spoliu tak šlušíííí :)) Neboj, určitě nejsi jediná kdo nerad uklízí ;D:))

    OdpovědětVymazat
  6. Moc vám to sluší,nádherná fotka :)

    OdpovědětVymazat
  7. to je krásné , outfit i vy dva :)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné fotečky !
    Špatných vlastností mám hned několik snad jako každý člověk.Nikdo nejsme bezchybní.Ovšem pokouším se jich postupně zbavovat.U některých je to lehké u některých je to zase běh na dlouhou trať.. :-)

    www.czechblondyn-blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. vlastnost? taky jsem bordelář, myslim, že ten největší na světě. a pak jsem mistr světa v nevědění co chci a v neumění se rozhodnout.

    OdpovědětVymazat
  10. Krásné fotky,miluju tvoje vlasy! :)) Ta poslední je nejlepší..;)

    OdpovědětVymazat
  11. ne největší bordelářka jsem prý já! :D (alespon moje mamka to tvrdí) :D:D

    http://angellovely-things.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. Vy jste nadherni:) všichni jsme bordelari :D

    OdpovědětVymazat
  13. Vy jste nadherni:) všichni jsme bordelari :D

    OdpovědětVymazat
  14. 2. fotka >> Opět jako zombie? :D Pěkný ;)

    OdpovědětVymazat
  15. Bordelářů nás bude víc... :]
    Jste krásní s přítelem!

    OdpovědětVymazat
  16. ja mám občas tiež také dni, že ani slamku nepreložím :D ale zasa v izbe mám zväčša upratané a som závislá na prezliekaní obliečok na perinách, niekedy som si ich menila denne :D ale na sebe momentálne najviac neznášam svoju občasnú podráždenosť ... a s priateľom ste krásni! :)

    OdpovědětVymazat
  17. pěkná fotka s přítelem. :) jinak já jsem šílený bordelář, ale perfekcionista, takže se dost tluču svými vlastnostmi. :D

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©