pondělí

OUTFIT: My secret? I love sweet!!!

                            shorts DIY,     t-shirt Orsay,   jumper Vintage Junkie,   tights Timea                                   

Dnešní článek nemá být snad o tom, že se oblékám jako rádoby bezdomovkyně :D. To určitě ne :D
Mimo to, že jsem neuvěřitelný kazisvět a zničila jsem si "zařízení" k zachycená foťáku na stojan... jsem Vám chtěla ukázat jídlo, na kterém ujíždím. Někdo má rád maso a nedokázal by bez něj žít, jiný by od rána do večera jedl jen kořeněná jídla a pak jsem tady já...milovnice sladkostí :). Nejvíce ujíždím na čokoládě. A jelikož dám raději na kvalitu před kvantitou, nedám dopustit na sedmdesáti a více procentní čokoládu, kterou si nejčastěji kupuji z čokobanky, protože u nás ve městě koupím čokoládu maximálně v obchoďáku :D. A druhou závislostí je musli... Asi před půl rokem jsem vám tady psala o stránce mixit.cz, kde si objednávám téměř každý týden musli, protože moje spotřeba tohoto jídla je neuvěřitelná :D... O to více jsem ráda, že si můžu objednat jen některé složky... A tak si mohu musli míchat i doma a objednávám si třeba jen sušené jahody jako teď v této krabičce :D.
Tyhle dvě čokolády jsou jedny z nejlepších, které jsem kdy měla :)...
P.S.: Minule jsem sušeným jahodám neodolala a snědla polovinu balení při večerním filmu :D... Musím říct, že už to nikdy neudělám, protože jsem měla ještě ten večer plnou pusu aftů.
SHARE THIS POST

25 komentářů:

  1. mňam mňam čokoládka.bože ale ja už musím prestať s tými sladkostami.uplne som závyslána cukre ani nie na čokoláde a furt žerem akési tyčinky a keksíky ,to už ako bude vyzerať v 30ke bue :D

    OdpovědětVymazat
  2. sušené jahody miluju na musli uplne nejvic!:D ted jsem objevila visnove premium musli od Emco a miluju ho asi ze vsech nejvic.:)

    OdpovědětVymazat
  3. taky miluju čokoládu :) vždy když jezdí moje mamka do zahraničí tak mi nějakou hooodně moc procentní přiveze :) vždycky si říkám, že ji budu šetřit, ale stejně je za chvíli ryč :)

    OdpovědětVymazat
  4. tá stránka s musli je super,ale mne to nechutí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj ahoj. Nedá mi to, a ráda bych ti napsala svůj názor. Měla by ses povznést nad ty komentáře či dotazy ve stylu "Proč nosíš oblečení jako moje babička?". To nejsou otázky hodny odpovědí.. Já, teď přesně nevím, jak to napsat, aby to nevypadalo, že tě chci urazit nebo být na tebe ošklivá - naopak, chci ti pomoct a dát radu. Prostě podle mě vypadá strašně blbě, když na tyhle otázky odpovídáš pořád "dokola", neustále se o nich zmiňuješ. Tu otázku ohledně oblečení jsi dostala před celým dnem a za tu dobu jsi ven poslala několik článků, ale snad v každém jsi se o tom zmínila. Zkus se podívat, jak by to působilo na tebe? Raději přijmout něčí námitku nebo pochvalu a více o tom nemluvit. Sama si všimni, že v komentářích na to už nikdo nereaguje, je to zbytečné.. Udrž si své sebevědomí a oblékej se tak, jak chceš, ale neřeš pořád a neustále, že ti jedno nějaký pako napsalo, že se oblékáš tak a tak.. Nikde není psané, jak se máme oblékat, protože každý můžeme koupit, co chceme a nosit to..

    OdpovědětVymazat
  6. Ach jo! :D Mám chuť na čokoládu :D

    OdpovědětVymazat
  7. Od čokolády se držím raději dál, ale musli si koupím ráda :). Nejraději mám směs ořechů.

    OdpovědětVymazat
  8. aAAACHHHHH čOkoláda!!! já jsem ne všechno jídlo :) :D

    OdpovědětVymazat
  9. mixit.cz je super :)) také mám právě na cestě balení sušeného ovoce!! :))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Pekné :)

    http://www.lovebookbysarah.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. já taky miluju čokoládu ♥

    OdpovědětVymazat
  12. ach, čokoláda... my passion :) a tie dve vyzerajú fakt senzačne. ibaže to Namíchej si vôbec nepoznám... čo je to? :) a inak, vôbec sa neobliekaš ako bezdomovec. práve naopak. mňa dostali šortky:)
    charmingdragonfly.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  13. tak to máme stejnou závislost! pořád nadávám na svoji váhu, ale bez něčeho dobrého na zub se prostě neobejdu a navíc miluju pečení:)

    OdpovědětVymazat
  14. tedy čokoláda zrovna vůbec není moje oblíbená :(

    http://cherrynky.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. hezký outfit, miluju jednoduchost:)
    a mňam čokolády bych si dala hned:D

    OdpovědětVymazat
  16. Máš nádhernou barvu vlasů!:-)

    OdpovědětVymazat
  17. Zvláštní, ani o čokobance a ani o mixit jsem nikdy neslyšela, díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  18. Čokoláda a musli, noo to je dvojka kterou taky zbožnuju :D

    OdpovědětVymazat
  19. Mmmm, s tými sladkostiami to máme podobne. Ja som hlavne na tú čokoládu. :)

    OdpovědětVymazat
  20. Ty kraťasy jsou dokonalý. Jsi krásná, Ceady <3

    OdpovědětVymazat
  21. ty čokolády vubec neznám a to je u mě co říct když je to čokoláda:D

    OdpovědětVymazat
  22. Anonymní13/8/12 20:39

    no vetsi hruzu jsem nevidel

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©