středa

Oversized Jumper

Jako malá jsem růžovou neměla příliš v oblibě, na rozdíl od všech ostatních holčiček. Ale jak bych taky mohla... Vzhledově jsem měla blíže k čertovi nežli k princezně, a tak jsem nepochybně chtěla být rockovou hvězdou.  Ne, že by se můj názor na růžovou změnil, ale tahle starorůžová se mi zdála ještě celkem přijatelná. Sice bych brala takový oversized svetr v šedé nebo černé, ale třeba se mi ho ještě podaří obarvit :D. Uvidíme, jestli se budu pouštět do dalšího DIY projektu  nebo svetr nechám raději tak, jak je nyní.                     Shorts- H&M,   tights- Timea,    Jumper- Vintage,   bag- LoveMusic ,   red nail-polish Essence                
SHARE THIS POST

34 komentářů:

  1. Líbí se mi. K těm kraťasům je super :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Nechala bych ho možná i v té starorůžové. Sluší ti. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vyzerá to zaujímavo a viackrát som sa aj ja v obchodoch pozerala po oversized svetroch lebo ma to zaujalo, no zistila som, že na mne sa mi to skrátka nepáči. A zaujímalo by ma aj to odfarbenie, ak by si to spravila, určite o tom napíš lebo som aj ja zvažovala, že si jedno tričko odfarbím no ešte som sa k tomu neodhodlala :D

    OdpovědětVymazat
  4. no ten je! a ta barvička :)) pecka :)) Opovaž se ho zkoušet obarvit! :D

    OdpovědětVymazat
  5. taková barva ti sluší k vlasům :)

    OdpovědětVymazat
  6. Určitě ho nech jak je :) Moc ti ta barva totiž sluší ;)

    OdpovědětVymazat
  7. takáto ružová ti pristane,nefarbi ho!

    OdpovědětVymazat
  8. Ceady ahoooj, tady Viki...sakra tobě to tak sluší, jak se máš? Stále držíš diety?

    OdpovědětVymazat
  9. Peach! thats awesome! love it <33




    http://finalexpectation.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. já jsem růžovou také nikdy nemusela, ale starorůžová má v sobě takové kouzlo a je momentálně jednou z mých nejoblíbenějších barev vůbec. moc Ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  11. nevím, mně ta barva k tobě moc nesedí. Mnohem víc by ti slušel třeba v petrolejové nebo odstínu zelené :) rozzářilo by tě to.

    OdpovědětVymazat
  12. Vypadá to pěkně :) Starorůžová je moje nejoblíbenější barva ♥

    OdpovědětVymazat
  13. Vypadá to zajímavě :) Starorůžová je moje nejoblíbenější barva♥

    OdpovědětVymazat
  14. to já zase naopak jako má jsem milovala růžovou a teď mám na ní naopak mírnou alergii :-/ :D:D

    http://angellovely-things.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. Je naprosto super! Rozhodně ho nebarvi!

    OdpovědětVymazat
  16. Ta taška je super!

    http://wind-in-hair.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  17. milujem takéto svetríky a tento má navyše nádhernú farbu ... ♥

    OdpovědětVymazat
  18. pekny je! ešte viac by sa mi páčil keby si ho do-it-yourselfla do podoby pink with black ombre...teda odspodu od čiernej cez šedú až do original ružovej :) ale to len taky maly napad

    OdpovědětVymazat
  19. Je hrozně pěknej a sluší ti :)

    OdpovědětVymazat
  20. náhodou, barva se mi k vlasům líbí, ale až tě omrzí, v jiné barvě by určitě taky fungoval:)
    od světrů z h&m k nerozeznání!

    OdpovědětVymazat
  21. ta barva mi k tobě sedí, což bych nečekala ale fakt že jo, nádhera k tvým vlasům :)

    OdpovědětVymazat
  22. milujem tieto oversize vecičky :)

    OdpovědětVymazat
  23. barva krásná, nelibi se mě velikost jak to vysí.. :-/

    OdpovědětVymazat
  24. Ten svetr se mi moc nelíbí, ale tobě to sluší (jako vždy...) :D :))

    OdpovědětVymazat
  25. na tomhle svetru se mi tedy líbí jen barva, připadá mi, jako bych ho sebrala nějaké 100kilové kamarádce. :D ale to je jen názor.. :)

    OdpovědětVymazat
  26. jen jsem vyjádřila svůj názor, Ceady a moc dobře vím, co oversized znamená. ;)

    OdpovědětVymazat
  27. ten svetřík je fakt super =)...moc ti sluší

    zvu tě na giveaway, která probíhá u mě na blogu =)
    http://nikijeans.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  28. skvělej ten svetr. a miluju tvojí barvu vlasů

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©