středa

OUTFIT: The Warm Winter

                       shorts- H&M,   shoes- H&M,   t-shirt- Takko,   coat- cache cache                     

Nejsem milovníkem namrzlých chodníků a aktivistou, který by se každé ráno pouštěl do odhrabávání sněhu... A tak jsem byla letos zimě neuvěřitelně vděčná. Jenže než bys řekl švec, tak už zase sněží a je všude namrzlo. Jsem si to zase zakřikla :D.
Mimo to mám dilema... Už dlouhou dobu toužím po botách Jeffrey Campbell, ale cenově je to nad mé možnosti. Nebo spíše není, ale nechce se mi investovat zase takovou částku do bot. A tak jsem hledala a hledala... A objevila tyto. Ale platforma je nižší a tak na mě působí absolutně jiným dojmem než originál.
Cenu mají přijatelnou... Ale stále váhám, protože nerada bych koupila boty, které mi budou stát nehnutě  v botníku, dokud je nevěnuji některé ze svých kamarádek. (Ano, to dělám neustále... Něco si koupím a následně to věnuji někomu dalšímu, protože se v tom jednoduše necítím)
takže KOUPIT nebo NEKOUPIT?
SHARE THIS POST

21 komentářů:

  1. Nápodobně, sněhu a mrazu taky nějak neholduju :-D Ale máš krásný kabát :-) A ty Tvé botky mi taky nedají spát, už co si je tu ukazovala poprvé doufám, že narazím na podobné - zatím dost marně :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Ten kabát ti moc sluší, krásná barva ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ten kabát je hezkej! :) Ty boty se mi, ale moc nelíbí ale to je jen můj názor,tyhle boty prostě nemám v oblibě!!

    OdpovědětVymazat
  4. já být tebou, tak je nekupuju :) litám jsou furt podobný dost a když už si člověk chce kupovat takové boty, tak ať radši ušetří na ty jedny originální a kvalitnější, než ty, který sice stojej míň, vypadaj jako fake a jsou míň kvalitní :)

    OdpovědětVymazat
  5. :D skvělý kabát !! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Měsíc není tak hrozná doba a navíc teď v zimě by jsi je určitě taky nenosila furt :) Těším se až na tobě lity uvidím :) Podle mě ti barva toho podpatku hrozně moc půjde k vlasům :) Takže jsem zvědavá s čím je sladíš :)

    OdpovědětVymazat
  7. Jako slečna není sice rachitický typ, ale neřekla bych, že je to tak hrozné :) Navíc ty jsi rozhodně hubenější! a navíc slečny lity se mi zrovna nelíbí.

    a z barev bych ti asi vybrala Black Calf Leather :) jsou to ty klasické a podle mě by k tobě rozhodně šly :)

    OdpovědětVymazat
  8. jsou krásné ale... jestli si nejsi jistá tak to radši nech, tím se řídím já
    nebo zkus v nějakém humanicu apod. najít podobný styl, zkus si je, procházej se v nich po obchodě jak se v takových botech cítíš a podle toho se pak rozhodni jestli tyhle koupit nebo ne :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krása :)

    http://www.lovebookbysarah.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Koupit!!!!!!! A sluší Ti to :) Chystám se teď také věnovat botám :D

    OdpovědětVymazat
  11. ty boty jsou krásný, a můžeš je nosit teoreticky v každym ročním období!:) podle mě jo:)

    OdpovědětVymazat
  12. cool shoes.exactly like litas.x

    OdpovědětVymazat
  13. super outfit! :)
    http://fraisesdeluxe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  14. Já bych ty boty koupila!!! Taky o nich uvažuji .....už dlouho......ale momentálně nejsou peníze :D

    OdpovědětVymazat
  15. Krásný kabát. Taky koukám po podobném typu bot, ale žádná sláva :/.

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©