neděle

REVIEW: The Balm - Down Boy Blush 2in1

Nikdy jsem na tvářenky nebyla. Tedy pokud nezačnu pátrat ve vzpomínkách na své dětství, kdy jsem se vždy vetřela mamince do koupelny, kde byla její kosmetika rozprostřena v několika skříňkách a šuplících. Což ve srovnání s jinými maminkami byla ta má asi barová tanečnice (joke) :D, protože takovou zásobu jednoduše žádná jiná neměla... Tedy alespoň podle mých tehdejších průzkumů :D. A to já byla velká průzkumnice. Ale abych mluvila k věci. Vždy jsem z koupelny vylezla jako naprostá kopie Marfuši z pohádky Mrazík. A tak jsem si  ještě před pár měsíci  myslela, že pokud si vezmu do ruky růž, dopadnu zase podobně, ne-li totožně jako před lety.
Ale světe div se... Tahle tvářenka je opravdu jemná (samozřejmě, když nanesu adekvátní množství) a tak působí romantickým dojmem. A to jsem měla strach, že po nanesení budu moct vyrazit na E55 nebo spíše na dětský karneval :D.
K DOSTÁNÍ: find-me-a-gift
 PLUS:
1) zavírání krabičky funguje na magnet a tak není důvod bát se případného otevření a rozsypání v kabelce
2) velice snadno se nanáší ...
3) neodolatelný retro obal (viděli jste u mě na facebooku)
4) romantický vzhled, který mi evokuje myšlenku jara
5) málem bych zapomněla zmínit, že se dá použít nejenom na zvýraznění lícních kostí, ale také jako oční stíny.
MINUS:
Řekla bych, že celkem práší (jak jsem psala snadno se nanáší na štětec, ale za to máte poprášenou i ruku :D) Ale i tak dám 10bodů, protože lepší tvářenku jsem neměla.

10/10 (deset bodů z deseti možných)
SHARE THIS POST

28 komentářů:

  1. vypadá skvěle a má krásný odstín růžové :)

    OdpovědětVymazat
  2. tebe pristane,pretože je taká jemná :) a obal má tiež krásny

    OdpovědětVymazat
  3. Vypadá hezky a Tobě moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ježiš ta je super! a já jsem na tom teda co se týče tvářenek podobně :D

    OdpovědětVymazat
  5. na tvářenky taky moc nejsem, ale po téhle se určitě kouknu :) sluší ti!

    OdpovědětVymazat
  6. Ty jo, nádherná tvářenka. Myslím že bude super ;) Je u mě Giveaway ;))

    OdpovědětVymazat
  7. To je fakt skvělá recenze. Líbí se mi, jak si to napsala. :) A tvářenka vypadá krásně!

    OdpovědětVymazat
  8. svedci (slusi) ti to moc !!! :)

    OdpovědětVymazat
  9. tvářenky jsou senza, taky je teď NOVE POUZIVAM!
    http://handbagforladies.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Ceady, chci se Tě prosím zeptat, jak je to na http://www.find-me-a-gift.co.uk s poštovným? Předem děkuji za odpověď, přeji pěkný zbytek neděle. K. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. záleží na váze, ale tentokrát jsem platila £6

      Vymazat
  11. Ahoj Ceady, chci se Tě prosím zeptat, jak je to na http://www.find-me-a-gift.co.uk s poštovným? Předem děkuji za odpověď, přeji pěkný zbytek neděle. K. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Opravdu vypadá moc lákavě! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Tvářenka ti náhodou moc sluší.;-) Líbí se mi obal a praktické zrcátko...

    OdpovědětVymazat
  14. te tve pleti hrozně sluší!,)

    OdpovědětVymazat
  15. vypadá moc hezky :) to já jsem zase do tvářenek už několik let docela maniak :))) ale ted se už nějaký měsíc držím a žádnou novou jsem si nekoupila :D

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. Súhlasím Ceady! Mám ju a som s ňou veľmi spokojná, krásna farba..textúra a aj výdrž.
    ..inak veľmi ti pristane!

    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. vypadá skvěle! hlavně přirozeně:)

    OdpovědětVymazat
  18. Já tvářenky zbožňuji. Moc ti to na té fotce sluší, vypadáš tam jako víla :).

    OdpovědětVymazat
  19. nejvíc mě zaujal asi roztomilý retro obal! jinak odstín vypadá pěkně a k tobě mi sedne :)

    OdpovědětVymazat
  20. Já jsem ještě tvářenkám nepřišla na kloub. Mám právěže spíš opačný problém - jak zamaskovat své neustále zarudlé tváře. :D

    OdpovědětVymazat
  21. Your haircolor is so beautiful!!

    SearchingforLBD.blogspot.com

    p.s I'm having a international M.A.C cosmetic giveaway in blog, check it out!

    xx H

    OdpovědětVymazat
  22. The blush a beautiful shade!Love your blog,now following!xoxo
    www.amy-beths.com

    OdpovědětVymazat
  23. jemný nános tvářenky Ti moc sluší :)

    OdpovědětVymazat
  24. Jé tu jsem vždycky hrozně chtěla! Jsem ráda, že se k nám konečně tahle značka dostala! :)

    OdpovědětVymazat

Moc Vám děkuji za všechny komentáře, které mi vždy udělají radost. :)
Pokud byste se mě chtěli na něco zeptat neveřejně, napište mi email nebo vzkaz na facebooku. A pokud Vám nebude vadit, že si Váš dotaz přečtou další čtenáři, klikněte (dole) na ikonku "ask me".

Přeji Vám krásný den!

The life of Ceady. All rights reserved. ©