čtvrtek

REVIEW: The Balm - Cheater mascara

RECENZE, která se dá použít ke každému klasickému typu řasenky...
Pokud sháníte klasickou mascaru, která Vám neslepí řasy a vykouzlí pohádkově nalíčené řasy, myslím, že jste právě narazili na top1 v této sekci. Já osobně si potrpím na husté řasy. A tak vždy používám typické řasenky od essence (levné, vyčarují skvělou hustotu, ale pokud to přeženete, mohou se Vám řasy slepit), kterou kombinuji právě s řasenkami, které mají základní štěteček, abych nakonec řasy rozčesala.
Už jsem si všimla, že nejsem jedinou, kdo z tohoto důvodu používá dvě řasenky. Připadala jsem si vždy jako exot a ejhle, co mám blog, tak jsem se od vás čtenářek ujistila v tom, že zrovna na tomhle zase nic tak neobvyklého není.
V poslední době mám oblíbenou TUTO řasenku, která vytvoří opravdu moc pěkný kočíčí pohled. Ale díky robustnímu kartáčku mívám problém při malování dolního víčka, které si vždy musím následně otírat vatovými tyčinkami do uší. A právě proto jsem si pořizovala navíc tuto jednoduchou řasenku, která mne nakonec opravdu mile překvapila tím, že právě díky svému jednoduchému kartáčku vytvoří téměř totožný objemný look jako ta od essence. Sice jsem strávila v koupelně u zrcadla trochu delší čas, nežli s tou objemovou, ale výsledek byl podle mamči lepší, protože prý vůbec neslepuje řasy. I když řekněme si upřímně, jak moc to můžu být vážně, když zrovna neměla nasazené kontaktní čočky a mžourala na mě z 10centimetrů :D.

K DOSTÁNÍ: find-me-a-gift
PLUS:
1) vykouzlí objem
2)  neslepí Vám řasy
3) ideální na malování spodních řas, protože si neušpiníte dolní víčko
4) moc pěkný obal (nemyslíte?) :)
MINUS:
nanášení mi trvá stále delší dobu nežli u značky essence

9/10 (devět bodů z deseti možných)
SHARE THIS POST

14 komentářů:

  1. má krásný obal a vypadá skvěle :) jen škoda že nanášení trvá dlouho :(

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný článek :) Ten obal je úžasný ♥

    OdpovědětVymazat
  3. To bude asi hodně podobný WOW lash od riemlu, ne? Alespoň ten štěteček tam vypadá :) a taky mi to trvá s ní o chlup déle, ale vypadá super.

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá dobře:) Akorát cena 15 liber mě teda odrazuje, to je pro mě na řasenku příliš.

    OdpovědětVymazat
  5. Máš pravdu, obal má vážně krásný :-)

    OdpovědětVymazat
  6. má vážně skvělý obal ! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ten obal je vážně krásný :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ani nevieš ako som ti vďačná za túto recenziu! Výrobky od theBalm zbožňujem(ich obale sú perfektné)..a už som po tejto riasenke pokukovala ;-)

    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. mohla jsi ji vyfotit na sobe :)

    OdpovědětVymazat
  10. Miluju tvoje recenze! :) A je pravda, že mě řasenka hned zaujala svým obalem :)

    OdpovědětVymazat
  11. Už na pohled je to paráda=) teď ji ještě někde seženu a budu spokojená =) Parádni recenze!!!;)

    OdpovědětVymazat
  12. já se řasenkou nemaluju, ale hlavně kvůli špatný zkušenosti, dřívější:/

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©